مسافرانی که بعد از یک سفر خارجی وارد خاک ایران می‌شوند، به طور معمول وسیله نقلیه‌ای‌ در پارکینگ ندارند و شاید کسی به استقبال آنها نیاید، بنابراین بهترین وسیله برای برگشتن به شهر استفاده از تاکسی‌های فرودگاه امام خواهند بود. اما مسئله مهمی که در این میان وجود دارد قیمت تاکسی فرودگاه امام ۱۴۰۱است که شاید برخی از مسافران را شوکه کند و برای برخی دیگر عادی و قابل قبول به حساب آید. در ادامه این راهنما از سایت برترین ها شما را بیشتر با هزینه تاکسی فرودگاه امام آشنا خواهیم کرد.

قیمت تاکسی فرودگاه امام ۱۴۰۱


بیشتر بخوانید : تاکسی سرویس غرب تهران


هزینه تاکسی فرودگاه امام 

از دوران قدیم ترانسفرهای فرودگاهی قیمت بالایی داشتند زیرا بهترین خدمات را با ظاهری لوکس برای مسافران تعبیه می‌کنند. بنابراین به هنگام استفاده از تاکسی‌های فرودگاهی باید از قیمت بالای آنها شوکه نشوید و عادی رفتار کنید.
 البته قیمت تاکسی فرودگاه امام براساس تعرفه مشخص می‌شود و شرکت‌های تاکسیرانی درون فرودگاه نمی‌توانند قیمت بالاتر از تعرفه از مسافران خود دریافت کنند. در نظر داشته باشید یکی از عوامل مهمی که بر روی قیمت این تاکسی‌ها تاثیرگذار است، نوع تاکسی مورد نظر مسافر خواهد بود.|
 از آنجایی که خودروهای مختلفی در فرودگاه امام مشغول به کار هستند، قیمت هر یک از این تاکسی‌ها با دیگری متفاوت است. کمری و تویوتا Rav4 رایج‌ترین تاکسی‌های قابل مشاهده در فرودگاه امام خواهند بود که قیمت ترانسفر آنها بیش از 500 هزار تومان محاسبه می‌شود.
 در ضمن علاوه بر نوع تاکسی مسیر مقصد شما نیز بر روی هزینه تاکسی فرودگاه امام خمینی تاثیر دارد. برای مثال اگر داخل شهر تهران بروید بدون‌شک کرایه شما کمتر از زمانی است که مقصد نهایی شما کرج یا لواسان خواهد بود.
بنابراین اگر به اندازه کافی ریال دارید یا اینکه می‌توانید از طریق درگاه‌های آنلاین مبلغی را پرداخت کنید، از تاکسی‌های ترانسفری گران قیمت فرودگاه امام کمک بگیرید.

قیمت تاکسی ون فرودگاه امام 

یکی از خدمات کاربردی و پرطرفدار حاضر در فرودگاه امام ترانسفر با تاکسی ون است که برای خانواده‌های مسافر یا سفرهای گروهی گزینه مناسبی خواهد بود.
در صورتی که تعداد شما به اندازه یک ون است، توصیه می‌کنیم از ترانسفر با تاکسی ون استفاده کنید زیرا در این صورت راحت‌تر به مقصد می‌رسید و افراد گروه یا خانواده شما پراکنده نمی‌شوند.
همچنین اگر به دلیل گران بودن قیمت تاکسی فرودگاه امام ۱۴۰۱ قصد ندارید یکی از تویوتاهای فرودگاه امام شما را به مقصد برساند، می‌توانید به بخش تاکسی ون‌ها مراجعه کنید و با یکی از این تاکسی ون‌ها به شهر تهران برگردید.
البته علاوه بر ون تاکسی‌های تویوتا شاسی بلند نیز وجود دارند که قیمت ترانسفر آنها نیز بالا خواهد بود. اما تاکسی ون‌ها با تاکسی‌های معمولی ترانسفر فرودگاه امام حداقل 100 هزار تومان اختلاف قیمت دارند و کمی مقرون به صرفه‌تر خواهند بود.
در نهایت این مسافر تازه‌وارد است باید تصمیم بگیرید کدام ترانسفر با چه خودرو و قیمتی برای او مناسب خواهد بود. اما شرکت‌های تاکسیرانی فرودگاه امام سعی دارند بهترین خدمات مسافربری را در اختیار مسافران عزیز قرار دهند.


مطلب پیشنهادی سایت برترین ها : 7 میان وعده سالم برای سفرهای جاده ای


رزرو آنلاین تاکسی فرودگاه امام 

با توسعه علم و تکنولوژی بیشتر فروشگاه‌ها و مراکز خدماتی به صورت آنلاین و طریق اینترنت خدمات و محصولات خود را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند. توسعه فناوری و اینترنت حتی به ترانسفر فرودگاهی نیز نفوذ کرده، به طوری که مسافران می‌توانند از قبل برای رفت و آمد خود تاکسی یا تاکسی ون رزرو کنند.
تصور کنید نیمه‌های شب از سفر خارجی خود به فرودگاه امام می‌رسید و تمام تاکسی‌ها مسافری دارند و تاکسی خالی برای شما پیدا نمی‌شود. در این صورت راه‌حل چیست؟ یا باید تا صبح صبر کنید تا تاکسی‌های فرودگاه بیایند یا اینکه تاکسی خود را از قبل رزرو کرده باشید که راه‌حل دوم بهترین و مناسب‌ترین راه‌حل خواهد بود.
برای رزرو آنلاین تاکسی‌های فرودگاه باید شماره تاکسی فرودگاه امام را داشته باشید و قبل از برگشت از سفر خود به صورت اینترنتی و آنلاین تاکسی‌ تلفنی در تهران را برای مقصد نهایی رزرو کنید.
توجه داشته باشید قیمت تاکسی فرودگاه امام چه از قبل رزرو شده باشد و چه به صورت لحظه‌ای انتخاب شود، تفاوتی نخواهد داشت. اما با رزرو کردن شما خودتان را در شرایط بهتری قرار می‌دهید و بعد از یک سفر خارجی بدون هیچ معطلی به مقصد نهایی خود می‌رسید.
 بیشتر شرکت‌های تاکسیرانی حاضر در فرودگاه امام دارای سیستم رزرو آنلاین تاکسی هستند که بهترین خدمات را در کوتاه‌ترین زمان ممکن در اختیار مسافران محترم قرار می‌دهند.

پیدا کردن ارزانترین تاکسی فرودگاه امام 

اکنون که با قیمت تاکسی فرودگاه امام ۱۴۰۱ آشنا شدید و از قیمت‌های بالای این تاکسی‌ها اطلاعاتی کسب کردید، شاید به فکر پیدا کردن ارزانترین تاکسی فرودگاه امام باشید. برخی از شرکت‌های تاکسیرانی که در فرودگاه امام فعالیت دارند، به دلیل استفاده از خودروهای ایرانی قدیمی‌تر شاید قیمت بهترین به شما ارائه دهند.
بنابراین اگر مسیر شما کوتاه است، می‌توانید یکی از تاکسی‌های معمولی فرودگاه امام را در صورت امکان تهیه کنید تا به مقصد نهایی خود برسید. البته در حال حاضر بیشتر تاکسی‌ها و تاکسی ون‌های فرودگاه امام ارتقا پیدا کرده‌اند و از خودروهای خارجی برای جابجایی مسافران استفاده می‌کنند.
 از آنجایی که استهلاک این خودروها زیاد است شما نیز به عنوان یک مسافر نباید از گرانی قیمت تاکسی فرودگاه امام ۱۴۰۱ تعجب کنید.
به طور کلی شرکت‌های تاکسیرانی فرودگاه امام سعی دارند لوکس‌ترین و مجلل‌ترین خدمات ترانسفر را برای مسافران تازه برگشته از سفرهای خارجی تعبیه و طراحی کنند که این موضوع برای مسافران هزینه‌بر خواهد بود.

هزینه تاکسی فرودگاه امام


بیشتر بخوانید : کرایه تاکسی تهران چالوس ۱۴۰۱ اعلام شد!


سخن آخر

اگر مسافر یکی از کشورهای خارجی هستید و زمان پرواز برگشت شما زمان مناسبی از روز نیست و خانواده یا دوستی به استقبال شما نمی‌آید، توصیه می‌کنیم از قبل تاکسی برای خود رزور کنید تا بدون معطلی و اتلاف وقت به مقصد خود برسید.
در ضمن با رزرو تاکسی خستگی شما بعد از یک سفر خارجی افزایش نمی‌یابد زیرا خیلی سریع به مقصد می‌رسید. هر چه تشریفات منتخب شما بیشتر باشد قیمت تاکسی‌ها نیز افزایش می‌یابد.
 با وجود اینکه قیمت تاکسی فرودگاه امام ۱۴۰۱ شاید کمی گران و غیر قابل قبول باشد ولی مسافران می‌توانند به بهترین خدمات ترانسفری دست یابند و به راحت‌ترین شکل ممکن به مقصد داخل شهر تهران یا خارج از آن برسند.
فراموش نکنید تاکسی‌های فرودگاه امام راحت هستند و شما گرما و سرما محیط بیرونی را حس نخواهید کرد و خیلی راحت به مقصد خود می‌رسید. به هر حال راحتی و رفاه شما هزینه‌بر خواهد بود.