گروه کالا و خدمات

شرکت مهر آشکار - لیزر مدیو استار

این آگهی منقضی شده است.
(مدت زمان اعتبار این آگهی به پایان رسیده است.)

اطلاعات تماس

خیابان دکتر فاطمی، خیابان پروین اعتصامی، پلاک ۲۸، ساختمان مهر آشکار

توضیحات

راه حلی کارآمد و ملایم برای رفع موهای زائد
"موی بدن یک امر سلیقه‌ای است"
برای بسیاری از افراد، موهای بدن تنها یک مشکل زیبایی ساده‌ نیست. در برخی موارد موی صورت یا پرمویی کمر می‌تواند تأثیر مخربی بر اعتماد به نفس افراد بگذارد. با این حال، روش‌های قدیمی برای برداشت موهای زائد مانند اپیلاسیون، موم و الکترولیز، دردناک و وقتگیر بوده و برای مدت زمان محدودی جلوی رشد مو را می‌گیرند. از طرفی اصلاح کردن مو یک روند تکراری است که به پوست آسیب رسانده و باعث به جا ماندن نوک موها در زیر سطح پوست می‌شود.
"یک پاسخ مناسب به موهای مزاحم"
MedioStar طراحی ویژه‌ای برای برداشت مؤثر و ملایم مو‌های زائد دارد. این تکنولوژی برای درمان نواحی بزرگ بدن شامل کمر، شانه‌ها و پاها و همچنین برای برداشت موهای زائد صورت، زیر بغل و قسمت بیکینی استفاده می‌شود. لیزر MedioStar به ریشه‌ی مو آسیب می‌زند و از رشد مجدد آن جلوگیری می‌کند.
"داشتن پوستی زیبا - به سرعت و با ملایمت"
قبل از برداشت موهای زائد با لیزر MedioStar لازم است تا سطح پوست تمیز و اصلاح‌شده باشد. همچنین بر روی هندپیس این دستگاه یک کولینگ هوشمند جهت کاهش و کنترل درد در هنگام انجام لیزر تعبیه شده است تا درمانی راحت و آسان را فراهم آورد. یکی از نشانه های خوب در هنگام درمان، احساس اندکی خارش در محل رویش موها است که نتیجه‌ی از بین رفتن موفق فولیکول‌های مو می‌باشد.
"زمان به نفع شماست"
با این تکنولوژی، زمان انجام لیزر بسته به ناحیه‌ی تحت درمان درحد چند ثانیه تا چند دقیقه می‌باشد و باعث می‌شود تا در کمترین زمان به بهترین نتیجه‌ی دلخواه خود برسید. برای مثال،لیزر ناحیه‌ی کمر با مساحت ۴۰X۶۰ سانتی مترمربع در کمتر از ۴ دقیقه به طول می‌انجامد.
"پوستی نرم و درمانی ماندگار با تکنولوژی Twin Wave"
MedioStar مشکل موها را به صورت ریشه‌ای حل می‌کند. سیکل رشد مو دارای دو فاز رشد و استراحت می‌باشد. سایر لیزرها تنها می‌توانند به ریشه‌ی موهایی که در فاز رشد قرار دارند آسیب برسانند. بنابراین، برای مؤثر بودن درمان و رسیدن لیزر به تمامی ریشه‌های مو، نیاز به جلسات متعدد و طولانی می‌باشد. اما با لیزر MedioStar و با کمک تکنولوژی Twin Wave ضمن تخریب ریشه‌ی موهای درحال رشد، از رشد موهای درحال استراحت نیز جلوگیری می‌گردد. در این تکنولوژی دو طول موج ۸۴۰ و ۹۴۰ نانومتر به صورت هم‌زمان به سطح پوست تابیده می‌شود. طول موج ۸۴۰ نانومتر بر ریشه (فولیکول) موهای درحال رشد اثر کرده و طول موج ۹۴۰ نانومتر بر عروق خونی تغذیه‌کننده ی ریشه ی موهای درحال استراحت اثر می‌گذارد. از این رو لیزر MedioStar در یک زمان هم بر ریشه‌ی مو و هم بر عروق خونی اطراف آن تاثیر گذاشته و قادر است بر هر دو فاز رشد و استراحت مو اثر بگذارد. این نکته باعث می‌شود تا شما در کمترین تعداد جلسات، درمانی موثر و ماندگار داشته باشید.
از لحاظ بالینی ثابت شده است که مو پس از درمان با این روش به هیچ عنوان رشد نکرده و تنها ممکن است به صورت بسیار نازک رشد نماید.
بیش از ۳۰ سال است که شرکت Asclepion به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان لیزر دنیا، با انجام تحقیقات پزشکی اثرات مفید تکنولوژی لیزر "ساخت آلمان" را در دسترس تعداد روزافزونی از مردم قرار داده است.
امروزه مشتریان در بیش از ۶۰ کشور جهان از دستگاه‌های لیرز طراحی شده توسط شرکت Asclepionآلمان استفاده می‌کنند.
Asclepion همراه با پزشک شما تلاش می‌کند تا هر روز نتایج مثبتی را برای زیبایی و سلامتی شما ایجاد نماید.

برای خواندن ادامه متن کلیک کنید ...