گروه کالا و خدمات

دکتر آرش شریفیان - جراح زیبایی

این آگهی منقضی شده است.
(مدت زمان اعتبار این آگهی به پایان رسیده است.)

اطلاعات تماس

خیابان دکتر شریعتی، بعد از حسینیه ارشاد، روبروی خیابان میرداماد، کوچه بیان، پلاک ۱۴، طبقه ۱۲، واحد ۴، مطب دکتر آرش شرفیان

توضیحات

دکتر آرش شرفیان
شماره نظام پزشکی: ۱۲۷۹۹۳
من آرش شرفیان متولد پاییز سال ۱۳۶۰ هستم متولد و بزرگ شده تهران ،من در خانواده ای همراه با دو برادر و یک خواهر در محله جنت آباد رشد پیدا کردم.پدر من نظامی و مادرم خانه دار هستند.
در خانه ما تحصیلات اهمیت ویژه ای داشت و والدین من همیشه پیگره تحصیلات فرزندانشون بودند.
من دوره دبستان را در حضرت ابراهیم ،دوره راهنمایی را در مدرسه نهال آزادی و دوره دبیرستان را در مدرسه شهید بادامچی منطقه ۵ تهران گذراندم و در سال ۱۳۸۲ پس از تلاش فراوان و پشتکار زیاد توانستم در رشته پزشکی دانشگاه آزاد علوم پزشکی تهران پذیرفته و در سال ۱۳۸۹ از این دانشگاه فارغ التحصیل شوم.
برای طرح پزشکی مدت دو سال را در شهرستان کبوتر آهنگ استان همدان گذراندم و پس از آن در آزمون دستیاری سال ۱۳۹۲ شرکت و با دریافت رتبه عالی در رشته گوش و حلق و بینی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان پذیرفته شدم.دوره دستیاری را زیر نظر اساتید مجرب بیمارستانهای الزهرا،کاشانی و امین اصفهان سپری و طرح تخصص خود را در شهر بابک استان کرمان گذراندم.
در همان زمان ریاست بیمارستان ولیعصر شهر بابک را بر عهده گرفته و جراحی های زیادی در تخصص گوش و حلق و بینی و زیبایی انجام دادم.
و پس از آن با دریافت امتیار مطب و پروانه طبابت در شهر تهران مشغول هستم.

برای خواندن ادامه متن کلیک کنید ...