گروه کالا و خدمات

کلینیک پوست و زیبایی لیانا طب

این آگهی منقضی شده است.
(مدت زمان اعتبار این آگهی به پایان رسیده است.)

اطلاعات تماس


توضیحات

مرکز پوست و زیبایی لیاناطب واقع در فرشته-الهیه با دارا بودن جدیدترین دستگاه ها و متدهای روز دنیا همراه با پزشکان و پرسنل مجرب و کارآزموده در خدمت شما عزیزان میباشد.
در این مرکز ابتدا بیماران پذیرش کامل با پرونده الکترونیکی میشوند، شرح حال کامل - سابقه تمام بیماریها - درمانهای قبلی و تصاویر قبل و بعد از هرگونه درمان همراه با سیستم آنلاین نوبت دهی و پیام رسانی مراقبتهای قبل و بعد از هرگونه درمان با جدیدترین نرم افزار مدیریت کلینیکی ارائه میشود.
پرونده بیمار با دستگاه آنالیز پوست کامل میشود که نرم افزاری جامع و کامل بوده همراه با تمامی پارامترهای مهم در سلامت پوست مانند میزان هیدراتاسیون پوست، منافذ باز، غدد چربی فعال، چین و چروک و پراکندگی و عمق آنها کاملا آنالیز شده و در پرونده بیمار ثبت میگردد. بعد از انجام هرگونه درمان و یا عمل زیبایی داروهای مناسب نیز طبق الگوریتم دستگاه تجویز میگردد.
مشاوره پوست برای بیماران رایگان میباشد و پرینت آن نیز به بیمار تحویل داده میشود.

در مرکز لیاناطب در جهت بهبود اثر جوانسازی بعد از درمانهای انتخابی، پکیجهای ویژه به صورت رایگان نیز ارائه میگردد و این پکیجها شامل میکرودرم و LED تراپی میباشد که اثر درمانهای RF - میکرونیدلینگ و یا هایفو را کاملا بهبود میبخشند و اثردهی آنها را چند برابر میکنند.

- لیزر موهای زائد به صورت پکیج های ویژه
- لیفت با نخ - رفع افتادگی گونه - بالا کشیدن ابرو و اصلاح بینی
- جوانسازی - هایفوتراپی - میکرونیدلینگ - مزوتراپی
- تزریق ژل و بوتاکس، تزریق فیلرها
- کاهش سایز و لاغری
- RF بای پولار
نوبت دهی: ۰۹۳۳۹۲۱۰۰۹۲

برای خواندن ادامه متن کلیک کنید ...