فهرست:

رووفیل اصلی و تقلبی    
شیوه تشخیص رووفیل اصلی از تقلبی
اگر ژل رووفیل تقلبی بود چه اقداماتی را انجام دهیم؟
سخن پایانی

بالا رفتن سن مشکلات زیادی برای انسان به ‌وجود می‌آورد که یکی از رایج‌ترین آن‌ها پیری پوست است. هر فردی در سنین میانسالی پیری پوست را روی صورت و دیگر بخش‌های بدن خود مشاهده می‌نماید. زمانی که کلاژن در پوست کاهش پیدا کند، پیری پوست اتفاق می‌افتد. کلاژن از اهمیت ویژهای برخوردار است و باعث شادابی پوست می‌شود. کاهش کلاژن، چین‌وچروک را روی صورت پدید می‌آورد. متاسفانه در سال‌های اخیر شاهد واردات ژل رووفیل از چین بودهایم که اکثر آن‌ها تقلبی بوده و عمر کوتاهی دارند؛ اما باید در هر صورت بتوانیم رووفیل اصل یا تقلبی را از همدیگر تشخیص دهیم پس با ما در این مقاله از سایت برترین ها همراه باشید.

ژل نورامیس بهتره یا رووفیل

رووفیل اصلی و تقلبی    

زمانی که سن افراد از ۳۰ سال تجاوز کند، کلاژن و الاستین موجود در پوست خود را به‌طور قابل توجهی از دست می‌دهند. هنگانی که سن افزایش می‌یابد، این مواد در بدن کاهش یافته و پوست با پیری روبه‌رو خواهد شد. افزایش چین‌وچروک‌ها و افتادگی پوست از نشانه‌های آشکار پیری پوست به شمار می‌روند. در دنیای امروز پزشکان با توسعه ‌یافتن علم، به تکنیک‌های گوناگونی را برای جوانسازی پوست دست یافته‌اند که یقیناً یکی از برترین آن‌ها تزریق ژل رووفیل است. 
اما چرا رووفیل فوقالعاده است؟ این ژل را به این دلیل فوق‌العاده می‌دانند که مقدار قابل توجهی هیالورونیک اسید دارد. تزریق رووفیل به ‌زیر پوست باعث تحریک کلاژن می‌شود؛ اما موضوع قابل توجه این است که اصل بودن این ژل روی پوست بسیار تاثیرگذار خواهد بود. تشخیص رووفیل اصل یا تقلبی بسیار حائز اهمیت است.


بیشتر بخوانید : بهترین مارک ژل برای تزریق صورت چیست؟ معرفی انواع، مزایا و معایب


شیوه تشخیص رووفیل اصلی از تقلبی

موارد بسیاری وجود دارند که جهت تشخیص ژل رووفیل اصل و تقلبی بسیار کارآمد هستند. از جمله این موارد می‌توان به نمونه‌های زیر اشاره کرد.

خارج شدن از پوست    

ژل‌هایی که مرغوب نیستند، هر چند مدت یک‌بار، متورم و عفونی شده و در برخی از مواقع سیستم ایمنی بدن، این ژل را به ‌بیرون می‌راند. اگر هزینه آن کم و از برند ناشناخته‌ای استفاده شود، هیچ تاثیر مثبتی نخواهد داشت؛ حتی ممکن است که برای پوست عوارض‌ بسیاری نیز به ‌وجود آورد. به همین جهت بهتر است تا از برندهای باکیفیت و معروف استفاده نمایید تا عمل زیبایی نتیجه مطلوبی را برای شما به همراه داشته باشد.

دوام فیلر  

 فیلرهایی که اصل نیستند، به این ‌علت که جنس آن‌ها از مواد پلیمری است، در بدن جذب نخواهند شد و دوام بسیار زیادی دارند. در برخی از مواقع نیز مواد قابل جذبی برای بدن هستند؛ اما چون تکنولوژی آن‌ها توسعه نیافته، سریع در بدن تجزیه می‌شوند. دوام بسیار زیاد یا بسیار کم فیلر از خصوصیات فیلرهای تقلبی به‌ حساب می‌آید؛ اما ژل‌هایی که مرغوبیت بالایی دارند، دوام آن‌ها دو سال خواهد بود.

اندازه جعبه محصول

یکی دیگر از راههای تشخیص رووفیل اصل یا تقلبی اندازه جعبه است؛ اما پی بردن به این نشانه ممکن است برای شما دشوار باشد. به این دلیل که تفاوت جعبه رووفیل اصل از تقلبی نزدیک 3 میلی‌متر است. این نشانه را در صورتی می‌توان در نظر گرفت که جعبه اصلی در دست پزشکان باشد. ژل رووفیل اصولا در درمانگاهها و کلینیک‌ها تزریق می‌شود، دسترسی به‌ جعبه اصلی امکانپذیر نخواهد بود و شیوه تشخیص اصل یا تقلبی بودن رووفیل را دشوار خواهد کرد. 
براساس توضیحات ارائه شده اگر قصد دارید تا از اصل بودن ژل رووفیل اطمینان یابید باید به ‌جعبه آن دسترسی داشته باشید. از آن جهت که خرید این ژل ممکن است برای شما دشوار باشد، باید برای تزریق رووفیل به ‌کلینیک‌های قابل اعتماد مراجعه نمایید.

براق بودن

یکی دیگر از نشانه‌های تشخیص رووفیل اصل یا تقلبی، بسته‌بندی براق است. بسته‌بندی ژل رووفیل اصل براق بوده و اگر آن را زیر نور آفتاب قرار دهید رنگ بنفشی را در آن مشاهده خواهید کرد؛ اما برای پی بردن به این مسئله باید جعبه را زیر نور مستقیم آفتاب بگذارید. همچنین بسته‌بندی رووفیل اصل سلفون براقی نیز دارد. به ‌یاری این نشانه می‌توانید از اصل یا تقلبی بودن این کالا اطمینان حاصل نمایید. بسته‌بندی‌های رووفیل تقلبی براق نیستند و لایه UV روی آن بسته‌بندی مشاهده می‌شود‌.

مراکز معتبر

پیش از اقدام برای تهیه ژل رووفیل، در ابتدا می‌بایست رووفیل اصل یا تقلبی را از یکدیگر تشخیص دهید. می‌توانید در رابطه با این ژل با متخصصان مربوطه مشورت کنید یا از افراد باتجربه پرس‌‌وجو نمایید. این ژل در پوست نقش بسیار اساسی خواهد داشت. اگر سن شما رو به افزایش بوده و کلاژن و الاستین پوست کاهش یافته، بهتر است جهت جوانسازی و ترمیم پوست این ژل را در ‌زیر پوست خود تزریق نمایید؛ اما می‌بایست در نظر داشته باشید که اگر به اشتباه از نوع تقلبی این ژل استفاده کنید، عوارض‌ بی‌شماری را برای پوست شما ایجاد خواهد کرد. 
در نتیجه برای تهیه ژل رووفیل اصل به ‌مراکز معتبر مراجعه کنید، از افراد متخصص پرس‌وجو نمایید و به رنگ و بسته‌بندی محصول و از همه مهم‌تر به تاریخ مصرف آن دقت فرمایید. استفاده از محصول تقلبی و بی‌کیفیت علاوه‌بر این‌که سبب ایجاد زخم روی پوست می‌شود و شما را با سردردهای میگرنی مواجه می‌سازد، می‌بایست برای جبران این آسیب‌ها نیز هزینه‌های بسیاری را بپردازید. برای آشنایی با بهترین مراکز تزریق فیلر به صفحه تزریق ژل و بوتاکس در غرب تهران مراجعه نمایید.

خصوصیات ژل رووفیل تقلبی

اولین نکته در هنگام خرید ژل رووفیل اصل و پی بردن به اصل یا تقلبی بودن آن، توجه به رنگ بسته‌بندی محتوای ژل رووفیل است. ژل اصل آبی کم رنگ بوده؛ اما نوع تقلبی آن آبی پر رنگ است. نکته بعدی که باتوجه به آن میتوان به این موضوع پی برد، برچسب تاریخ این کالا خواهد بود که در بخش راست درون یک کادر کوچک قراردارد. رنگ درون کادر تاریخ برای رووفیل اصل سفید بوده؛ اما در ژل تقلبی این برچسب به رنگ نقره‌ای نشان داده می‌شود؛ اما در نظر داشته باشید که در برخی از مواقع در حالت تقلبی نیز سفید رنگ است. 
 همچنین از بخشهای دیگر نیز میتوان به اصل یا تقلبی بودن این ژل پی برد. نوشتههای درج شده روی این دو بسته‌بندی بهطور کلی با یکدیگر فرق دارند و به تشخیص این مورد کمک خواهد کرد. تمامی نشانههایی که در پایین بسته‌بندی جعبه نشان داده شده‌اند در حالت اصل و تقلبی با یکدیگر متفاوت هستند؛ در نتیجه با مشاهده آنها میتوان این مسسله را تشخیص داد. به عنوان مثال به دور نماد دما در رووفیل اصلی دایره‌ای رسم نشده، در صورتی که در حالت تقلبی این مورد به چشم می‌خورد. نماد AD روی بسته‌بندی‌های تقلبی ژل رووفیل نشان میدهند که این ژلها تقلبی هستند.


بیشتر بخوانید : تزریق ژل و بوتاکس در شهرک غرب، کجا میتونم پیدا کنم؟!


نحوه تشخیص ژل رووفیل اصل یا تقلبی

اگر ژل رووفیل تقلبی بود چه اقداماتی را انجام دهیم؟

اگر ژلی که تهیه کرده‌اید تقلبی بوده، از مصرف آن اجتناب ورزید؛ به این دلیل که ممکن است عوارض بسیاری را برای پوست شما ایجاد کند. در واقع این عوارض به‌صورت نداشتن تقارن در قسمتهای تزریق ژل نمایان می‌شوند. همچنین واکنش‌های آلرژیک ایجاد خواهند شد؛ زیرا ممکن است سیستم دفاعی بدن را یک نوع عامل خارجی تلقی کند و به بافت خدشه وارد نماید. 
توجه داشته باشید که اگر ژل رووفیل تقلبی بوده و از تاریخ مصرف آن گذشته باشد، این موضوع بسیار زیان‌آور خواهد بود و سبب بروز عفونت و ایجاد زخم می‌گردد. همچنین اگر این ژل تقلبی باشد در نواحی تزریق ژل، رنگ پوست تغییر می‌کند‌. یکی دیگر از عوارض استفاده از ژل رووفیل تقلبی و بی‌کیفیت بروز سردردهای میگرنی است. در نتیجه می‌بایست پیش از استفاده، رووفیل اصل را از تقلبی آن تشخیص دهید.


بیشتر بخوانید : تزریق ژل لب در غرب تهران، بهترین ها کدامند؟!


از کجا بفهمم ژل رووفیل اصله

سخن پایانی

با افزایش سن مشکلات بسیاری برای بدن و از همه مهم‌تر برای پوست به وجود خواهند آمد. هرچه سن افزایش یابد، مخصوصا اگر از ۳۰ تجاوز نماید؛ میزان الاستین و کلاژن موجود در پوست کاهش خواهند یافت. در نتیجه بهترین ترمیم و جوانسازی پوست است. در دنیای امروز باتوجه به پیشرفت و توسعه علم و تکنولوژی پزشکان تزریق ژل رووفیل را به ‌پوست پیشنهاد می‌دهند که سبب شادابی و طراوت پوست خواهد شد؛ اما پیش از آن‌که این ژل به ‌زیر پوست تزریق شود، باید رووفیل اصل را از نوع تقلبی آن تشخیص داد. در همین راستا پیش از خرید به‌ بسته‌بندی محصول، رنگ و نوشته‌های ثبت شده روی محصول و تاریخ مصرف آن توجه نمایید؛ زیرا که یک محصول تقلبی و بی‌کیفیت عوارض‌ جبران‌ناپذیری را برای پوست به همراه خواهد داشت.