در گذشته قالیشویی برای ما ایرانی‌ها صرفا یک مرحله از تمیزکاری خانه نبود زیرا قبل از شروع سال و خانه تکانی نوروز بساط قالیشویی در حیاط خانه‌ها به راه می‌افتاد و در کنار خنده و شوخی و تفریح قالی‌ها هم شسته می‌شد. اما امروزه با تغییر سبک زندگی و آپارتمان‌ نشینی و مشغله زیاد و البته مصرف کمتر آب اوضاع تغییر کرده و قیمت شستشوی فرش ماشینی در تهران و فر‌ش‌های دستبافت و حتی پیدا کردن قالیشویی‌های معتبر، مجاز و باسابقه نزدیک به محل زندگی بسیار مهم شده است. اگر مشغله‌ شما هم آنقدر زیاد است که نمی‌توانید خودتان قالی‌هایتان را بشویید و می‌خواهید نرخ اتحادیه قالیشویی تهران را بدانید در این مقاله از سایت برترین ها با ما همراه باشید را که قصد داریم به موضوع قیمت شستشوی فرش ماشینی و دستی در قالیشویی‌ها بپردازیم.

قیمت شستشوی فرش ماشینی در تهران


بیشتر بخوانید : شست و شوی فرش در قالیشویی یا منزل، کدام بهتر است؟!


عوامل مؤثر در قیمت شستشوی فرش ماشینی در تهران و همچنین فرش دستی

برای بدست آوردن قیمت قالیشویی و تعیین نرخ اتحادیه قالیشویی تهران معمولا عوامل مختلفی در نظر گرفته می‌شوند. که این عوامل مؤثر عبارتند از:

  • جنس فرش
    اولین و مهمترین عامل جنس فرش است. هر چقدر شستشوی فرش تخصصی‌تر و سخت‌تر باشد و به دقت و توجه بیشتری نیاز داشته باشد، هزینه شستشوی آن هم طبیعتا بیشتر خواهد بود.
  • اندازه فرش
     قیمت شستشوی فرش براساس هر متر مربع تعیین می‌شود و هر چقدر فرش شما بزرگتر باشد، هزینه شستشوی آن هم بیشتر خواهد شد.
  • روش شستشوی فرش
    برای شستن فرش از روش‌ها و تجهیزات مختلفی استفاده میشود که هر کدام هزینه مخصوص به خود را دارند. در ضمن پاک کردن لکه از روی فرش هم هزینه جدا دارد.
  • تعمیرات فرش
    تعمیر فرش و رفع مشکل آن جزو خدمات جداگانه است که شامل پرزگیری، ریشه بافی ریشه زنی، شیرازه دوزی، چرم دوزی، دارکشی، ترمیم جای سوختگی، ترمیم پارگی و رفوگری است.
  • نوع مواد شوینده
    مرغوب بودن یا نبودن مواد شوینده عامل دیگری در تعیین هزینه قالیشویی است.
  • هزینه بسته‌بندی و ایاب ذهاب
    در کنار هزینه شستشوی فرش‌ها، هزینه بسته‌بندی و کاور هر متر مربع فرش و هزینه ایاب ذهاب هم به آن اضافه می‌شود.
  • سیاست‌های بازاریابی قالیشویی
    بسته به سیاست‌های بازاریابی قالیشویی‌ها، ممکن است هزینه‌ها کمی بالا یا پایین شوند.

 باید تمامی این هزینه‌ها از ابتدای کار و در زمان تحویل فرش مشخص شود تا مشتری به راحتی بتواند در مورد دادن فرش به یک قالیشویی تصمیم بگیرد. اگر به دنبال یک قالیشویی معتبر در غرب تهران می گردید لازم است از صفحه قالیشویی در سعادت آباد دیدن نمایید.

قیمت قالیشویی در غرب تهران


بیشتر بخوانید : چرا باید شستن فرش دستباف را به قالیشویی سپرد؟


نرخ اتحادیه قالیشویی ۱۴۰۱ چقدر است؟

اتحادیه قالیشویان تهران هر سال قبل از شروع سال جدید و حدودا در مهر ماه با در نظر گرفتن عوامل مؤثر در تعیین قیمت شستشو مانند نرخ تورم، هزینه مواد اولیه و خدماتی که در قالیشویی‌ انجام می‌شود قیمت‌های جدید را اعلام میکند. نرخ اتحادیه قالیشویی تهران، یک نرخ کلی و پایه‌ای است برای خدمات ارائه شده در قالیشویی‌ها. بعد از اعلام قیمت‌ها توسط اتحادیه، کلیه قالیشویی‌های در سراسر شهر تهران باید از قیمت‌های جدید که اعلام شده پیروی کنند و اگر یک قالیشویی هزینه پایه بیشتری از مشتریان دریافت کند، متخلف محسوب میشود و باید تحت پیگرد قانونی قرار بگیرد. برای پرسیدن هرگونه سوال یا داشتن انتقاد و پیشنهاد میتوانید با شماره تلفن اتحادیه قالیشویی تهران تماس برقرار کنید.

شماره تلفن اتحادیه قالیشویی تهران

آدرس اتحادیه قالیشویی تهران

تلفــن : 02166881243

02166880735
فکس : 02166859702

تهران، خیابان رودکی جنوبی بالاتر از خیابان مرتضوی پلاک ۱۸۷ طبقه اول

 

نرخ اتحادیه قالیشویی تهران در سال 1401 به شرح زیر است:

خدمات قالیشویی

(هر متر مربع)

نرخ اتحادیه قالیشویی تهران

از قیمت (تومان)

تا قیمت (تومان)

شستشوی انواع فرش ماشینی معمولی

10600

16500

شستشوی انواع فرش ماشینی مدرن و گل ابریشم

22500

شستشوی فرش دستبافت معمولی

15200

28300

شستشوی فرش دستبافت اعلا، کاشان، اردکان

19000

39600

شستشوی فرش گل ابریشم

74600

شستشوی انواع موکت معمولی

4100

6200

شستشوی انواع موکت پرزدار و گل برجسته

6600

8600

خشکشویی فرش ماشینی در محل

24000

خشکشویی فرش دستبافت در محل

30000

خشکشویی موکت در محل (متراژ کمتر از 50 متر)

50000

خشکشویی موکت در محل (متراژ بیشتر از 50 متر)

10000

کرایه رفت و برگشت بابت هر چند تخته فرش (برای یک ادرس)

35000

هزینه بسته بندی و کاور هر متر مربع فرش

3500

شستشوی فرش عتیقه و کهنه

توافقی

شستشوی فرش تمام ابریشم تبریز و اصفهان و صادراتی

توافقی

خدمات اضافه مانند ترمیم و شستشوی نانو

توافقی

قیمت شستن فرش 9 متری چقدر می‌شود؟

برای فرش‌های 9 متری کافی است نوع فرش خود را به قالیشویی اعلام کنید تا به شما قیمت بدهند. با توجه به نرخ اتحادیه قالیشویی تهران و هزینه ایاب و ذهاب در تهران و همچنین هزینه‌های دیگر خودتان به راحتی می‌توانید قیمت شستن فرش 9 متری و 12 متری و … را حساب کنید. توجه داشته باشید که قیمت‌های زیر حدودی هستند و ممکن است در قالیشویی‌های مختلف کمی متفاوت باشد.

فرش 9 متری

قیمت شستن فرش 9 متری (تومان)

ماشینی معمولی

96000 تا 150000

ماشینی مدرن و گل ابریشم

203000

دستبافت معمولی

137000 تا 255000

دستبافت اعلا

170000 تا 357000

فرش گل ابریشم

672000

 

قیمت قالیشویی در غرب تهران چطور تعیین می‌شود؟

قیمت قالیشویی در غرب تهران هم مانند دیگر قالیشویی‌های مجاز و معتبر تهران با توجه به نرخ اتحادیه قالیشویی تهران تعیین میشود اما باید توجه کنید که این قیمت‌ها پایه هستند و بدیهی است که قیمت‌ها براساس اندازه فرش و نوع فرش و عوامل دیگر کمی متفاوت باشند برای مثال ترمیم سوختگی فرش دستبافت با فرش ماشینی یکسان نیست زیرا فرش دستبافت به انرژی و دقت بیشتری نیاز دارد. هم چنین می توانید برای دیدن قالیشویی در ولنجک که تخصص کافی در این امر را دارند به لینک داده شده مراجعه نمایید.

قیمت قالیشویی در غرب تهران


بیشتر بخوانید : قالیشویی آنلاین در تهران


جمع بندی

یکی از مهم‌ترین عناصر یا اجزای تشکیل دهنده یک دکوراسیون و دیزاین زیبا فرش است و به دلیل جذب آلودگی و کثیف شدن آن لازم است هر چند وقت یکبار شسته شود. در دنیای امروزه که افراد مشغله کاری زیادی دارند و آپارتمان نشین شده‌اند باید شستشوی فرش‌ها را به شرکت‌های قالیشویی معتبر سپرد. قیمت پایه شستشوی فرش براساس نرخ اتحادیه تعیین میشود ولی ممکن است قیمت پایانی تحت تاثیر عوامل مختلف مانند نوع شستشو و سیاست‌های قالیشویی انتخابی و ... کمی بیشتر یا حتی کمتر شود. در مقاله نرخ اتحادیه قالیشویی تهران، عوامل موثر بر قیمت شستشوی فرش، نرخ اتحادیه، شماره تماس و آدرس اتحادیه قالیشویان تهران گفته شد امیدوارم این مطلب برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد.