گروه کالا و خدمات
(مدت زمان اعتبار این آگهی به پایان رسیده است.)

اطلاعات تماس

میرداماد، بالاتر از میدان مادر، خیابان رودبار شرقی شمالی، پلاک ۴۷، طبقه پنجم

توضیحات

جراحی های زیبایی کلینیک تخصصی پوست و موی صدف
کلینیک تخصصی پوست موی صدف ۱۲۳۲ / ب / ش یکی از بزرگترین و مجهزترین مراکز در سطح تهران واقع در منطقه / دارای مجوز رسمی ۱۲۳۱
میرداماد دارای ۶۰۰ مترمربع فضای درمانی منطبق با استانداردهای بین المللی دارای ۸ اتاق معاینه و اتاق های کاشت موی مجزا و امکانات کامل برای جراحی سرپایی (بلفاروپلاستی، تزریق ژل و چربی، بوتاکس و ...) و دارای پارکینگ اختصاصی می باشد.
این کلینیک با ارائه برترین تکنولوژی های روز دنیا و با بهره مندی از پزشکان متخصص با سالها تجربه، به عنوان پیشرو در ارائه خدمات ذیل میباشد:
کاشت مو به روش FIT و FUT و روش ترکیبی : کاشت مو در کلینیک صدف به روش نوین آمریکایی، بدون جراحی، بدون تراشیدن توسط پزشک مجرب خانم دکتر فرح آل قیس انجام می شود.
جراحی زیبایی پلک (بلفاروپلاستی): عمل جراحی پلاستیک پلک ها که اصطلاحا بلفاروپلاستی نامیده می شود، برای برداشتن پف پلک ها، اصلاح افتادگی پلک و برداشتن پوست اضافی آنها طراحی شده است.
جراحی زیبایی بینی: جراحی زیبایی بینی (رینوپلاستی) که غالباً به اختصار عمل بینی نامیده می شود، گونه ای از جراحی پلاستیک است که برای ترمیم و اصلاح بینی با هدف رفع ناراحتیها و عارضه های پزشکی، بهبود ظاهر بینی یا هر دو دلیل انجام می شود.
جراحی شکم: بارداری، کاهش وزن و روند طبیعی پیری می تواند موجب افتادگی پوست در منطقه اطراف شکم شود. این افتادگی پوست، از طریق ورزش یا درمان غیرتهاجمی رفع نمیشود. بلکه راه حل آن، جراحی کوچک کردن شکم (ابدومینپلاستی) است که نتیجه آن، داشتن یک شکم صافتر با پوست محکمتر میباشد.
تزریق چربی: در حقیقت تزریق چربی نوعی پیوند چربی است که در آن چربی را از نواحی مختلف بدن مانند شکم، پهلو، ران، باسن برداشته شده و بعد از آماده سازی در محلهایی از بدن مانند گونه، لب، خط خنده، سینه، باسن و ... که نیاز به افزایش حجم دارند تزریق میگردد. این کار تنها
با ایجاد سوراخهایی در سطح بدن انجام شده و نیاز به برش و بخیه ندارد.
لیفت سینه: شکل سینه ها معمولا با گذشت زمان تغییر میکند و سینه ها حالت سفتی و فرم زیبای خود را از دست میدهند. ما معتقدیم که تکنیکهای جراحی به کار رفته توسط متخصصین ما برای جراحی لیفت سینه، همراه با بزرگ کردن سینه یا بدون آن، بهترین و زیباترین نتایج را برای بیمارن به ارمغان می آورد.
لیفت لب: لیفت لب، یک عمل جراحی برای بالا بردن لب بالایی است که باعث شادابتر و ریلکس تر شدن لبخند میشود. البته، لیفت لب دو نوع دارد: لیفت لب بالا و لیفت گوشه لب.
پروتز: مشاوره با متخصصین کلینیک فوق تخصصی زیبایی صدف در تهران نقش انکارناپذیری در دستیابی به نتایج دلخواه دارد. پزشکان مجرب کلینیک در جلسه مشاوره اولیه با مطرح ساختن پرسشهای گوناگون، اهداف و خواسته های اصلی بیمار را از عمل را روشن میسازند. ما سابقه پزشکی بیماران را برای حفظ ایمنی و سلامتیشان به دقت بررسی میکنیم و در نهایت تعیین میکنیم که آیا انجام این عمل با توجه به شرایط موجود مناسب است یا خیر.
جراحی گوش: کلینیک زیبایی صدف با سابقه چندین ساله در زمینه جراحی تخصصی سر و صورت، بهترین گزینه برای کمک به بیمارانی است که مشکل بدشکلی، نقص یا بزرگی بیش از حد گوش دارند. افراد بیشماری در این کلینیک، جراحی زیبایی گوش (اتوپلاستی) را به صورت کاملاً موفق و ایمن انجام داده اند و از نتایج عمل خود اظهار رضایت کامل کرده و آن را بهترین نتیجه ممکن دانسته اند.
جراحی چانه: عمل جراحی زیبایی چانه (ژینوپلاستی یا منتوپلاستی) عبارت است از تغییرشکل چانه با استفاده از کاهش، تغییر شکل و یا افزایش حجم آن.
جراحی چال گونه : چال گونه را میتوان از طریق جراحی بر روی صورت ایجاد کرد و عمل جراحی که برای ایجاد آن انجام میگیرد، اگر به روش صحیح انجام شود، عملی بسیار ساده و راحت خواهد بود که تحت عنوان "ایجاد چال گونه" یا "جراحی چال گونه" نامیده میشود.

برای خواندن ادامه متن کلیک کنید ...