گروه کالا و خدمات

آکادمی و سالن زیبایی هایده افتخاری

این آگهی منقضی شده است.
(مدت زمان اعتبار این آگهی به پایان رسیده است.)

اطلاعات تماس

میدان رسالت، خیابان نیرو دریایی، نبش کوچه جاجرودی، مجتمع پزشکی رسالت، پلاک ۳۴، طبقه اول، واحد۶

توضیحات

آکادمی و سالن زیبایی هایده افتخاری
در صورت نارضایتی از خدمات احیاء، هزینه شما کاملا عودت داده می شود.
درمان پروتئینه مو با اتصال پروتئین های هیدرولیز شده به کوتیکول مو و سفت تر و سخت تر کردن لایه کوتیکول، به اصلاح رشته های مو کمک می کند.
اگر سوراخ ها یا روزنه هایی در کوتیکول موهاتون وجود داشته باشه، به کمک پروتئین تراپی مو این شکاف ها پر شده و سدی در اطراف ساقه مو قرار می گیرد تا از آسیب های بعدی به مو جلوگیری بشه و یا این آسیب ها کاهش پیدا کنه و به این ترتیب ، درمان پروتئینه مو به تقویت و ترمیم موهای آسیب دیده شما کمک میکنه 🤍🌱🤍
من پیشنهاد میکنم حتما حتما حتما حتما این پروتیین خاص و استثنائی ما رو تجربه کنید احیا کامل و درمان صد در صد موهاتونو به چشم میبینی

کافی است یکبار به سالن زیبایی vip هایده افتخاری سر بزنید تا برای همیشه مشتری ثابت این سالن شوید.ما به شما پیشنهاد می کنیم تجربه ای نو برای خود رقم بزنید.هایده افتخاری در راستای زیبایی هر چه بیشتر زیبا جویان عزیز و به پشتوانه آرایشگران حرفه ای خود آماده است تا به بانوان عزیز خدمت رسانی کند.
در آکادمی هایده افتخاری از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه با برند های معتبر جهانی و بروزترین متدهای آرایشی و مدرن ترین تجهیزات و ابزارها استفاده می شود.
بهترین متد های رنگ و مش با بهترین متریال و تخفیف های ویژه در نظر گرفته است.ارائه خدمات زیبایی در مجموعه با کادری مجرب برای شما بانوان گرامی که میتوانید با انتخاب این سالن به زیبا بودن خود بیشتر اهمیت دهید.
تمام لوازم در این سالن یکبار مصرف هستند.
چرا آکادمی هایده افخاری:
-مرکز تخصصی زیبایی و درمانی و مراقبت پوست، مو و ناخن
-با نظارت پزشک پوست و مو با کادری متخصص، مجرب و استفاده از جدیدترین متد روز دنیا و دستگاه های به روز(کلامازون، اوزون، فروزن آیرون، پیکو استیم، میکرو، نانو و ...)
آماده ارائه کلیه خدمات آرایش و زیبایی به بانوان محترم میباشد.


برای خواندن ادامه متن کلیک کنید ...