گروه کالا و خدمات

شرکت طنین آراد

این آگهی منقضی شده است.
(مدت زمان اعتبار این آگهی به پایان رسیده است.)

اطلاعات تماس


توضیحات

شرکت طنین آراد یکتا فعالیت بازرگانی خود را از سال ۱۳۸۷ جهت تامین مواد اولیه صنایع رنگ، پلاستیک، جوهر، چسب آغاز نمود و از سال ۱۳۹۰ اقدام به مشارکت و تولید پودرهای معدنی میکرونیزه کربنات کلسیم، تالک، باریت، اخرا، لیتوپن و … با دانه بندی های بسیار نرم میکرونیزه در شهرستان الیگودرز نموده است. این شرکت با بهره گیری از کادری مجرب و کار ازموده در زمینه تهیه و عرضه مواد مختلف و ارائه مشاوره های فنی، در خصوص بهینه سازی فرمولاسیونها و کاهش قیمت تمام شده در صنعت رنگ و دیگر صنایع وابسته گامی موثر جهت شکوفایی هر چه بیشتر صنایع کشور برداشته است.
تامین بهترین و مناسب ترین مواد مورد نیاز همگام با نوآوری های به روز دنیا در ارائه فرمولاسیون های کاربردی، برگزاری سمینار و همایش های علمی، بازدیدهای فنی رایگان با کمک کارشناسان برجسته شرکتهای مطرح اروپایی در محل آزمایشگاه کارخانجات تولیدی، از دیگر خدمات این شرکت جهت رضایتمندی مشتریان می باشد.
این شرکت با بهره گیری از کادری مجرب و تحصیلکرده در صنعت پلیمر و با هدف میان مدت و بلند مدت تمام تلاش خود را جهت بهینه کردن فرمولاسیون تولیدی و کاهش هزینه های تولید صنایع تولیدی اشاره شده فوق و نیز ارتقاء سطح کیفی و کمی آنان در جهت رضایت مندی هرچه بیشتر مشتریان خود و همچنین کمک به پیشرفت صنایع کشورمان گام برداشته است.

بخشی از فعالیت های شرکت طنین آراد
- تولید انواع پودرهای معدنی میکرونیزه تالک و کربنات کلسیم (معمولی، پوشش دار)، باریت، میکا، بنتونیت، دولومیت
- توزیع و پخش انواع پیگمنت و ادتیوهای شیمیایی صنایع رنگ، چسب مرکب، پلیمر و پلاستیک
- مشاوره و ارائه فرمولاسیون های رایگان توسط کارشناسان مجرب

کاربرد محصولات:
صنایع عمران و مصالح ساختمانی
صنایع پلاستیک و پلیمر
صنایع زیستی کشاورزی و بهداشتی
صنایع تولید کاغذ

نمایندگی انحصاری ادتیوهای شرکت SEM KIMYA ترکیه در ایران

برای خواندن ادامه متن کلیک کنید ...