فهرست:

جامپینگ فیتنس چیست؟ 
چرا جامپینگ فیتنس؟ 
جامپینگ فیتنس راهی سریع و موثر برای افزایش آمادگی جسمانی 
جامپینگ فیتنس بهترین روش برای کاهش چربی و حفظ وزنی مطلوب 
جامپینگ فیتنس سلامتی را تقویت می‌کند 
بهترین سالن برای تمرین جامپینگ فیتنس 

به طور تقریبی همه ما حداقل برای یک بار در زندگی خود به سراغ ورزش رفته‌ایم و قصد داشتیم تمرینات خود را از یک جایی شروع کنیم اما متاسفانه شروع ورزش به معنای موفقیت و ادامه آن نیست. از این رو سعی کنید ورزشی را انتخاب کنید که حتی با وجود تمام مشغله‌های ذهنی، کاری و حتی مالی باز هم نتوانید از آن دل بکنید. به عبارت دیگر به سراغ رشته ورزشی بروید که جزء علایقتان است. هدف از ورزش کردن علاوه بر تناسب اندام، افزایش و تقویت روحیه و دریافت انرژی مثبت خواهد بود. بنابراین یکی از بهترین ورزش‌هایی که می‌تواند با تمرینات کاردیویی خود انرژی روحی و حتی قدرت فیزیکی شما را توسعه دهد، جامپینگ فیتنس نام دارد. توجه داشته باشید همه سالن‌های ورزشی یا باشگاه‌ها دارای این رشته ورزشی نیستند و شما باید برای یافتن چنین کلاس ورزشی کمی صبور باشید. البته کلوب ورزشی ارمغان مسائلی یکی از بهترین سالن‌های ورزشی است که به انواع رشته‌های خاص و ورزش‌های متفاوت مجهز خواهد بود. 

جامپینگ فیتنس چیست؟ 

جامپینگ فیتنس چیست؟ 

اصلی‌ترین موضوعی که می‌تواند این ورزش را توضیح دهد، وجود ترامپولین است. در واقع جامپینگ فیتنس یک ورزش هوازی محسوب می‌شود که بر روی ترامپولین و به صورت گروهی یا فردی قابل انجام است. در پایان جلسات ورزشی این رشته، شما انرژی خود را چند برابر می‌یابید. 
ناگفته نماند براساس گزارشات به دست آمده تا 1000 کالری را می‌توان طی یک جلسه از این ورزش سوزاند و از بین برد. اثر چربی‌سوزی بالای این رشته ورزشی باعث جذابیت بیشتر آن در میان بانوان محترم شده است. طی اجرای این رشته ورزشی بیش از 400 عضله شما درگیر خواهد بود. 
به زبان ساده جامپینگ فیتنس از طریق پرش به تناسب اندام شما کمک می‌کند. در مقایسه با ورزش‌های استقامتی این ورزش چربی‌سوزی بیشتری دارد. برای مثال این روش فیتنس حتی از دویدن نیز موثرتر است و برای مفاصل شما نیز بسیار مفید و کارآمد خواهد بود. 
به منظور شرکت در جلسه این رشته ورزشی باید به آموزش‌های جامع سالن ورزشی منتخب و مربی آن توجه کنید. این رشته ورزشی به تناسب اندام شکم، باسن و پاهای شما کمک می‌کند. در ضمن تمرینات مهم و پویای این رشته ورزشی توانایی استقامت شما را بهبود می‌بخشد و از کمردرد نیز جلوگیری خواهد کرد. 

چرا جامپینگ فیتنس؟ 

اگر در زندگی خود با فشارها و استرس‌های غیرضروری زیادی دست و پنجه نرم می‌کنید و هیچ چیزی نمی‌تواند برای شما آرامش‌بخش باشد توصیه می‌کنیم این رشته ورزشی را امتحان کنید. جامپینگ فیتنس یکی از بهترین راهکارها برای مقاومت در برابر استرس و نگرانی بیش از حد است. 
این رشته ورزشی با تولید اندورفین در حین تمرین شما را خوشحال می‌کند. می‌توان گفت این رشته ورزشی یک تجربه گروهی عالی به همراه آموزشی کارآمد در کنار بهترین موسیقی‌های انگیزشی خواهد بود که قدرت و اعتماد به نفس شما را افزایش می‌دهد. 
در ضمن این رشته ورزشی برای همه افراد مناسب خواهد بود. سن، قد و تناسب اندام افراد مهم نیست زیرا در ابتدا شما تنها با این رشته ورزشی کمی سرگرم خواهید شد. به خاطر داشته باشید یادگیری مراحل و طراحی‌های رقص این ورزش بسیار آسان هستند و بهبود سریع عملکرد را برای مبتدیان نیز تضمین می‌کند. 
علاوه بر این دلایل که ذکر کردیم، شما با شرکت در این کلاس‌های ورزشی به موفقیت‌های بیشتری دست می‌یابید. در بخش‌های بعدی به طور مفصل در مورد دلایل اصلی انتخاب این رشته ورزشی توضیح می‌دهیم. 

جامپینگ فیتنس راهی سریع و موثر برای افزایش آمادگی جسمانی 

این رشته ورزشی در واقع یک تمرین ریباند هوازی است که در مقایسه با دویدن حدود 3 برابر موثرتر است اما به مفاصل و استخوان‌های آسیب‌پذیر شما هیچ آسیبی وارد نمی‌کند. اثر متقابل شتاب و کاهش سرعت بعد از پرش به تقویت هر سلول و ماهیچه فعال در بدن کمک می‌کند. 
پرش منظم به تقویت کلی عضلانی بدن کمک می‌کند و باعث افزایش ظرفیت ریه می‌شود. در ضمن شما شاهد بهبود استقامت فیزیکی و سلامت قلب و عروق خود خواهید بود.
 با حضور منظم در این کلاس‌های ورزشی می‌توانید به سرعت به سطح قابل توجهی از آمادگی جسمانی زیر نظر مربیان واجد شرایط یا اعضای معتبر تیم جهانی جامپینگ دست یابید. 

جامپینگ فیتنس بهترین روش برای کاهش چربی و حفظ وزنی مطلوب 

اضافه وزن و چاقی شما را در معرض خطر ابتدا به بسیاری از بیماری‌های شدید و شرایط سلامت مزمن قرار می‌دهد. جامپینگ فیتس یک ورزش کالری سوز فوق العاده است. 
براساس آمار به دست آمده 10 دقیقه پریدن روی ترامپولین معادل 30 دقیقه دویدن با سلامت کامل است و 68 درصد نیز موثرتر از مابقی روش‌ها خواهد بود. 
بدین ترتیب شما در هنگام تمرین این رشته ورزشی حدود 3 برابر بیشتر کالری می‌سوزانید. با داشتن سبک زندگی سالم و حضور در جلسات منظم تناسب اندام جامپینگ، چربی‌های شکم نیز از این می‌روند و حتی عضلات جای این چربی‌ها می‌گیرند و بدنی زیباتر خواهید داشت. 

جامپینگ فیتنس سلامتی را تقویت می‌کند 

مطالعات متعددی در مورد این رشته ورزشی انجام شده که نشان می‌دهند، پریدن منظم بر روی ترامپولین فواید زیادی برای سلامتی دارد. در ادامه برخی از این فواید را به طور خلاصه نام می‌بریم: 
•    افزایش تراکم استخوان 
•    تقویت ایمنی بدن 
•    بهبود گردش خون لنفاوی 
•    بهبود وضعیت بدن 
•    افزایش تعادل و هماهنگ در بدن 
•    بهبود خلق و خو 
•    افزایش سلامت روان 
•    تقویت قسمت‌های مختلف بدن 
با انتخاب این رشته ورزشی، سبک زندگی سالمی خواهید داشت که نتیجه ترکیب تناسب اندام و انتخاب‌های صحیح مواد غذایی است. این رشته ورزشی پرشی می‌تواند بسیاری از بیماری‌های رایج فعلی را پیشگیری کند و سلامت شما را توسعه دهد. در نهایت از زندگی پربار و شاد خود لذت می‌برید.

بهترین سالن برای تمرین جامپینگ فیتنس 

بهترین سالن برای تمرین جامپینگ فیتنس 

همان‌طور که در این راهنمای کوتاه توضیح دادیم، یکی از به روزترین و موثرترین رشته‌های ورزشی فعلی جامپینگ فیتنس است که تاثیرات مثبت زیادی به همراه دارد. بنابراین شما نیز به عنوان بانویی که به سلامتی و تناسب اندام خود اهمیت می‌دهد می‌توانید در این رشته ورزشی ثبت‌نام کنید. 
یکی از بهترین سالن‌های ورزشی برگزارکننده کلاس‌های جامپینگ فیتنس، کلوب ورزشی ارمغان مسائلی است که علاوه بر این رشته ورزشی به پیلاتس، ورزش‌های درمانی و تناسب اندام با هدف چاقی یا لاغری نیز مشغول خواهد بود. حرکات اصلاحی و جامپینگ فیتنس این کلوب ورزشی از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. 
اینستاگرام:armaghantankouk