فهرست:

معرفی 15 باشگاه ورزشی بدنسازی بانوان در فرشته
ویژگی‌های منحصر به فرد یک باشگاه ورزشی بدنسازی بانوان در فرشته
خدمات یک باشگاه ورزشی بدنسازی بانوان در فرشته
جمع‌بندی

شاید تا چند سال پیش تنها مردان به دنبال بدنسازی بودند و از ورزش کردن با دستگاه لذت می‌بردند. اما در حال حاضر با پیشرفت ذهنیت افراد جامعه، زنان نیز به دنبال تناسب اندام خود هستند و با دستگاه‌های بدنسازی ورزش می‌کنند. در برخی از مناطق تهران همانند خیابان فرشته باشگاه‌های بدنسازی بسیار خوبی وجود دارند که ورزشکاران از انواع دستگاه‌های آنها نهایت بهره را می‌برند. اگر شما نیز به دنبال یک باشگاه ورزشی بدنسازی بانوان در فرشته هستید، توصیه می‌کنیم نگاهی به این مقاله از سایت برترین ها بیندازید تا با انواع خدمات قابل ارائه در این باشگاه‌های ورزشی بدنسازی بانوان آشنا شوید.

باشگاه بدنسازی خوب در شمال تهران


بیشتر بخوانید : باشگاه ورزشی در دیباجی


معرفی 15 باشگاه ورزشی بدنسازی بانوان در فرشته

اگر ساکن خیابان فرشته تهران هستید یا در این خیابان کار می‌کنید و در جستجوی یک باشگاه ورزشی در فرشته هستید، به طور حتم جدول زیر می‌تواند به شما کمک کند. تناسب اندام یکی از اصلی‌ترین موضوعاتی است که در حال حاضر در میان بانوان نیز رایج شده و طرفداران بسیاری دارد. با ثبت‌نام در هر یک از این باشگاه‌های ورزشی می‌توانید به تناسب اندام خود کمک کنید. برای آشنایی با بهترین باشگاه ورزشی در شمال تهران به صفحه لینک داده شده مراجعه نمایید.

نام باشگاه ورزشی بدنسازی

آدرس

شماره تماس

آکادمی بدنسازی لاماسیا فرشته

خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک وی، خیابان فرشته، جنب مسجد فرشته، پلاک 142

02122027227

باشگاه بدنسازی لاماسیا گلد

باغ فردوس، خیابان بیدار، خیابان فرشته

-

باشگاه ورزشی فرشته

ساختمان بانک دی، طبقه اول، واحد یک

02126600470

باشگاه ورزشی مکث فیت

خیابان بیدار، ساختمان جم، طبقه دوم، واحد 7

02122016260

باشگاه ورزشی میها بادی

مریم غربی، مجتمع کویین سنتر، واحد 504

02122660647

باشگاه ورزشی فرس

انتهای خیابان اکبری، نبش حسابی، پلاک 51

02122364546

باشگاه جیم پلاس

خیابان تختی، انتهای کوچه هفتم، پلاک 19

02126209193

مجموعه ورزشی باربد

خیابان مهدیه، خیابان عطاری مقدم

02122009767

باشگاه ورزشی ایکس بادی ایران

خزر شمالی، بن بست طایر، پلاک 14، واحد 5

02122649375

باشگاه ورزشی برادران

پلاک 142

02122027227

باشگاه ورزشی رویال ویتا

بالاتر از خیابان فرشته، روبروی محمودیه، نبش کوچه سعید، پلاک 2887

02122017718

باشگاه ورزشی اینشیپ بادی

خیابان فرشته

02122734856

باشگاه ورزشی شرکت نفت، شهید زرگر

کوچه واثق نوری، پلاک 6

02122601214

باشگاه ورزشی ایرانیان

پلاک یک

-

باشگاه ورزشی سام فیت

بالاتر از پارک وی، جنب خیابان ولیعصر، طبقه 4

02126293026

 

ویژگی‌های منحصر به فرد یک باشگاه ورزشی بدنسازی بانوان در فرشته

شاید برایتان سوال شود چه چیزی در باشگاه‌های ورزشی خیابان فرشته وجود دارد که باعث شده این باشگاه‌ها جزء لاکچری‌ترین و بهترین باشگاه‌های ورزشی بانوان به شما آیند. با انتخاب یک باشگاه ورزشی در فرشته تهران شما نیز می‌توانید ورزش کردن خود را توسعه دهید و از به روزترین دستگاه‌ها استفاده کنید.
برخلاف بسیاری از باشگاه‌های بدنسازی بانوان که در زیرزمین واقع شده‌اند، باشگاه بدنسازی در فرشته تهران در طبقات بالا یا همکف واقع شده و از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است. به طور کلی با ثبت‌نام در یک باشگاه ورزشی بدنسازی بانوان در فرشته می‌توانید در حضور بهترین و مجرب‌ترین مربیان ورزش کنید.
اگر دوست دارید دلیل خاص بودن این باشگاه‌ها را بدانید، توصیه می‌کنیم به موارد ذکر شده در زیر توجه داشته باشید. این باشگاه‌های بدنسازی برخلاف بسیاری از باشگاه‌های بدنسازی از تهویه‌ای مطبوع، محیطی شیک و مدرن تشکیل شده است. ویژگی‌های باشگاه بدنسازی لاکچری فرشته تهران عبارت هستند از:

  • مجهز به جدیدترین دستگاه‌های ورزشی
  • دارای مربی مجرب و خوش اخلاق
  • ارائه بهترین و تاثیرگذارترین برنامه‌های ورزشی و غذایی
  • دارای محیطی شیک و مدرن
  • واقع در طبقات بالاتر ساختمان‌ها
  • دارای کمدهای مخصوص ورزشکاران
  • امکان ارائه برنامه اجرایی خصوصی
  • ارائه آموزش و توضیحات لازم در مورد نحوه کار با انواع دستگاه‌ها

به خاطر داشته باشید محیط آرام، خلوت، نورپردازی شده و مطبوع باشگاه ورزشی بدنسازی بانوان در فرشته می‌تواند حال شما را عوض کند. همچنین نوع موسیقی که در این باشگاه‌های به روز پخش می‌شود تا حد زیادی رضایت بخش خواهد بود. البته که موسیقی و آهنگ مسئله‌ای بسیار سلیقه به شمار می‌آید.

بهترین باشگاه بدنسازی بانوان در فرشته


بیشتر بخوانید : لیست باشگاه‌های ورزشی در پردیس


خدمات یک باشگاه ورزشی بدنسازی بانوان در فرشته

همان‌طور که از نام باشگاه ورزشی بدنسازی بانوان در فرشته مشخص است، بانوان عزیز می‌توانند برای تناسب اندام خود در یکی از بهترین و لاکچری‌ترین باشگاه‌های بدنسازی خیابان فرشته ثبت‌نام کنند.
با حضور بهترین و مجرب‌ترین مربیان شما می‌توانید طی مدتی کوتاه به تناسب اندام دلخواه خود برسید، البته وزن و سایز اولیه شما نیز مهم خواهد بود. باشگاه بدنسازی فرشته تهران علاوه بر بدنسازی و تناسب اندام شنا را نیز آموزش می‌دهد.
به عبارت دیگر شما با کمک مربی‌های مجرب می‌توانید شنا کردن را به صورت حرفه‌ای یاد بگیرید. گذشته از آموزش شنا، شما می‌توانید در کلاس‌های یوگا و کمپ‌های شکم و پهلو آنها نیز شرکت کنید. با انتخاب هر یک از این باشگاه‌های با تجربه و با سابقه می‌توانید از بهترین خدمات آنها نیز بهره‌مند شوید.
شاید برایتان سوال شود که این خدمات شامل چه نوع خدماتی خواهد بود؟ در ادامه این بخش برخی از خدمات قابل ارائه در بیشتر باشگاه‌های لاکچری خیابان فرشته را به طور خلاصه نام می‌بریم:

  • امکان داشتن یک مهمان در طول هر ماه
  • ارائه حوله شخصی
  • مجهز به خشکشویی لباس
  • دارای سرویس بهداشتی و حمام وی آی پی
  • امکان ارائه انواع لوازم آرایشی و بهداشتی
  • دارای کمد اختصاصی یا وی آی پی
  • سونا بخار
  • سونا خشک
  • جکوزی
  • ارائه برنامه غذایی مناسب
  • فروش انواع مکمل‌های ورزشی معتبر

بهترین باشگاه ورزشی بانوان در شمال تهران


بیشتر بخوانید : بهترین باشگاه در اندرزگو


جمع‌بندی

باشگاه بدنسازی لاکچری در فرشته تهران شاید یکی از رایج‌ترین و محبوب‌ترین باشگاه‌هایی است که در میان افراد ساکن در خیابان ولیعصر طرفداران زیادی دارد.
فراموش نکنید همان‌طور که کیفیت، خدمات و ویژگی‌های باشگاه ورزشی خانم ها در فرشته بسیار خاص است، بدون شک هزینه استفاده از این خدمات نیز بسیار زیاد خواهد بود. در نهایت اگر به دنبال یک باشگاه خانم ها در فرشته هستید، باید بودجه خود را نیز در نظر بگیرید.
این باشگاه‌ها همان‌طور که بهترین خدمات را در بالاترین کیفیت برای شما فراهم می‌کنند بودجه ماهانه و هزینه خدمات آنها نیز بسیار بالا خواهد بود. اما به هر حال این هزینه‌ها ارزش ورزش کردن در یک سالن مدرن را دارند و یک باشگاه ورزشی بدنسازی بانوان در فرشته می‌تواند روحیه شما را بعد از یک روز کاری سخت تقویت کند.