گروه کالا و خدمات
(مدت زمان اعتبار این آگهی به پایان رسیده است.)

اطلاعات تماس

تهران، تهرانپارس، خیابان استخر، بوستان دوم غربی، پلاک ۱۱، مرکز توانبخشی و نگهداری سالمندان سپیدار


توضیحات

آسایشگاه سالمندان سپیدار
بر اساس قانون سازمان بهزیستی کشور، سالمند حداقل باید ۶۰ سال سن داشته باشد. اما برخی از افراد هستند که دچار پیری زودتر می‌شوند. بنابراین شما می‌توانید سالمند خود را که حداقل ۵۰ سال سن دارد، در خانه سالمندان سپیدار تحت مراقبت قرار دهید.
حضور پزشک و پرستار به صورت ۲۴ ساعته در آسایشگاه به شما اطمینان خاطر می‌دهد تا در صورت بروز مشکلی برای سالمند سریعا راه‌های درمانی را پیش بگیرند. وضعیت سالمندانی که دچار بیماری خاصی هستند در این مرکز به صورت مرتب کنترل می‌شود.
در صورتی که بخواهید سالمند خود را به این مرکز انتقال دهید و مراحل آن را نمی‌دانید، با شماره ۷۷۰۶۶۷۲۷ تماس بگیرید. مشاوران این مرکز شما را راهنمایی خواهند کرد.
به شما پیشنهاد می‌کنیم برای سالمند خود نزدیکترین خانه سالمندان را انتخاب کنید. در صورتی که منزل شخصی شما در محدوده شرق تهران باشد، خانه سالمندان سپیدار انتخاب خوبی برای اقامت سالمند شماست. در این صورت به راحتی می‌توانید در کمترین فاصله و زمان به سالمند خود سر بزنید و دلتنگی خود و او را رفع کنید.
هر زمان که تصمیم بگیرید می‌توانید قرارداد را لغو کنید و سالمند خود را از این مرکز خارج کنید.
سپیدار یکی از خانه سالمندان منطقه ۴ تهران است که دارای امکانات درمانی، توانبخشی، امکان نگهداری از سالخورده توسط پرستاران خبره، امکانات رفاهی و آموزش‌های اجتماعی است. فیزیوتراپی، کاردرمانی، حضور دائمی پزشک در مرکز، روانشناس نیز از دیگر ویژگی‌های این مرکز است.
فضای خاصی برای نگهداری داروهای مورد نیاز سالمندان برای این خانه در نظر گرفته شده است. تیم پرستاری به صورت ۲۴ ساعته سالمندان را تحت نظر می‌گیرند و از آن‌ها مراقبت می‌کنند.
برای افزایش روحیه و شادابی سالخوردگان برنامه‌های مفرح به صورت روزانه برگزار می‌شوند. پرسنل سعی می‌کنند ورزش صبحگاهی را برای سالمندان به یک عادت تبدیل کنند.
در این خانه صمیمی سالمندان می‌توانند دوستان خوبی برای هم باشند و از لحاظ روحی احیا شوند. خانواده این عزیزان در هر ساعتی از طول روز می‌توانند در این مرکز حضور داشته باشند و دیداری با سالمند خود تازه کنند.
تیم پرستاری و خدماتی و به طور کلی تمامی افرادی که در این مرکز مشغول به کار هستند، همگی دارای تخصص و تجربه در حوزه کاری خود هستند. سختگیری این مجموعه در استخدام این افراد نشان دهنده دید حرفه‌ای این خانه است.
ادرس: تهران_تهرانپارس خیابان استخر بوستان دوم غربی پلاک ۱۱ مرکز توانبخشی ونگهداری سالمندان سپیدار
شماره تماس: ۰۲۱۷۷۰۶۶۷۲۷_۰۹۱۲۴۱۹۰۶۵۷

برای خواندن ادامه متن کلیک کنید ...