امروزه افراد زیادی نسبت به نگهداری حیوانات خانگی علاقه نشان می‌دهند. این افراد بی‌شک با پت شاپ آشنایی دارند؛ چراکه پت شاپ محلی بوده که در آنجا شما می‌توانید وسایل و غذای موردنیاز پت خود را تهیه کنید. پت شاپ دامپزشکی هیل یکی از بهترین فروشگاه‌هایی بوده که به‌نوعی بهشت حیوانات خانگی شما به‌حساب می‌آید. شما با مراجعه به این محل، می‌توانید نیازمندی‌های حیوان خانگی خود همچون خوراکی‌ها و غذاهای متنوع ویژه‌ پت، مکمل‌‌های دارویی حیوانات، لوازم آرایشی و بهداشتی پت‌ها، مدل‌های متفاوت قفس، باکس و نگهدارنده، اسباب‌بازی‌های حیوانات، پوشاک و بعضی موارد تزئینی، قلاده و... را تهیه نمایید. این محصولات، در کنار کیفیت بالا از قیمت مناسبی نیز برخوردار هستند. 

بهترین پت شاپ در هروی

آشنایی با پت شاپ 

امروزه افراد زیادی نسبت به نگهداری حیوانات خانگی علاقه نشان می‌دهند. از جمله اصلی‌ترین دلایل این مسئله می‌توان به شیوع ویروس کرونا و تجربه تنهایی بیشتر اشاره کرد. همین مسئله سبب شده که امروزه شاهد راه‌اندازی پت‌شاپ‌های متعددی از جمله پت شاپ دامپزشکی هیل باشیم. پت شاپ در واقع متشکل از دو واژه جداگانه در زبان انگلیسی بوده که شامل pet و shop می‌شود. واژه پت اشاره به حیوان خانگی داشته و منظور از شاپ فروشگاهی است که وسایل موردنیاز حیوانات خانگی در آنجا به فروش می‌رسد. در این مدل فروشگاه‌ها وسایل متنوعی برای انواع حیوانات خانگی همچون گربه‌ها، سگ‌ها، جوندگان، پرندگان، ماهی‌ها و آبزیان موجود است. 

وسایل موجود در پت شاپ دامپزشکی هیل

در صورتی که دارای حیوان خانگی هستید، می‌توانید برای تهیه وسایل موردنیاز پت خود به پت شاپ مراجعه کنید. برای حیوانی که سرپرستی وی برعهده شما است، پیش از هرچیزی باید غذا تهیه کنید. علاوه‌بر این مورد، شما باید لوازم متفاوتی همچون قطره و پد ادرار و پوشک ویژه جهت آموزش توالت را خریداری نمایید. حیوانات خانگی همچون سگ و گربه به شامپوی مخصوصی جهت شستشو نیاز داشته و امکان شستشوی آن‌ها با شامپوی خودتان وجود ندارد؛ چراکه در شرایطی که برای شستشوی پت از شامپوهای ویژه مو و بدن انسان استفاده شود، پوست و موی پت در معرض آسیب قرار می‌گیرد.
 حیوانات خانگی به وسایل دیگری همچون بند، ظرف آب و غذا، توالت، بستر برای خواب ، لانه ، تخت جهت استراحت گربه و سگ و... نیز نیاز دارند. در بعضی از پت فروشی‌ها شما می‌توانید بیشتر حیوانات خانگی همچون گربه، سگ، جوجه، خرگوش یا مدل‌های متنوع پرنده را نیز تهیه کنید. لوازم موجود در پت شاپ بسیار متنوع هستند و از جمله اصلی‌ترین لوازمی که در پت شاپ‌ها وجود دارد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. 
•    خوراکی‌ها و غذاهای متنوع حیوانات خانگی
•    مکمل‌‌های دارویی حیوانات
•    لوازم آرایشی و بهداشتی پت‌ها
•    مدل‌های متنوع قفس، باکس و نگهدارنده
•    انواع تشویقی‌ها
•    اسباب‌بازی‌های متفاوت حیوانات
•    پوشاک و بعضی موارد تزئینی
•    قلاده و نگهدارنده

لوازم‌ موردنیاز حیوانات خانگی 

از اصلی‌ترین لوازمی که برای مراقبت از سگ به آن نیاز پیدا خواهید کرد، می‌توان به قلاده اشاره کرد. عرضه قلاده‌ها به بازار در مدل‌های متفاوتی انجام می‌گیرد. مدل مناسب شما در واقع وابسته به سلیقه و میزان بودجه شما دارد. اصلی‌ترین انواع قلاده‌ها شامل قلاده گردنی سگ، قلاده کمری(هارنس)، قلاده پوزه‌ای (هالتر) و قلاده کتفی می‌شوند. برای مراقبت از حیوانات باید غذای مخصوص و ظرف آن را تهیه کنید. در صورتی که غذاها و وسایل موردنیاز را تهیه کنید، دیگر مراقبت از حیوانات خانگی کار ساده‌تری برای شما خواهد بود. از جمله وسایل لازم که می‌تواند بسیار کاربردی باشد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. 
•    جعبه یا کیف ویژه حمل حیوانات: برای اینکه بتوانید سگ یا گربه خود را به‌راحتی جابه‌جا کنید، می‌توانید جعبه یا کیف‌ها در سایزهای متنوع را خریداری نمایید. خرید این وسایل، آسایش و راحتی را برای حیوانات به‌همراه خواهد داشت. 
•    پدهای ویژه دستشویی: بعضی از سگ‌ها سیستم ایمنی ضعیفی دارند یا محل نگهداری آن‌ها آپارتمان است؛ در این شرایط پدهای مخصوص کارایی دارند. 
•    غذای سگ: پت‌شاپ‌های معتبر، همچون پت شاپ دامپزشکی هیل نیازهای غذایی حیوانات برای رشد و غذاهای خشک سگ و تشویقی‌های آن‌ها را شناخته و شما می‌توانید با خیال راحت آن‌ها را خریداری نمایید. 
•    تهیه غذای خشک گربه: در پت شاپ شما می‌توانید انواع غذاهای مختلف و جویدنی‌ها را با مناسب‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت تهیه نمایید. 
•    اسپری خوشبو کننده: اسپری خوشبو کننده از جمله اصلی‌ترین وسایل نگهداری سگ خانگی به حساب می‌آید. این اسپری، به پوست و موی حیوان آسیبی وارد نکرده و با استفاده از آن می‌توانید بوی نامطبوع سگ را رفع کنید. 

ویژگی های پت شاپ دامپزشکی هیل؛ به عنوان یک پت شاپ معتبر و محبوب

شما به هنگام ورود به پت شاپ دامپزشکی هیل با محصولات و لوازم متنوعی مواجه می‌شوید که موردنیاز حیوانات خانگی شما هستند. در این پت شاپ، باکیفیت‌ترین لوازم و تجهیزات به‌فروش می‌رسند. این محصولات قیمت مناسبی داشته و خرید آن‌ها صرفه اقتصادی دارد. کافی است میزان رضایت مراجعه‌کنندگان را مدنظر قرار دهید تا متوجه اعتبار بالای این فروشگاه در میان خریداران شوید. شما پس از خرید نیز می‌توانید از پشتیبانی مطلوب این مجموعه بهره‌مند شوید. محصولات به سراسر شهرهای ایران نیز ارسال می‌گردند و فروشگاه از نماد الکترونیکی و نماد سازماندهی برخوردار است. شما به هنگام خرید نیز می‌توانید از مشاوره صحیح، دقیق و رایگان این مجموعه نیز بهره‌مند شوید.

پت شاپ خوب در هروی

سخن پایانی 

پت شاپ در واقع اشاره به فروشگاهی داشته که اجناس موجود در آن به حیوانات خانگی اختصاص دارد. کلینیک دامپزشکی هیل یکی از بهترین فروشگاه‌هایی بوده که در آنجا هرآنچه که حیوان خانگی شما به آن نیاز دارد، پیدا می‌شود. محصولات موجود در پت شاپ بسیار متنوع بوده و شما برحسب نیاز پت خود همچون سن، نژاد، وضعیت جسمی و سلامتی می‌توانید هریک را انتخاب نمایید. از جمله وسایل موجود در پت شاپ می‌توان به غذا یا خوراکی مخصوص، جعبه یا کیف ویژه حمل پت، قلاده، اسپری خوشبوکننده، لوازم بهداشتی، تزئینی، پوشاک و... اشاره کرد. 
شماره تماس:  ۰۲۱-۲۶۳۱۵۲۳۷

 ۰۹۳۳۳۸۸۷۷۵۵

آدرس: هروی، میدان ملت، خیابان امیر کیانوش، پلاک ۷.۱ 
آیدی اینستاگرام: Heal.petclinc