گروه کالا و خدمات
(مدت زمان اعتبار این آگهی به پایان رسیده است.)

اطلاعات تماس

میدان ملت، مجیدیه شمالی، کوچه صالحی پلاک ۱۹

توضیحات

شرکت بوش از سال ۱۸۸۶ در شهراشتونگارت (آلمان ) به وسیله آقای بوش ، شروع به فعالیت کرد و در حال حاضر تبدیل به یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده وسیله های اتوماتیک در دنیا شده است .

شرکت بوش در سال ۲۰۱۰ میلادی توانست بالاترین فروش را در طول عمر ۲۵ ساله خود داشته باشد . این شرکت در آغاز کارخود تنها با نفر کارمند شروع به فعالیت کرد و آنها به تعمیر دستگاه های مختلف از قبیل : دوربین های عکاسی ، تلفن و … می پرداختند.
تعمیرگاه مجاز بوش
شرکت قائم سرویس ، آماده ارائه خدمات ، تعمیر و سرویس کالاهای بوش از قبیل : انواع یخچال ، فریزر ، ماشین لباسشویی و جاروبرقی برای شهروندان تهرانی می باشد.
شرکت قائم خدمات خاصی را برای محصولات ذکر شده در بالا از برند شناخته شده و معروف بوش در نظر گرفته است ، به طوریکه که شما شهروندان عزیز که ساکن هر نقطه ای از تهران هستید ، می توانید تعمیر کار با تجربه و حرفه ای را طول مدت زمان یک ساعت در منزل خود داشته باشید. همکاران ما با مراجعه به منزل شما ، جهت سرویس و تعمیر کالای شما اقدام می کنند و نیازی نیست شما کالای خراب خود را برای تعمیر جابه جا کنید و اگر پس از بررسی های لازم ، قطعه ای از وسیله شما نیاز به تعویض داشته باشد ، همکاران ما قطعه ای اصل از برند بوش را جایگزین قطعه معیوب می کنند
گارانتی پس از تعمیر
تعمیر کاران حرفه ای و کار آزموده شرکت قائم پس از آنکه مشکلات وسیله خراب شما را با تعمیر و یا تعویض قطعه جایگزین و اصل آن رفع کردند ، در ادامه نیز نسبت به نیازهای شما مشتریان گرامی حساس هستند و به همین دلیل قطعات تعویض شده توسط این شرکت دوباره برای مدت معینی شامل گارانتی می شوند . برای مثال :
۱. کلیه قطعات یخچال که توسط این شرکت با برند معروف بوش تعویض شده اند ، از تاریخ تعویض تا ۳ ماه شامل گرانتی خواهند شد.
۲. همچنین کلیه قعطات تعویض شده با برند بوش مربوط به جاروبرقی و لباسشویی تا مدت ۶ ماه از زمان شروع تعویض قطعه دارای گارانتی ست

برای خواندن ادامه متن کلیک کنید ...