گروه کالا و خدمات

تشریفات پرهام

این آگهی منقضی شده است.
(مدت زمان اعتبار این آگهی به پایان رسیده است.)

اطلاعات تماس

میرداماد، جنب مترو میرداماد، برج رز، طبقه ۳، واحد ۳۰۲

توضیحات

تشریفات مجالس پرهام به شکوه میهمانی های شاهان ایران باستان است.
تشریفات مجالس پرهام با در اختیار داشتن تعدادی از مجلل ترین باغ تالارهای تهران و استفاده از کارمندان حرفه ای که در رشته پذیرایی و مهمانداری دوره تحصیلات آکادمیک را گذرانده با بهترین مواد و محصولات پذیرایی تشریفات مجلس را به معنای واقعی ارائه می نماییم.
تشریفات مجالس پرهام به شکوه میهمانی های شاهان ایران باستان است. این مجموعه با در اختیار داشتن تعدادی از مجلل ترین باغ تالارهای تهران و استفاده از کارمندان حرفه ای که در رشته پذیرایی و مهمانداری دوره تحصیلات آکادمیک را گذرانده اند با بهترین مواد و محصولات پذیرایی تشریفات مجالس شما را به معنای واقعی ارائه می نماید.
بطوری که اینک افتخار ما اینست که بیشتر مشتریان ما خود زمانی میهمان یکی از مجالس ما بوده اند، فلذا هدف ما از معرفی خدمات مجموعه پرهام در سایت برترین ها تنها احترام به نظر شما عزیزانیست که سایت برترین ها را به عنوان مرجع برترین خدمات مورد نیاز خود برگزیده اید.
باور ما اینست که یک مجلس تشریفات بی نظیر نه تنها می بایست براساس اصول و تکنیک های آکادمیک پذیرایی روز جهان باشد، که در کشور عزیزمان ایران و در بین ایرانیان شما وقتی مجلسی خاص و متفاوت خواهید داشت که این اصول را با تاریخ و هنر کهن این سرزمین در هم آمیخته تا مجلس میهمانی همه را به یاد مجالس مجلل و پر تشریفات شاهان اسطوره یی ایران باستان بیاندازد.
این نگاه ما و همکاران مان در تشریفات پرهام است که برهمین اساس جمله: "به شکوه جشن شاهان، مجلس آراییم"را سرلوحه کار خود قرار دادیم.
امیدواریم که با مشاهده تصاویر و عکس های مجالس ما اعتماد و نظر شما را به حدی جذب نماییم که ملکه بعدی مجلس شاهانه پرهام، شما باشید.

برای خواندن ادامه متن کلیک کنید ...