گروه کالا و خدمات

مرکز زیبایی و لیزر گل مریم

این آگهی منقضی شده است.
(مدت زمان اعتبار این آگهی به پایان رسیده است.)

اطلاعات تماس

شریعتی (مترو شریعتی)، بالاتر از میرداماد، کوچه بهشت یکم، پلاک ۴۴، طبقه دوم، واحد ۶

توضیحات

به همراه مدرنترین دستگاه های روز
هایفوتراپی، جوان سازی پوست با دستگاه
کوچک کردن بینی بدون جراحی بدون درد تحت بی حسی موضعی با روش پلاسما
مزوتراپی لاغری جهت شکستن چربی و کاهش سایز در نواحی شکم، پهلو، ران و بازو
برطرف کردن پف چشم، افتادگی پلک، برطرف کردن خطوط ریز دور چشم بدون جراحی و تزریق با استفاده از پلاسما
برطرف کردن عیوب بینی های استخوانی بدون جراحی با استفاده از روش لیفت بینی (فیلر و نخ)
پاکسازی عمقی پوست، مزونیدلینگ، میکرودرم، میکرونیدلینگ، مزوتراپی
بوتاکس، ژل لب، هیدرودرمی (آبرسانی عمیق) پوست و مو با استفاده از دستگاه
طب سوزنی (لاغری، چاقی، کاهش استرس، درمان تخمدان پلی کیستیک)
کمر درد، سر درد، رفع غبغب، تنبلی تخمدان، گرفتگی عضلات

- آیا انجام لیزر در مرکز درمانی با آرایشگاه متفاوت است؟
در حال حاضر دستگاه لیزر داخل آرایشگاه ها و مراکز زیبایی بدون مجوز استفاده میشود، متاسفانه همین امر باعث گردیده تا صدمات زیادی به افراد وارد گردد. پوست و موی بدن انواع مختلف دارد و برای هر نوع پوست و مو لیزر متفاوتی نیاز است. حتی میزان قدرت پرتاب لیزر بسیار مهم است و صرفاً دکتر پوست به این اطلاعات واقف میباشد در این مرکز اپراتور ها زیر نظر پزشک پوست فعالیت میکنند. لذا هیچگونه خطری مراجعه کنندگان را تهدید نمی کند.
- مزایای الکساندریت نسبت به دیگر دستگاه های لیزر چیست ؟
وجه تمایز میان دستگاه های لیزر طول موج و رنگ پرتو نوری است که تولید می‌کنند. به عنوان مثال پرتو نوری دستگاه لیزر الکساندریت قرمز رنگ بوده و طول موج آن ٧۵۵ نانومتر است. طول موج پرتو نوری دستگاه لیزر دایود ٨١٠ نانومتر و دستگاه ان دیاگ (N-DYAG) ١٠۶۴ نانومتر است.
- نحوه عملکرد دستگاه الکساندریت چگونه است ؟
پس از سپری شدن دوره کامل درمان ٧٠ درصد از موهای زائد ناحیه تحت درمان از میان می‌روند. تعداد جلسات لازم برای حذف موها ۶تا ۸ جلسه است.نتایج حاصل از درمان با لیزر الکساندریت به سرعت نمایان و ملموس می‌شود و برای از بین بردن حجم عظیمی از موهای زائد به تعداد جلسات کمتری نیاز است. پزشکان به بیمارانی که قصد دارند نواحی گسترده ای از بدن خود (به عنوان مثال شکم، سینه، کمر، شانه و بازوها) را تحت درمان قرار دهند، توصیه می‌کنند تا از دستگاه لیزر الکساندریت کندلاستفاده نمایند. لیزر الکساندریت کندلا تنها دستگاهی است که می تواند عارضه هایپر تریکوز (یا پر مو بودن موسوم به سندروم آمبراس) را درمان کند.
- چرا گل مریم؟
کلینیک لیزر و زیبایی گل مریم، یکى از بهترین و مجهزترین مراکز لیزر پوست و زیبایى، در شریعتی مى‌باشد،در این مرکز، عرضه خدمات تشخیصى درمانى تخصصى پوست و مو، زیبایى و لیزر و همینطور خدمات جوانسازی پوست و هایفو تراپی و با بالاترین سطح کیفیت به هموطنان عزیز عرضه مى‌شود؛ ما با وجود محدودیت‌هاى فراوان، تلاش کرده‌ایم تا همگام با کشورهاى پیشرفته اروپایى و ایالات متحده، جدیدترین دستاوردهاى دانش و فناورى روز دنیا در زمینه دستگاه‌‌ها و تجهیزات پزشکى را در این مرکز گردآورى نماییم و اعتقاد قلبى خود را که “ایرانى شایسته بهترین‌هاست” در عمل نیز به اثبات برسانیم.
- دیگر خدمات مرکز گل مریم:
لیفت نخ، مزوتراپی (جوانسازی، لاغری، رفع غبغب و رشد مو)، خالبرداری، کرایولیپولیز، زاویه دار کردن صورت، جوانسازی پوست با دستگاه RF، کویتیشن، تزریق ژل و بوتاکس، میکرونیدلینگ (فریز چربی ها)، مشاوره تغذیه و رژیم درمانی

برای خواندن ادامه متن کلیک کنید ...