حالت و رنگ مو، نقش به‌سزایی در زیبایی بانوان دارد؛ به همین دلیل، بانوان عزیز با استفاده از خدمات لایت و رنگ کردن موهای خود، زیبایی را به موهای خود هدیه می‌دهند. توجه داشته باشید معمولا برای رنگ لایت، موها به چند دسته تقسیم می‌شوند. رنگ لایت، انواع مختلفی دارند که برای استفاده از هرکدام روش‌ها، باید از ابزار مختلفی استفاده کنید. معمولا برای رنگ لایت از ابزاری مانند فویل، کلاه‌مش و دیسک استفاده می‌شود. برای انجام انواع خدمات رنگ و لایت، می‌توانید به سالن زیبایی سپیدار مراجعه کنید.

بهترین سالن برای لایت مو در پاسداران

انواع خدمات رنگ و لایت در سالن زیبایی سپیدار

رنگ و لایت، تکنیک جدیدی در خدمات آرایشی است که باعث زیباتر دیده شدن رنگ و حالت موهای بانوان و آقایان می‌شود. رنگ لایت، انواع مختلفی داشته و هر کدام از آن‌ها، ویژگی‌ منحصربه‌فرد خود را دارند. در سالن زیبایی سپیدار، شما می‌توانید از تمام خدمات رنگ و لایت مو با بهترین و مجهزترین تکنیک‌های روز دنیا استفاده بهره‌مند شوید. انواع لایت مو شامل هایلایت، لولایت، مووی‌لایت، سان‌لایت، ویولایت، هاف‌لایت، وی‌لایت، آمبره و سامبره می‌شوند که معمولا درجه تیرگی هرکدام از این روش‌ها متفاوت است. 

  • تکنیک هایلایت

هایلایت، تکنیکی جالب برای رنگ کردن موهای شما است که در طی آن، قسمتی از موها رنگ می‌شود. این تکنیک، یک الی دو درجه از رنگ پایه اصلی موهای شما روشن‌تر خواهد بود. در سال‌های قبل، برای تکنیک هایلایت از فویل استفاده می‌کردند؛ اما امروزه این تکنیک به صورت دسته‌های باریک و پراکنده روی موها اعمال می‌شود. این روش، برای افرادی که پایه اصلی موهای آنها تیره‌ است، یک انتخاب بسیار مناسب و زیبا به نظر می‌رسد.

  • تکنیک لولایت

لولایت، نمونه‌ دیگری از رنگ لایت است و معمولا برای افرادی که موهای سفیدی دارند، بهترین گزینه محسوب می‌شود. لولایت، عکس هایلایت خواهد بود؛ زیرا در این تکنیک، از رنگ‌های تیره برای موها استفاده می‌شود. تکنیک لولایت، برای افرادی که موهای سفید یا روشنی دارند، بهترین گزینه‌‍ است؛ زیرا با این روش، تمام تارهای سفید موهای شما پوشیده می‌شوند؛ علاوه برآن، با استفاده از این روش، موهای شما جلوه‌ای طبیعی‌تر به خود می‌گیرند. برای انجام این تکنیک، از رنگ‌های لایت تیره به همراه کلاه مش استفاده می‌کنند.

  • تکنیک مووی لایت

مووی لایت از جدیدترین تکنیک‌های رنگ لایت به شمار می‌رود که مخصوص افرادی است که به رنگ‌های فانتزی علاقه دارند. در این روش، قسمتی از موهای شما را جدا می‌کنند و با استفاده از رنگ، آن‌ها را کامل می‌پوشانند و بعد از دکلره شدن این قسمتی از موها، ترکیبی از رنگ‌ها به صورت رنگین‌کمان روی موهای دکلره شده قرار می‌دهند. 

  • تکنیک سان لایت

تکنیک سان لایت، از دایره وسط سر شروع می‌شود. در دایره وسط سر و مرکز ریشه مو، یک دایره نارنجی رنگ یا زرد رنگ روی موها پیاده‌سازی می‌شوند. برای قسمت‌های پایین‌تر ریشه مو، از رنگ‌های تیره‌تری استفاده می‌کنند. معمولا در این تکنیک، از دکلره و کلاه مش یا فویل استفاده می‌کنند.

  • تکنیک ویو لایت

برای استفاده از این تکنیک، باید تمام موها به طور کامل پوش داده شود. این کار را با استفاده از دستگاه ویو انجام می‌دهند. بعد از پوش دادن موها، نوک آن‌ها را با استفاده از دکلره به پایه روشن می‌رسانند و بعد از این مرحله، تمام موها به صورت یکنواخت رنگ می‌شوند. با انجام این روش، سایه روشنی روی موهای شما شکل می‌گیرد که ظاهری بسیار زیبا را برای موهای شما رقم می‌زند. 

  • تکنیک هاف لایت

هاف‌لایت، تکنیکی فانتزی است که در طی آن، موهای سر به دو قسمت تقسیم می‌شوند. این تقسیم‌بندی می‌تواند از فرق سر یا به صورت طولی باشد. در طی این تکنیک، برای هر قسمت مو، یک رنگ متفاوت استفاده می‌شود و معمولا در یک قسمت از سر، از رنگ‌های روشن و در قسمت دیگر، از رنگ‌های تیره استفاده می‌کنند. در این روش، باید بین رنگ روشن و تیره تا چند درجه اختلاف رنگ وجود داشته باشد.

  • تکنیک وی لایت

وی‌لایت یکی دیگر از تکنیک‌های رنگ لایت است که در آن، از طیف رنگ شرابی، آلبالویی و بنفش استفاده می‌شود. این روش از رنگ لایت، روی موهای تیره قابل استفاده است. شما می‌توانید با استفاده از طیف رنگی این تکنیک، موهای خود را به صورت ترکیبی رنگ کنید.

  • تکنیک آمبره

آمبره، محبوب‌ترین تکنیک رنگ‌لایت بین جوانان است. در این روش، برای ریشه موها از رنگ تیره و برای ساقه موها از رنگ روشن استفاده می‌کنند! اما توجه داشته باشید که رنگ‌ها باید در یک طیف باشند و فقط درجه آن‌ها تغییر کند. معمولا برای نوک موها از دکلره استفاده می‌کنند تا پایه رنگ مو، به روشن‌ترین حالت خود برسد.

  • تکنیک سامبره

رنگ لایت تکنیک سامبره، همانند روش آمبره است و تنها تفاوت آن‌ها را می‌توان کم‌تر بودن تفاوت میان طیف رنگی در این تکنیک دانست. معمولا تعداد رنگ‌های بیشتری برای این تکنیک استفاده می‌شوند. روش سامبره، حالت طبیعی‌تری داشته؛ زیرا طیف رنگی آن تیره‌تر از روش آمبره است. توجه داشته باشید برای تمام تکنیک‌های رنگ لایت، باید از دکلره استفاده شود. در سالن زیبایی سپیدار، از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد برای رنگ لایت استفاده می‌شود تا هیچ‌گونه آسیبی به بافت موهای شما وارد نشود.

سخن آخر

سالن زیبایی سپیدار، با استفاده از بهترین و معتبرترین رنگ‌های روز دنیا، انواع خدمات رنگ و لایت را بدون هیچ‌گونه آسیبی به بافت مو انجام می‌دهند. برای استفاده از خدمات این سالن زیبایی، می‌توانید به آدرس ابتدای پاسداران، کوچه اکرمی، پلاک 2 مراجعه کنید. برای دیدن کارهای این سالن زیبایی نیز می‌توانید به پیچ اینستا آنها به آدرس sepidarbeauty مراجعه فرمائید. برای مشاوره و نوبت گرفتن غیرحضوری سالن زیبایی سپیدار می‌توانید با شماره‌های 26702700 یا 09002670270 تماس بگیرید. این سالن زیبایی، از ساعت 10 صبح الی 18.30 عصر از یکشنبه الی جمعه پذیرای مهمانان خود خواهد بود.