گروه کالا و خدمات

موسسه فرهنگی هنری زاویه مانا

این آگهی منقضی شده است.
(مدت زمان اعتبار این آگهی به پایان رسیده است.)

اطلاعات تماس

شریعتی، سه راه بهار شیراز، پایین تر از سینما ایران، پلاک ۴۳۱، واحد ۳

توضیحات

علاقه مندان به اجرای تلویزیون و رادیو
اولین ورکشاپ مقدماتی فن بیان در اجرا و فنون مجری گری با مجریان توانمند و برجسته در موسسه فرهنگی، هنری آریاس فیلم برگزار میگردد.

موسسه فرهنگی هنری زاویه مانا (آریاس)
- تعامل تهیه و تولید فیلم
- برگزاری ورکشاپ ها و کارگاه های بازیگری و عوامل پشت صحنه
- با حضور کارگردان های بزرگ سینما و تلویزیون
- آموزش و معرفی رشته های میکس پانتومیم و سیلورمن
- برگزاری نشست های فرهنگی، ادبی، شعر و شاعران و ...
- برگزاری همایش های هنری
- مجهز به پلاتو فول اکوستیک

موسسه فرهنگی و هنری چند منظوره آریاس فیلم در راستای ارتقاء سطح کیفی علاقه مندان به عرصه سینما با برگزاری ورکشاپ های مختلف سینمایی سعی در پرورش استعدادهای علاقه مندان به این عرصه را دارد.
در همین راستا ورکشاپ های ۳ روزه مجری گری و فن بیان در اجرا برای اولین بار در ایران را برگزار نمود و نفرات برگزیده را جهت کار حرفه ای به رادیو و تلویزیون معرفی نمود و همچنین با برگزاری ورکشاپ های بازیگری جلوی دوربین -بیان و بدن-بداهه در بازی-تربیت حس-نقش بسزایی در شکوفایی هنرجویان دارد.
این موسسه در زمینه ساخت فیلم های کوتاه-مستند-سینمایی و تیزر های تبلیغاتی گام های مثبت و موثری برداشته است.ساخت پند تیزر تبلیغاتی برای شرکت ها و ارگان های مختلف نمونه ای از پروژه های ساخته شده در این موسسه می باشد.
اولینپروژه سینمایی که در این موسسه تولید شد، مستند سینمایی فهرست مرگ به کارگردانی محمد عبدی زاده است که مجری طرح موسسه آریاس فیلم بوده است و اما بازیگران این پروژه تماما نفرات برگزیده کلاس ها و ورکشاپ های بازیگری همین موسسه بوده اند.

برای خواندن ادامه متن کلیک کنید ...