فهرست:

بهترین هتل های شرق تهران
لیست کلی هتل‌های شرق تهران
هزینه حدودی هتل در شرق تهران
کلام آخر
سوالات متداول

تهران به عنوان پایتخت ایران در بسیاری از نقاط مختلف خود هتل‌ها و مسافرخانه‌های متعددی دارد که اقامت در هر یک از آنها مستلزم رعایت قوانین و شرایط خاصی خواهد بود. بنابراین ضرورت دارد که افراد از این قوانین و همچنین هزینه‌های اقامت در این هتل‌ها آگاهی یابند. به همین منظور در این مقاله قصد داریم توضیحاتی پیرامون شرایط انواع هتل در شرق تهران و وضعیت قیمتها و نحوه رزرو آنها به شما ارائه دهیم. پس خواندن این مقاله را به شما توصیه میکنیم.
مناطق شرقی پایتخت به دلیل قرار گرفتن در مسیر ترانزیتی تهران شمال، مسافران زیادی را در طول سال پذیرش می‌کنند. بنابراین ضرورت دارد که تعداد ساختمان‌ها و هتل در شرق تهران به اندازهای باشد که محل اقامت مناسب را برای این تعداد مسافر فراهم سازد. به همین منظور سرمایه‌گذاری‌های متعددی در این خصوص در منطقه مزبور صورت گرفته و تعداد زیادی هتل در این نقطه از تهران راه‌اندازی شده است. در ادامه این مقاله از سایت برترین ها این هتل‌ها و شرایط قیمتی آنها را به شما معرفی خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید : معرفی بهترین هتل در غرب تهران


بهترین هتل های شرق تهران

اگر شما نیز مانند بسیاری از افراد شاغل دیگر به واسطه شغل خود مجبور به رفت و آمد فراوان به مناطق شرقی تهران هستید، به احتمال زیاد به دنبال این خواهید بود که یک هتل در شرق تهران پیدا کنید. هتلی که هم قیمت مناسبی داشته باشد و هم امکانات رفاهی آن مطلوب باشد. از جمله بهترین هتل‌های این منطقه می‌توان به هتل هالی، هتل پامچال، هتل هویزه، پرشیا، امیر، باباطاهر و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد. همه این مراکز از امکانات بسیار قابل توجهی برخوردار هستند و م‍ی‌توانند به خوبی رضایت شما را جلب کنند.

از طرف دیگر به هر دلیلی که قصد سفر به تهران را دارید و در این شهر شرایط اقامتی برای شما فراهم نیست، توصیه می‌شود هتل‌های منطقه شرق را به خوبی بشناسید و آدرس و قیمت حدودی آنها را بدانید تا در زمان عزیمت به پایتخت، در زمان کوتاهی بتوانید محل مورد نظر خود را پیدا کنید و با خیالی آسوده به کارهای ضروری خود در این کلان‌شهر برسید. نام‌هایی که در بالا معرفی کردیم، به نوعی بهترین هتل های شرق تهران محسوب می‌شوند. اما این لیست به همین تعداد محدود نخواهد شد.

هتل هالی تهران

این مرکز یکی از لوکس‌ترین هتل‌ها در کل پایتخت به حساب می‌آید که در خیابان طالقانی واقع شده و دارای پنج طبقه و 37 اتاق است. زمان ساخت این ساختمان به دهه 1330 برمی‌گردد و در عین حال مالکان آن، این مرکز را در سال 1394 بازسازی کردند تا شرایط بهتری را برای مهمانان خود فراهم سازند.
این هتل مزایای زیادی دارد، از جمله اینکه از طریق آن به راحتی به بسیاری از مراکز تهران دسترسی خواهید داشت. از امکانات برجسته این هتل در شرق تهران می‌توان به پارکینگ مناسب برای خودروها، عابربانک، آسانسور، نشریات روز، صندوق امانات، لابی‌ شیک و زیبا، رستوران مدرن، کافی شاپ، اینترنت رایگان و برخی خدمات جالب توجه از جمله خشکشویی اشاره کرد. در عین حال انجام برخی کارهای اداری مانند گرفتن کپی از مدارک و ارسال فکس نیز در این مرکز امکان‌پذیر خواهد بود.

هتل هالی در شرق تهران

هتل شهر تهران

این هتل که در خیابان دماوند قرار دارد، در سال 1375 تاسیس شد. شما در نگاه اول متوجه زیبایی ساختمان آن خواهید شد. واحدهای این مرکز بسیار تمیز و لوکس ساخته شده و در عین حال صاحبان آن با هدف ارائه خدماتی مطلوب‌تر به مسافران خود، در سال 1392 آن را به طور کامل و اساسی بازسازی کرده‌اند. یکی از موارد جذاب این هتل در شرق تهران، دسترسی آن به پارک ملی سرخه حصار در شرق پایتخت است. این هتل در حکیمیه تهران واقع شده و افرادی که قصد دارند در این منطقه اقامت داشته باشند، می‌توانند در هتل مزبور اتاق رزرو کنند.
هتل شهر 108 اتاق دارد که هر یک از آنها به شیوه‌ای متفاوت و جالب توجه ساخته شده‌اند. شما در هتل مزبور انواع اتاق‌های یک تخته و دو تخته، اتاق‌های لوکس، دبل، تویین، درجه یک، دبل لوکس، سه تخته، چهار تخته و حتی سوئیت یک‌خوابه دبل رویال را خواهید یافت. علاقه‌مندان به غذاهای اصیل ایرانی نیز می‌توانند در طبقه همکف هتل شهر، از خوردن غذا در رستوران کلاسیک آن و یا نوشیدن انواع قهوه و چای در کافی شاپ آن لذت ببرند.
از امکانات مهم و جالب توجه این هتل می‌توان به پارکینگ، آسانسور، نشریات روز، محل اقامه نماز، اتاق عقد برای زوجین، سالن آمفی‌ تئاتر برای تماشای فیلم، سالن همایش مخصوص مراکزی که قصد برگزاری همایش‌های مختلف را در طول سال دارند، سالن کنفرانس، یک فضای سبز ایده‌آل و عالی‌ل، یک مسیر مناسب برای انجام ورزش پیاده‌روی، استخر و سونای خشک و بخار در کنار جکوزی، و امکانات ویژه برای معلولین اشاره کرد. این مرکز اینترنت رایگان و خدمات خشکشویی، روم سرویس، ناهار در اتاق، خدمات بیدار باش، خدمات اتو، صبحانه، اتاق چمدان، خدمات تهیه بلیط، کپی و پرینتر را نیز به مسافران خود ارائه می‌دهد.

هتل شهر در شرق تهران

هتل مارلیک تهران

این هتل یکی دیگر از مراکز احداث شده در دوران پیش از انقلاب محسوب می‌شود که در سال 1342 احداث و ابتدای دهه نود شمسی بازسازی شد. این هتل مجلل دارای 5 طبقه و 94 اتاق است که در حیابان مفتح جنوبی و در کنار خیابان سمیه واقع شده و اتاق‍‌های آن در شرایطی بسیار تمیز و مرتب در اختیار مسافران قرار می‌گیرند. دسترسی به این هتل نیز از نقاط مختلف شهر آسان خواهد بود و شما می‌توانید با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس و مترو، به راحتی و بدون قرار گرفتن در ترافیک پایتخت، به هتل محل اقامت خود برگردید.
انواع اتاق‌های این هتل در شرق تهران عبارتند از: اتاق یک تخته، دو تخته دبل، دو تخته تویین، سه تخته، چهار تخته و سوئیت یک خوابه مخصوص دو نفر. رستوران هتل مارلیک ظرفیت 70 نفر را به طور همزمان دارد و کافی شاپ آن نیز در طبقه همکف می‌تواند به طور همزمان از 10 نفر پذیرایی کند. امکانات دیگری مانند ارائه نشریات روز، آسانسور، صندوق امانات و لابی، نمازخانه، استخر در کنار سونای خشک، فضای سبز زیبا و منحصر به فرد، یک مکان مناسب برای برگزاری ویدئو کنفرانس، اینترنت رایگان و دیگر خدمات از جمله خشکشویی، استفاده از پرینتر و روم سرویس نیز در این هتل به مسافران ارائه می‌شود.

هتل مارلیک در شرق تهران

هتل پامچال تهران

این هتل نیز به عنوان یک هتل در شرق تهران، در خیابان مفتح قرار گرفته و ساخت آن نیز به سال 1384 بازمی‌‍‌گردد. هتل پامپال دارای 5 طبقه است و بازسازی آن در سال 1394 انجام شد تا مسافران خدمات بهتر و مطلوب‌تری را در مدت اقامت در آن دریافت کنند. این مرکز 45 اتاق بسیار راحت و مطلوب را در خود جای داده که در انواع یک تخته، دو تخته تویین، دو تخته دبل و سوئیت مخصوص سه نفر، به مهمانان عرضه می‌شود.
درباره امکانات داخلی این هتل باید به صندوق امانات، سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی برای راحتی مسافر، میز و صندلی در اتاق‌ها برای انجام کارهای مختلف، ارائه برخی امکانات جزئی مانند سشوار و تلفن، حمام تمیز، یخچال، مینی‌‍‌‌‌بار که برای استفاده از آن هزینه جداگانه باید پرداخت شود، و موارد دیگر اشاره شود. رستوران این هتل در طبقه منفی یک قرار دارد که همزمان 150 نفر می‌توانند در آنجا از غذاهای لذیذ این مرکز در وعده‌های مختلف شامل صبحانه، ناهار و شام استفاده کنند. امکان استفاده از کافی شاپ هتل نیز از ساعت هفت صبح تا یازده شب برای مسافران فراهم شده و علاوه بر این مهمانان می‌توانند از اینترنت رایگان در سرتاسر ساختمان هتل،  پارکینگ بدون نیاز به پرداخت پول و برخی امکانات دیگر استفاده کنند.

هتل پامچال در شرق تهران

هتل هویزه تهران

این هتل در نزدیکی محل تلاقی دو خیابان طالقانی و نجات‌اللهی قرار گرفته که دارای 4 ستاره است. در این هتل در شرق تهران 150 اتاق در 13 طبقه در اختیار مسافران قرار گرفته که شما از آن می‌توانید به به دانشگاه امیرکبیر و وزارت صنایع به راحتی دسترسی داشته باشید. بنابراین برای کارکنان این دو مرکز، استفاده از اتاق‌های این هتل بسیار مناسب خواهد بود. این هتل امکانات متعددی را از جمله فروشگاه و غرفه، عابربانک، آسانسور، کتابخانه، نمازخانه، لابی، رستوران، کافی شاپ، سالن همایش، سالن تشریفات، سالن کنفرانس، باغچه، امکانات مناسب ویژه معلولین، پارکینگ و اینترنت رایگان به مسافران خود ارائه می‌دهد.

هتل هویزه در شرق تهران

هتل مینا تهران

این هتل سومین مرکز واقع شده در خیابان مفتح است که در این مقاله به شما معرفی می‌شود. هتل مینا آخرین بار در سال 1392 بازسازی شد. این مرکز نسبت به دیگر هتل‌های منطقه شرق قیمت بسیار مناسبی دارد و برای افراد به خصوص دانشجویان و کارکنان دانشگاه تربیت معلم بسیار مناسب خواهد بود.
صاحبان این هتل در شرق تهران در طول فصول مختلف تخفیف‌های جذابی را در اختیار مسافران قرار می‌دهند. از امکانات این مرکز نیز می‌توان به آسانسور، نمازخانه، نشریات روز، لابی، تاکسی سرویس، رستوران، روم سرویس، خدمات بیدار باش، اینترنت رایگان، دستگاه واکس کفش، فکس و کپی، پرینتر، خدمات تهیه بلیط صرافی و دیگر خدمات اشاره کرد. اما یکی از نکات جذاب هتل مینا، تسلط کارکنان آن بر زبان عربی و انگلیسی است که می‌تواند برای مهمانان خارجی و داخلی جالب توجه باشد.

هتل مینا در شرق تهران


مطلب پیشنهادی سایت برترین ها : مکان های دیدنی تهران که نباید دیدن آن را از دست دهید


هتل باباطاهر تهران

این هتل در شرق تهران یکی از مراکز لوکس پایتخت به حساب می‌آید که در خیابان فردوسی واقع شده و به بسیاری از نقاط مرکزی تهران دسترسی دارد. بازسازی آن رد سال 1387 انجام شد و این بازسازی باعث شد تعداد اتاق‌های آن به 96 عدد افزایش یابد. انواع اتاق‌های این هتل عبارتند از: یک تخته، دو تخته دبل و توئین، سه تخته و چهار تخته. ظرفیت رستوران هتل باباطاهر 200 نفر است که شما برای صرف همه وعده‌های غذایی شامل صبحانه، ناهار، شام و عصرانه می‌توانید در آن حضور یابید و غذاهای مورد علاقه خود را سفارش دهید. اتاق چمدان، اینترنت رایگان، خدمات باربری، پرینتر، خدمات اتو، فکس و دستگاه واکس کفش از جمله خدمات ارائه شده در این هتل به حساب می‌آید.

هتل باباطاهر در شرق تهران

هتل امیر تهران

این هتل در خیابان طالقانی حد فاصل دو خیابان ایرانشهر و موسوی واقع شده و نسبت به هتل‌های دیگر، هزینه بسیار مناسبی دارد. فعالیت این مرکز در سال 1379 آغاز و بازسازی آن نیز در سال 1394 انجام شد و امروزه با 9 طبقه و 71 اتاق راحت و مناسب، به مسافران خود خدمات ارائه می‌دهد. انواع اتاق‌های این هتل نیز عبارتند از: یک تخته، دو تخته تویین و دبل، یک تخته وی‌آی‌پی، دو تخته تویین وی‌آی‌پی، دو تخته دبل وی‌آی‌پی، سوئیت یک خوابه مخصوص دو نفر و سوئیت تک خوابه و‌ی‌آی‌پی برای دو نفر. رستوران این هتل ظرفیت 50 نفر و کافی شاپ آن نیز ظرفیت 30 نفر را دارد.
|امکانات عمومی این هتل در شرق تهران نیز بسیار خوب به نظر می‌رسد که نظیر آنها تاکسی سرویس شبانه روزی، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در لابی و محوطه، صندوق امانات، نمازخانه، روزنامه، آسانسور، دستگاه خودپرداز، اینترنت رایگان با حجم محدود و... است. خدمات هتل امیر هم برای چند شب اقامت مناسب به نظر می‌رسد که نظیر آن‌ها روم سرویس، فتوکپی، پرینتر، تبدیل ارز، لاندری، پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق چمدان، خشکشویی، خدمات اتو، خدمات تهیه بلیت و فکس است.

هتل امیر در شرق تهران

هتل پرشیا تهران

هتل پرشیا از جمله بهترین هتل‌های تهران از نظر قیمت و دسترسی به نقاط مختلف شهر است. این هتل در خیابان حافظ واقع شده و یک هتل سه ستاره است که 79 اتاق و سوئیت بسیار راحت و مناسب را در 5 طبقه در اختیار مسافران قرار می‌دهد. بازسازی آن در سال 1395 صورت گرفت و تلاش شد در این بازسازی، رضایت مسافران مورد توجه بیشتری قرار گیرد. دسترسی آن به مراکز مهم شهر مانند دانشگاه امیرکبیر، وزارت صنایع و دانشگاه تهران از جمله جذابیت‌های این مرکز به حساب می‌آید.
از امکانات این هتل در شرق تهران  نیز می‌توان به پارکینگ و اینترنت رایگان، سونای خشک و بخار در کنار جکوزی و همچنین حوضچه آب سرد، سالن تشریفات، سالن همایش، رستوران، کافی شاپ، عابربانک، آسانسور، نشریات روز، آرایشگاه مردانه، لابی و صندوق امانات اشاره کرد. خدمات آن نیز روم سرویس، آژانس مسافرتی، خدمات تهیه بلیط، خشکشویی، دستگاه واکس کفش، خدمات بیدار باش، تبدیل ارز و اتاق چمدان را شامل می‌شود.

هتل پرشیا در شرق تهران

لیست کلی هتل‌های شرق تهران

مناطق مهم و معروف شرق تهران عبارتند از تهرانپارس، نارمک و شمس آباد. در این مناطق هتل‌های بسیار عالی و مناسبی قرار دارد که می‌توانید برای رزرو در مناطق مختلف، با شماره این هتل‌ها تماس بگیرید. در این بخش از مقاله نام برخی از این هتل‌ها را ارائه می‌دهیم.

از جمله هتل‌های موجود در این مناطق می‌توان به انواع هتل در حکیمیه تهران، هتل در نارمک تهران، تعداد بسیار زیادی هتل شمال شرق تهران و در عین حال تعدادی هتل آپارتمان تهرانپارس تهران اشاره کرد. تعدادی از این مراکز و هتل های نزدیک خیابان پیروزی تهران را نیز در این بخش معرفی خواهیم کرد.

  • هتل 3 ستاره شهر واقع در سه راه تهرانپارس
  • هتل 3 ستاره امیر واقع در خیابان طالقانی
  • هتل 3 ستاره شیان واقع در بزرگراه شهید بابایی
  • هتل 3 ستاره پرشیا وان واقع در خیابان حافظ
  • هتل 3 ستاره درسا واقع در خیابان انقلاب
  • هتل 3 ستاره بابا طاهر واقع در میدان فردوسی
  • هتل 3 ستاره ایرانشهر واقع در خیابان ایرانشهر
  • هتل 2 ستاره آپادانا واقع در خیابان طالقانی 

هزینه حدودی هتل در شرق تهران

به طور کلی می‌توان گفت که هزینه حدودی هتل در شرق تهران بسیار مناسب‌تر از مناطق شمالی این شهر است. به طوری که حداقل هزینه رزرو یک هتل برای یک شب در این مناطق، 650 هزار تومان خواهد بود و این مبلغ در برخی هتل‌ها به یک میلیون تا یک میلیون و 500 هزار تومان خواهد رسید. نوسانات قیمتی بستگی زیادی به محل قرارگیری هتل، شرایط و امکانات ارائه شده توسط آن و نوع خدمات این هتل‌ها دارد.
از جمله دیگر دلایل تاثیرگذار بر این قیمت‌ها می‌توان به رتبه بندی هتل و تعداد ستاره‌های آن اشاره کرد. بسیاری از هتل‌های منطقه شرق تهران سه ستاره و دو ستاره هستند که به همین دلیل قیمت آنان بسیار مناسب در نظر گرفته می‌شود.

بهترین هتل های شرق تهران


بیشتر بخوانید : هتل اسپیناس پالاس تهران، اطلاعات لوکس ترین هتل پایتخت


کلام آخر

در این مقاله تلاش کردیم انواع هتل‌های مناسب و مطلوب را در منطقه شرقی پایتخت به شما معرفی کنیم. این هتل‌ها در نقاط مخنلف شرق تهران واقع شده‌اند و اقامت در بسیاری از آنها از نظر قیمتی بسیار به صرفه محسوب می‌شود. از جمله این هتل‌ها می‌توان به هتل در حکیمیه تهران، هتل در نارمک تهران، هتل شمال شرق تهران، هتل آپارتمان تهرانپارس تهران و هتل های نزدیک خیابان پیروزی تهران اشاره کرد.
بسیاری از افرادی که با هدف انجام امور کاری خود از شهرهای شمالی و یا استان‌های مرکزی ایران به تهران سفر می‌کنند، به طور معمول به منظور دسترسی به نقاط مختلف مرکز شهر، ترجیح می‌دهند در مناطق مرکزی پایتخت اقامت داشته باشند. بنابراین اطلاع داشتن از هتل‌های مناسب این مناطق برای این افراد بسیار ضروری و حائز اهمیت است. در این مقاله سعی کردیم نیاز شما را به این مورد تا حد زیادی برطرف سازیم و مراکز اقامتی مناسب این مناطق را به شما معرفی کنیم. بنابراین توصیه می‌شود این مقاله را با دقت بیشتری مطالعه کنید.

سوالات متداول

بهترین‌های هتل در شرق تهران کدامند؟

هتل پامچال، هتل مینا، هتل شهر و هتل هویزه از جمله مناسب‌ترین مراکز اقامتی این منطقه از پایتخت به حساب می‌آیند.
 

قیمت هتل در شرق تهران به چه صورتی تعیین می‌شود؟

این هتل‌ها به دلیل موقعیت جغرافیایی و همچنین دو یا سه ستاره بودن، معمولا قیمت بسیار مناسبی را برای مسافران تعیین می‌کنند تا به این ترتیب هزینه زیادی بر میهمانان تحمیل نشود.
 

بهترین امکانات ارائه شده در هتل در شرق تهران چیست؟

اینترنت و پارکینگ رایگان و همچنین رستوران‌های با ظرفیت بالا از جمله مهم‌ترین این امکانات به حساب می‌آیند.