میکاپ همان آرایش صورت است که انواع مختلفی دارد و براساس سلیقه مشتری صورت می‌گیرد. با استفاده از میکاپ و گریم، شما می‌توانید تمام عیب‌های صورت را به صورت موقت بپوشانید. میکاپ از نظر لغت به معنای آرایش صورت است که باعث ایجاد تغییر و زیبایی در صورت می‌شود. معمولا هر خانمی دوست دارد در شب عروسی خود چهره‌ای منحصربه‌فرد داشته باشد؛ به همین دلیل، از ترکیب میکاپ و گریم برای تغیر چهره عروس خانم‌ها استفاده می‌شود. در تکنیک گریم از سایه روشن و تیره استفاده شده؛ اما در میکاپ، از رنگ‌های متفاوتی برای آرایش صورت استفاده می‌کنند. 

بهترین سالن برای آرایش عروس در پاسداران

انواع میکاپ و گریم عروس در سالن زیبایی سپیدار

سالن زیبایی سپیدار، انواع میکاپ‌ها و گریم عروس را با بهترین و به‌روزترین متدهای روز دنیا انجام می‌دهد. در این سالن زیبایی، برای عروس خانم دو پکیچ صورت گرفته شده و خانم‌ها براساس سلیقه خود، می‌توانند یکی از آن‌ها را انتخاب کنند. پکیچ اول این سالن زیبایی شامل میکاپ، شنیون، ناخن مصنوعی، اصلاح ابرو، لنز، ماسک صورت و فون بدن می‌شود. پکیچ دوم، ازمواردی همچون میکاپ، شنیون، ناخن، اصلاح ابرو، لنز، تاج، ماسک صورت، رنگ مو به همراه فون بدن و فرمالیته رایگان تشکیل شده است. 
میکاپ عروس به سه صورت غلیظ، مدیوم و لایت انجام می‌شود و عروس خانم‌ها براساس سلیقه خود، می‌توانند یکی از این گزینه‌ها را انتخاب کنند. میکاپ باعث برجسته شدن زیبایی‌های صوت شما می‌شود؛ اما گریم باعث تغییر چهره شما خواهد شد. میکاپ لایت، به سبکی از آرایش اروپایی می‌گویند که امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده است. در میکاپ لایت، از رنگ‌های مات استفاده می‌کنند و جزو میکاپ‌های طبیعی محسوب می‌شود و غلظت رنگ‌ها در این روش جای ندارند. در میکاپ غلیظ، از رنگ‌های پررنگ برای لب و گونه‌ها استفاده می‌کنند که باعث برجسته شدن این قسمت‌ها می‌شود. روش مدیم، ترکیبی از میکاپ غلیظ و لایت است و افراد زیادی این نمونه میکاپ را دوست دارند.

انواع سبک میکاپ عروس

سبک میکاپ صورت، انواع مختلفی داشته و با استفاده از رنگ‌های مختلف آرایشی، با ترکیب خاصی صورت می‌گیرد. به طول مثال، در میکاپ عربی، رنگ‌های استفاده شده در میکاپ بسیار غلیظ به نظر می‌رسند. این در صورتی است که در میکاپ اروپایی  از رنگ‌های لایت و طبیعی استفاده می‌کنند. در سالن زیبایی سپیدار، تمام سبک‌های میکاپ براساس سلیقه مشتری قابل اجرا است و به دلیل به‌کارگیری لوازم آرایش‌ باکیفیت و مرغوب، ماندگاری میکاپ و گریم این سالن زیبایی بسیار بالا است.

  • میکاپ کلاسیک

در سبک کلاسیک، در صورتی که برای چشم‌های خود از آرایش غلیظی استفاده کرده‌اید، باید آرایش لب شما به صورت لایت و ملایم باشد. در این سبک، از رژلب‌های تیره مانند قرمز و زرشکی استفاده می‌شود و برای آرایش چشم از سایه‌هایی به رنگ طبیعی و ملایم به همراه خط چشم‌های باریک استفاده می‌کنند. در این نمونه میکاپ، رژگونه بسیار کم مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ زیرا بیشترین توجه در این سبک روی آرایش چشم و لب خواهد بود.

  • میکاپ شرقی

در میکاپ شرقی، شما اجازه دارید از رنگ‌های روشن و سرزنده استفاده کنید و هیجچ‌گونه محدودیتی برای ترکیب رنگ‌ها در این سبک وجود ندارد. معمولا در این سبک از میکاپ، برای آرایش چشم و لب از رنگ‌هایی گرم و تیره مانند زرشکی، قهوه‌ای، بنفش، سرخابی، قرمز و... استفاده می‌کنند. شما در این سبک، می‌توانید رنگ آرایش لب و چشم‌هایتان را باهم هماهنگ کنید.

  • میکاپ عربی

میکاپ عربی، یکی از زیباترین و محبوب‌ترین میکاپ‌ها در بین بانوان و عروس خانم‌ها به حساب می‌آید. در این سبک از میکاپ، به آرایش چشم بسیار توجه می‌شود و معمولا از خط‌چشم‌های پررنگ و کلفت استفاده می‌کنند. رنگ‌های به کار رفته در آرایش عربی، گرم و بسیار غلیظ هستند که باعث زیبایی چشم‌گیر صورت شما می‌شود. 

  • میکاپ اروپایی

امروز از میکاپ اروپایی بسیار استفاده می‌شود؛ چراکه در این سبک، آرایش بسیار ملایم و طبیعی بوده و معمولا از رنگ‌های خنثی برای آرایش چشم و لب استفاده می‌کنند. در سبک میکاپ اروپایی، معمولا از رنگ‌های مات مانند صورتی، کرم، کالباسی و... استفاده می‌کنند. غلظت میکاپ اروپایی بسیار کم است؛ در حدی که از این میکاپ، به عنوان آرایش طبیعی یاد می‌کنند.

آرایش تخصصی عروس در پاسداران

سخن آخر

سالن زیبایی سپیدار، انواع میکاپ و گریم عروس را با به‌روزترین سبک‌های روز دنیا انجام می‌دهد. در این سالن زیبایی، از بهترین و مرغوب‌ترین لوازم آرایش برای میکاپ و گریم عروس استفاده می‌شود که همین امر، میزان ماندگاری میکاپ عروس را بالا می‌برد. برای بازدید از نمونه کارهای سالن زیبایی سپیدار، می‌توانید به پیچ اینستا آنها به آدرس sepidarbeauty مراجعه کنید. برای مشاوره و نوبت گرفتن در این سالن زیبایی می‌توانید با شماره‌های 26702700 و 09002670270تماس حاصل فرمائید. برای مراجعه حضوری و بهره‌مندی از خدمات سالن زیبایی سپیدار، می‌توانید به ابتدای پاسداران، کوچه اکرمیف پلاک 2 مراجعه نمایید. سالن زیبایی سپیدار از ساعت 10 صبح الی 18.30 عصر از روز یکشنبه تا جمعه پذیرای مهمانان خود خواهد بود.