گروه کالا و خدمات

شرکت مهندسی پژواک - ویلچر برقی تاشو

این آگهی منقضی شده است.
(مدت زمان اعتبار این آگهی به پایان رسیده است.)

اطلاعات تماس

کیلومتر ۳۵ آزادراه قم، شهرک صنعتی شمس آباد، بلوار مهستان، خیابان گلسرخ ۱۳، پلاک ۴

توضیحات

فروردین‌ماه ۹۷، شرکت مهندسی پژواک میزبان رونمایی از ویلچر برقی تاشوی سبک، محصول تازه این شرکت با برند مونوچیر (Monochair) بود.
بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه صنعت تجهیزات پزشکی و توان‌بخشی ارایه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر سبکی و قابلیت حمل را ارائه کند، تا این خدمت تازه آسایش بیشتر را برای سالمندان، معلولان و دیگر مصرف کنندگان فراهم آورد.
ویلچر برقی مونوچیر با استفاده از آلومینیوم آلیاژی ساخته شده است که وزنی به مراتب کمتر از نمونه‌های فولاد دارد. همچنین موتورهای استفاده شده در این ویلچر برقی از نوع براشلس (بدون ذغال) بوده که راندمان موتور و پیمایش مسافت را افزایش داده و طول عمر بالاتری نسبت به نمونه ذغالی دارد. این ویلچر به دو موتور پرقدرت ۲۵۰ وات مجهز شده که امکان حرکت در مسیرهای مختلف را برای استفاده کننده فراهم کرده و وزنی تا حدود ۲۰۰ کیلوگرم را تحمل می‌کند. باتری لیتیومی این ویلچر امکان پیمایش تا مسافت ۱۱ کیلومتر را دارد، که برای مصارف روزانه کافی می‌باشد. همچنین وزن و حجم کم این ویلچر تاشو آن را تبدیل به گزینه‌ای مناسب برای استفاده در سفر کرده است.

برای خواندن ادامه متن کلیک کنید ...