فهرست

ماندگاری بوتاکس صورت

بهترین تمدید بوتاکس صورت

5 مزیت تمدید به موقع بوتاکس

جمع بندی

با بالارفتن سن، افراد از چین و چروک‌هایی که در اطراف چشم یا بر روی پیشانی خود مشاهده می‌کنند ناراحت و ناراضی خواهند بود. با بهبود و پیشرفت تکنیک‌های جوانسازی پوست روشی برای رفع تمام چین و چروک‌ها و خطوط صورت ابداع شده است. برخی افراد در این تصور هستند که بعد از بوتاکس چین و چروک‌های صورتشان افزایش می‌یابد در حالی که این طور نیست. اگر شما نیز به فکر انجام بوتاکس هستید، بدون شک برایتان سوال شده که بعد از انجام این عمل جوانسازی پوست، بهترین زمان تمدید بوتاکس چه زمانی خواهد بود. در ادامه سایت برترین ها بیشتر در مورد زمان تمدید بوتاکس و ماندگاری آن توضیح می‌دهیم.

ماندگاری بوتاکس صورت

به طور معمول بوتاکس را بیشتر برای پیشانی و اطراف چشم تزریق می‌کنند زیرا در این نقاط از صورت با گذر زمان خطوط و چروک مشاهده می‌شود. یکی از اصلی‌ترین سوالات در مورد تزریق بوتاکس مدت زمان اثر گذاری و ماندگاری آن است. با توجه به هزینه زیاد هر جلسه از بوتاکس باید از ماندگاری آن مطمئن شد. طبق آمار به دست آمده تاثیر بوتاکس بعد از جلسه اول خیلی زودتر از بین می‌رود. به عبارت دیگر بعد از جلسه اول این عمل جوانسازی شما باید خیلی زود برای تمدید آن دست به کار شوید. اما بعد از جلسات دوم و سوم بوتاکس پیشانی و خط چشم شما حداقل تا 4 هفته به بهترین شکل ممکن باقی می‌ماند. در نظر داشته باشید بعد از اینکه تاثیر بوتاکس از بین برود، شما دوباره به حالت عادی چهره خود برمی‌گردید. در واقع با از بین رفتن تاثیر بوتاکس چین و چروک‌های صورت شما هرگز بیشتر نمی‌شود بلکه دوباره به حالت قبل صورت خود برمی‌گردید. همچنین توصیه می‌کنیم در بهترین زمان تمدید بوتاکس برای جلسات بعدی آن دست به کار شوید. مدت زمان تاثیر بوتاکس خط اخم به طور معمول بین 6 الی 12 ماه تخمین زده می‌شود. البته برخی از پزشکان بر این باور هستند که این دوره ماندگاری تاثیر بوتاکس قابل افزایش است و برای بیشتر شدن ماندگاری این عمل جوانسازی پوست بهتر است مراقبت‌های توصیه شده را به طور کامل در نظر بگیرید و اجرا کنید. میتوانید برای اطلاعات بیشتر از تزریق ژل و بوتاکس در زعفرانیه به صفحه ی مربوطه مراجعه کنید.

بوتاکس صورت برای جوان سازی پوست


 بیشتر بخوانید: بوتاکس صورت در صادقیه


بهترین تمدید بوتاکس صورت

در صورتی که در بهترین موقع تمدید بوتاکس دست به کار نشوید، به طور حتم نتیجه مورد نظر خود را مشاهده نمی‌کنید و بوتاکس شما تا حد زیادی بی‌تاثیر خواهد بود. تمدید بوتاکس بسیار مهم است و باید در زمانی معین شده برای این تمدید آن دست به کار شوید. توجه داشته باشید پزشک تزریق کننده زمان تمدید را برای شما مشخص می‌کند و شما باید طبق آن تاریخ برای تمدید دوباره بوتاکس صورت خود دست به کار شوید. براساس گزارشات جمع‌آوری شده بعد از جلسه اول تزریق بوتاکس باید حداقل 2 مرتبه دیگر نیز برای تزریق اقدام کنید تا نتیجه مناسب و دلخواه خود را ببینید. کیفیت نوع مواد بوتاکس نیز در ماندگاری و تعیین زمان تمدید آن تاثیر بسزایی دارد. توصیه می‌شود 4 الی 7 ماه بعد از اولین جلسه تزریق بوتاکس برای تمدید آن دست به کار شوید. در نهایت اینکه این دوره زمانی مشخص شده برای تمدید بوتاکس با توجه به نوع پوست افراد، تخصص پزشک تزریق کننده و نقاطی که تزریق می‌شوند متغیر خواهد بود. اما به طور کلی بهترین زمان تمدید بوتاکس چند ماه بعد از اولین جلسه تزریق بوتاکس است. جهت آشنایی بیشتر با تزریق بوتاکس درشرق تهران بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

بوتاکس جهت جوانسازی


بیشتر بخوانید:بوتاکس چیست و چه کاربردهایی دارد؟


5 مزیت تمدید به موقع بوتاکس

اکنون که بهترین موقع تمدید بوتاکس را متوجه شدید، بهتر است برای تاثیر و ماندگاری بیشتر بوتاکس پیشانی و خط چشم خود در زمان مناسب اقدامات لازم را انجام دهید. برخی از افراد فکر می‌کنند اگر تاثیر بوتاکس از بین برود یا بوتاکس خود را در زمان مناسب تمدید نکنند، چین و چروک‌های صورتشان بیشتر می‌شود. به خاطر داشته باشید تزریق به موقع بوتاکس می‌تواند تاثیر و ماندگاری این عمل زیباسازی پوست را افزایش دهد اما بعد از اینکه بوتاکس شما از بین رفت چین و چروک‌های صورت شما هرگز بیشتر نمی‌شود. ناگفته نماند تمدید به موقع بوتاکس مزایای زیادی به همراه دارد که در ادامه 5 مورد از این مزایا را به طور خلاصه نام می‌بریم:

  •  افزایش زمان ماندگاری اثر بوتاکس
  •  تاثیر بیشتر بوتاکس در طولانی مدت
  •  مشاهده نتیجه دلخواه بعد از تزریق بوتاکس
  •  جلوگیری از ایجاد شدن چین و چروک‌های بیشتر صورت
  •  صرفه جویی در وقت و هزینه

برای اطلاع بیشتر از تزریق ژل و بوتاکس در ونک به صفحه ی مربوطه مراجعه کنید.

تزریق بوتاکس صورت


بیشتر بخوانید: بوتاکس و پرکننده‌ها چگونه انجام می شوند؟


جمع بندی

بوتاکس یکی از بهترین روش‌ها برای از بین بردن تمام چین و چروک‌های روی پیشانی و اطراف چشم است، در نتیجه برای جوانسازی پوست چهره خود هر چه زودتر به این عمل جوانسازی روی آورید. به خاطر داشته باشید بوتاکس باید هر چند ماه یک بار تمدید شود تا بتواند تاثیری طولانی‌تر و بهتر داشته باشد. بدین ترتیب توصیه می‌کنیم همیشه در بهترین زمان تمدید بوتاکس دست به کار شوید. در ضمن نگران بیشتر شدن چین و چروک‌های صورت خود نباشید زیرا بعد از اینکه اثر و ماندگاری بوتاکس صورت شما به طور کامل از بین برود، دوباره به چهره قبلی خود برمی‌گردید و هرگز هیچ چین و چروکی به پوست شما اضافه نمی‌شود.