صورت صاف و زیبا نشان دهنده تمامیت زیبایی و جذابیت چهره شماست. امروزه روش‌های مختلفی برای داشتن صورت جوان و شاداب وجود دارد که یکی از رایج‌ترین آن، تزریق بوتاکس است. این روش مدت‌هاست که به عنوان یک روش فوری برای از بین بردن چین و چروک شناخته می‌شود و مورد علاقه بسیاری از افراد و سلبریتی‌های سراسر دنیاست. در میان تمام این موارد انتخاب یک مرکز و کلینیک برای تزریق بوتاکس از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر شما در تهران یا اطراف آن سکونت دارید و به دنبال بهترین مرکز تزریق بوتاکس در سعادت آباد هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم در ادامه این مطلب از سایت برترین ها با ما همراه باشید.

مراقبت بعد از تزریق بوتاکس


بیشتر بخوانید : قیمت بوتاکس صورت در سال 1401


تزریق بوتاکس و مزیت آن

بوتاکس قوی ترین سم پروتئینی است که در صنعت زیبایی و پزشکی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ماده با شل کردن عضلات باعث جوانسازی، رفع چین و چروک و شل بودن پوست می‌شود. در این روش مقداری از این مایع را به با سوزن بسیار کوچک به محل هایی که دارای چین و چروک است تزریق می شود. این روش غیرتهاجمی بوده و بسته به شرایط یکسان و نوع برند، بین 8 تا 1 سال ماندگاری دارد.

مزیت بوتاکس

همانطور که گفتیم ممکن است تزریق بوتاکس در سعادت آباد، ماندگاری طولانی نداشته باشد اما تاثیر آن در کوتاه ترین زمان ممکن باعث می‌شود تا همچنان به عنوان یک روش محبوب و رایج برای از بین بردن چین و چروک و تغییرات فرم صورت، مورد استفاده قرار گیرد. برخی از مزیت های استفاده از تزریق بوتاکس به شرح زیر است:

  • از بین بردن چین و چروک‌هایی پیشانی
  • از بین بردن خط اخم صورت
  • رفع خطوط پنجه کلاغی در اطراف چشم
  • بالاتر بردن نوک بینی
  • از بین بردن چین و چروک‌ها در ناحیه گردن، چانه و دور لب
  • جلوگیری از دیده شدن بیش از حد لثه در هنگام خندیدن
  • بالا کشیدن گوشه لب‌های آویزان
  • درمان میگرن
  • کنترل تعرق بدن
  • بالابردن ابرو
  • از بین بردن خط خنده

دکتر خوب برای تزریق بوتاکس


بیشتر بخوانید : کاربرد‌های بوتاکس


کلینیک تزریق بوتاکس در سعادت آباد

تزریق بوتاکس یک روش غیرتهاجمی و تقریبا بی خطر است. اما این موضوع باعث نمی‌شود تا برای انجام این کار به هر مرکز و کلینیک اعتماد کنید! عدم تقارن ابروها و مشکلات پوستی از جمله عواملی است که ممکن است در هنگام بی تفاوتی برای تزریق بوتاکس برای شما مشکل ساز شود.

کلینیک های معتبری در تهران برای انجام بوتاکس وجود دارد ما در ادامه شما را با مراکز تزریق بوتاکس در سعادت آباد آشنا خواهیم کرد.

نام کلینیک

تلفن

آدرس

کلینیک زیبایی رویا

۰۲۱-۸۶۱۲۹۱۵۶

شهرک غرب، بلوار ایران زمین

کلینیک زیبایی سانیا

02188572295

شهرک غرب، بلوار خوردین، نرسیده به بلوار دریا، کوچه توحید 4، پلاک 4، واحد 4

مرکز تخصصی پوست، مو و زیبایی آفرنگ

۰۲۱-۸۸۵۶۳۲۰۱ 

شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان محمدرضا شجریان، کوچه هفتم، پلاک ۱۱

کلینیک زیبایی گلبان

88696521

شهرک غرب ، بلوار فرحزادی ، خیابان گلبان ، پلاک 6

مرکز نیلوفر سفید(سعادت آباد)

۰۲۱-۲۶۷۶۶۳۴۴

سعادت آباد، میدان کاج، سرو غربی، پلاک 7، واحد 9

کلینیک پوست، مو و لیزر آریانا

۰۹۹۱۲۲۱۷۷۱۴

سعادت اباد، میدان کاج، سرو غربی، پلاک ۷، طبقه اول

 

عوارض بوتاکس صورت


بیشتر بخوانید : تزریق فیلر بهتر است یا بوتاکس


پزشکان تزریق بوتاکس در سعادت آباد

یکی از مهم‌ترین عوامل در هنگام تزریق بوتاکس، انتخاب پزشک متخصص و مناسب است. تخصص و تجربه پزشک خوب برای تزریق بوتاکس، باعث می شود تا از هرگونه مشکلات ناشی از این تزریق، از جمله قرینه نبودن 2 طرف صورت و ابرو ها، عفونت و ... جلوگیری شود. در ادامه لیستی از بهترین پزشکان متخصص تزریق بوتاکس در سعادت آباد گردآوری شده است.

نام پزشک

تلفن

دکتر محمدرضا کیانی

22122150

دکتر حنانه عظیمی

 ۰۲۱-۲۲۰۸۲۸۲۴

دکتر بهروز باریک

22137558

دکتر فائزه عامری

88372796

دکتر کوروش صحت

26135721

دکتر رقیه نائبی

۰۲۱-۲۲۱۴۳۳۱۹

دکتر وحیده لاجوردی

۰۲۱-۲۶۷۴۳۲۲۹

دکتر پیام معتمد

۰۲۱-۲۲۳۸۸۸۰۳

 

رفع چین و چروک با بوتاکس


مطلب پیشنهادی سایت برترین ها : تزریق بوتاکس در زیر بغل، بهترین راهکار برای خوشبویی در تابستان


نکات مهم در هنگام انتخاب مرکز تزریق بوتاکس در سعادت آباد

تزریق بوتاکس یک روش غیرتهاجمی است که به صورت کلی عوارض خاصی نخواهد داشت اما انتخاب یک مرکز که نتیجه مطلوب برای شما به ارمغان آورد، از اهمیت بالایی برخوردار است. در هنگام انتخاب مرکز تزریق بوتاکس در سعادت آباد، باید از تخصص پزشک اطمینان حاصل کنید.

قبل از انجام تزریق بوتاکس، حتما از بهترین پزشک تزریق بوتاکس در تهران مطمئن و مجرب، مشاوره بگیرید و هدف خود را از انجام این کار بیان کنید. همچنین از پزشک خود بخواهید تا شمارا با انواع برندهای بوتاکس و ویژگی هرکدام آشنا کند تا با توجه به بودجه و کاربرد هرکدام برای شما تزریق انجام دهد. 

انواع برندهای بوتاکس

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید بوتاکس تنها نام برند است که برای اولین بار این مایع را تولید کرده است. مایع این برند ماندگاری 4 ماهه داشته و چین و چروک خفیف را از بین می‌ برد. در ادامه برندهای مطرح که برای از بین بردن چین و چروک و صاف شدن پوست می‌توانید استفاده کنید را بیان خواهیم کرد.

·برند زئومیت

این برند ساخت کشور آلمان بوده و یکی از معروف ترین و محبوب ترین برندهایی است که در اروپا برای جوانسازی پوست استفاده می شود.

·برند دیسپورت

این برند یکی از محبوب ترین نوع بوتاکس است که به عنوان جوانسازی پوست استفاده می شود. دیسپورت ساخت کشور انگلستان است و بین 8 الی 10 ماه ماندگاری دارد.

·برند مسپورت

این برند ساخت کشور ایران بوده و دارای تاییدیه سازمان و دارو است. مسپورت تاثیر به سزایی در جوانسازی و از بین بردن چین و چروک صورت دارد.

·برند آزالو

این برند، تولید شده در شرکت گالدرما است و به عنوان موضعی تزریق می شود. از بوتاکس آزالو برای تزریق در ماهیچه های بدن استفادهمی شود و ماندگاری 4 ماهه دارد.

مراقبت بعد از تزریق بوتاکس

  • استفاده از کمپرس سرد برای جلوگیری کردن از ایجاد کبودی و تورم
  • انجام ندادن فعالیت های سنگین فیزیکی در روزهای ابتدایی
  • عدم استفاده از مواد آرایشی تا یک روز بعد از تزریق بوتاکس
  • عدم نوشیدن نوشیدنی های الکی
  • عدم استفاده از دخانیات و قلیون
  • از خوابیدن و دست کشیدن به پوست در 4 ساعت ابتدایی تزریق بوتاکس جلوگیری شود.
  • تا 48 ساعت بعد از انجام بوتاکس، حمام نروید.
  • از زدن آب گرم به صورت و محل تزریق بوتاکس تا 48 ساعت خودداری کنید.

بهترین سن تزریق بوتاکس


بیشتر بخوانید : از چه سنی می توان از بوتاکس استفاده کرد ؟


عوارض تزریق بوتاکس

اگر در غرب تهران زندگی می‌کنید به شما پیشنهاد می‌کنیم برای تزریق بوتاکس در سعادت آباد به کلینیک و پزشکان مجرب این منطقه مراجعه کنید. انتخاب پزشک مجرب و کلینیک حرفه ای، از ایجاد هرگونه عوارض احتمالی پیشگیری می کند. در ادامه چند عوارض که ممکن است تزریق بوتاکس برای شما داشته باشد را بیان می کنیم.

  • تورم و کبودی محل تزریق
  • مشکلات تنفسی
  • ضعف عضلانی
  • سردرد
  • قرینه نشدن ابروها
  • تورم چشم
  • ایجاد حساسیت پوستی

هزینه تزریق بوتاکس در سعادت آباد

هزینه تزریق بوتاکس در سعادت آباد به عوامل مختلفی بستگی دارد. نوع مواد استفاده شده، میزان چین و چروک و دستمزد پزشک از جمله عواملی است که هزینه تزریق بوتاکس را مشخص می‌کند. اما به طور کلی هزینه تزریق بوتاکس بین 800 الی 2 میلیون تومان برای هرگونه برند است.

سخن آخر

پوست صاف و بدون چروک از خواسته‌های هر فردی است که امروزه برآورده شدن آن خیلی سخت نخواهد بود. تزریق بوتاکس یک روش غیرتهاجمی و فوری است که صورت زیبا و شاداب را به شما هدیه می دهد و همچنین در موارد خاص به تغییر فرم صورت کمک کرده و قابلیت درمانی نیز دارد. در این مقاله از سایت برترین ها تلاش کردیم تا شما را با بهترین مرکز تزریق بوتاکس در سعادت آباد و مورادی که ممکن است برای شما در حین تزریق هائز اهمیت باشد آشنا کنیم. شما چه مراکز معتبر در غرب تهران میشناسید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.