گروه کالا و خدمات
(مدت زمان اعتبار این آگهی به پایان رسیده است.)

اطلاعات تماس

سعادت آباد، میدان کاج، خیابان سرو غربی، پلاک ۳۳، داروخانه دکتر سرهنگی، طبقه ۴، واحد ۱۴

توضیحات

ترک سیگار با جدیدترین روش
مشاوره رایگان
**جهت تعیین وقت آنلاین از طریق فرم تماس اقدام نمایید.**
انجام خدمات: QEEG.RTMS.TDCS و نوروفیدبک
در دنیا ۱.۲ میلیارد نفر سیگار مصرف می کنند. سیگار سومین صنعت سودآور در دنیا بعد از صنعت نفت خام و داروسازی ست. روزانه بین ۱۰۰ هزار کودک در جهان شروع به سیگار کشیدن می کنند که بیشتر از نصف آنها در آسیاست. ۱۵ تا ۱۷ درصد جمعیت بشر سیگاری اند و تخمین زده می شود تا سال ۲۰۲۵ مصرف سیگار در دنیا به ۱.۶ میلیارد نفر برسد.
هر سیگار حدودا ۱۰ میلی گرم نیکوتین دارد و از این مقدار نیم میلی گرم وارد بدن می شود. بر طبق آمار بین ۱۲ تا ۱۵ میلیون مصرف کننده سیگار در ایران داریم و کارشناسان کاهش سن سیگار در ایران را تا سن ۱۱ سالگی گزارش داده اند.
سالانه حدود ۶۵ میلیارد نخ سیگار در دنیا مصرف می شود که معادل ۳ میلیارد و ۲۵۰ میلیون پاکت سیگار است. کشور ما ایران با سرانه مصرف ۷۶۴ هزار نخ در سال در رتبه ۶۷ دنیا با مصرف سیگار گرفته است. متاسفانه در کشور ما آمار مصرف قلیان در بین دختران و پسران حدود ۲۵ تا ۳۰ درصد است.
برخلاف چیزی که تصور می شود که می گویند که آب قلیان مقدار زیادی نیکوتین را جذب می کند (اصلا نیکوتین در آب حل نمی شود و قابل جذب نیست) و متاسفانه تنباکو و توتونی که در قلیان ها مصرف می شود ضمن اینکه اسانس ها و معطرهایی که دارند حامی مواد سمی و کشنده هستند.
جالب است بدانیم که سالانه ۵ میلیون نفر در دنیا از عوارض سیگار می میرند که این آمار بیشتر از آمار مرگ در اثر مواد مخدر، خودکشی، قتل، ایدز و الکل در دنیاست. اما داروی چنتکس یا وارنیکیلین قرص هایی است که به صورت نیم میلی گرم و یک میلی گرم در ایران ارائه شده است که گیرنده های نیکوتین را تحریک می کند و در ترک سیگار بسیار موثر است. از جمله داروهای دیگری که در ترک سیگار مطرح می کنیم قرص زیبان و یا بوپروپیون است که مجموع ترک سیگار که در کلینیک ما انجام می گیرد طی ۴ جلسه در عرض دو هفته قطعی خواهدبود.

ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۱۰ الی ۱۳ و ۱۷ الی ۲۱

برای خواندن ادامه متن کلیک کنید ...