گروه کالا و خدمات

تدریس خصوصی زبان انگلیسی به کودکان

این آگهی منقضی شده است.
(مدت زمان اعتبار این آگهی به پایان رسیده است.)

اطلاعات تماس


توضیحات

به دلیل مطالعات آزادی که در شناخت کودکان دارم در تدریس خصوصی زبان انگلیسی به کودکان بسیار مسلط بوده و میدانم که هر کودکی در چه سنی و با چه پیش زمینه ای چقدر زمان احتیاج دارد تا زبان انگلیسی را به خوبی یاد بگیرد من علاوه بر اینکه روی مباحث آموزشی انگلیسی به کودکان مسلطم فن بیان خوبی در برقراری ارتباط با کودکان دارم و همچنین به لحاظ روانشناسی کودکان را به خوبی می‌شناسم.
در جلسه اولی که در تدریس خصوصی زبان انگلیسی با کودکان دارم روش تدریس مناسب او را پیدا می کنم و از آن به بعد به طور مجزا و به روش او شروع به آموزش زبان انگلیسی خواهم کرد. بنده صبر و حوصله بسیار زیادی در هنگام آموزش زبان انگلیسی به کودکان و روی کودکان به لحاظ کاریزماتیک تسلط کامل و برای هر سن روش مخصوص خود را دارم.
به طوری که پدر و مادرانی که فرزندشان با من تدریس خصوصی زبان انگلیسی دارند بعد از چند جلسه متوجه تغییرات او در به خاطر سپاری کلمات انگلیسی می‌شود و همچنین من از خود والدین نیز برای تدریس بهتر نظرسنجی می کنم و در کودکان ایجاد خلاقیت و پویایی برای یادگیری بهتر می کنم.
با این روش بهترین مدرس زبان انگلیسی برای هر کودک خود او می شود و با خلاقیت و اشتیاق خود شروع به ترتیب کلمات و یادگیری آنها می کنند.

برای خواندن ادامه متن کلیک کنید ...
تدریس خصوصی زبان انگلیسی به کودکان