فهرست:

لیفت صورت با نخ سیلوئت
عوامل موثر بر هزینه لیفت صورت با نخ سیلوئت
بررسی هزینه لیفت صورت با نخ سیلوئت
سخن آخر

زیبایی چهره و ظاهر یکی از اصلی‌ترین موضوعاتی است که بیشتر افراد حاضر در جوامع به آن اهمیت می‌دهند. خوشبختانه روش‌های مختلفی برای زیبایی چهره وجود دارند. پزشکان در صنعت زیبایی پیشرفت کرده و به روش‌های متنوعی از طریق انواع عمل‌های جراحی می‌توانند جذابیت چهره افراد را افزایش دهند. البته روش‌های دیگری نیز وجود دارند که بدون عمل جراحی امکان‌پذیر خواهند بود. نخ سیلوئت یکی از همین روش‌های بدون جراحی است که به لیفت صورت کمک می‌کند. اگر به دنبال کشف هزینه لیفت صورت با نخ سیلوئت هستید، این مقاله از سایت برترین ها را تا انتها دنبال کنید.

قیمت بهترین مارک نخ لیفت صورت


بیشتر بخوانید : لیفت صورت در جنت آباد، بهترین کدام مرکز است؟!


لیفت صورت با نخ سیلوئت

یکی از بهترین روش‌ها برای زیبایی بیشتر چهره خود و لیفت صورت نخ سیلوئت است که البته کاربردهای دیگری نیز دارد. این نخ برای لیفت سایر مناطق پوست نیز استفاده می‌شود اما رایج‌ترین کاربرد نخ سیلوئت لیفت صورت است.
با انتخاب این روش بدون هیچ درد و خونریزی زیاد یا عمل جراحی می‌توانید صورتی جوان‌تر داشته باشید. جوانسازی پوست به روش‌های مختلفی امکان‌پذیر است که در حال حاضر لیفت صورت با نخ سیلوئت یکی از بهترین روش‌ها به شمار می‌آید.
با این کار پیری از چهره شما می‌رود و پوستی صاف و درخشان خواهید داشت. اگر در بخش‌های سطحی پوست خود دارای انحنا هستید یا چین و چروک‌های پوست صورتتان باعث نگرانی شما شده است، می‌توانید از روش نخ سیلوئت کمک بگیرید.
هزینه لیفت صورت با نخ سیلوئت نسبت به لیفت صورت با عمل جراحی یا برخی دیگر از روش‌های پزشکی، بسیار مقرون به صرفه‌ است. از این رو اگر به دنبال روشی مناسب با قیمت معقول هستید تا چهره خود را زیباتر کنید، بهتر است به لیفت صورت با نخ سیلوئت فکر کنید یا از افراد حاضر در این حوزه مشورت بگیرید.

عوامل موثر بر هزینه لیفت صورت با نخ سیلوئت

پزشک یا متخصص مورد نظر بعد از بی‌حس کردن صورت شما با سوزن این نخ را به بخش‌ها مورد نظر فرو می‌کند و در نهایت با بالا کشیدن نخ لیفت صورت شما انجام می‌شود.
یکی از اصلی‌ترین موضوعاتی که به هنگام لیفت صورت خود باید به آن توجه داشته باشید هزینه لیفت صورت با نخ سیلوئت است زیرا برخی از کلینیک‌ها و مراکز زیبایی هزینه زیادی بابت این کار دریافت می‌کنند در حالی که لیفت با نخ نباید خیلی هزینه‌بر باشد.
ناگفته نماند  هزینه لیفت صورت با نخ سیلوئت در هر مرکز یا کلینیک پوست متفاوت خواهد بود زیرا این هزینه به عوامل مختلفی بستگی دارد. اگر به دنبال پزشک خوب برای لیفت صورت خود هستید از صفحه بهترین دکتر پوست و مو در شرق تهران دیدن نمایید.

لیفت صورت با نخ بهتر است یا تزریق چربی
 


بیشتر بخوانید : لیفت صورت بدون جراحی


ولی به هر حال شما به هنگام انتخاب یک مرکز و پزشکی متخصص باید به عوامل متفاوتی توجه داشته باشید. در بخش‌های بعدی اصلی‌ترین عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت لیفت با نخ سیلوئت را به طور مفصل برای شما شرح می‌دهیم.

نوع نخ سیلوئت

از آنجایی تنوع در نوع نخ لیفت صورت تا حدی زیاد است شاید به هنگام انتخاب نوع نخ کمی سردرگم شوید ولی نخ سیلوئت می‌تواند گزینه مناسبی برای لیفت صورت شما به شمار آید. به عبارت دیگر با توجه به پیچ‌دار یا خاردار بودن نخ سیلوئتی که انتخاب می‌کنید هزینه متفاوتی باید بپردازید.
توجه داشته باشید ماندگاری لیفت صورت شما به طور دقیق و مستقیم به نوع و مدل نخ سیلوئتی که به کار می‌برید بستگی دارد. هر چه کیفیت نخ سیلوئت مورد نظر بهتر و تاثیرگذاری بهتری داشته باشد بدون شک قیمت آن نیز از سایر نخ‌ها گران‌تر خواهد بود.

تعداد نخ‌های سیلوئت به کار رفته برای لیفت صورت

قبل از مشاوره گرفتن از یک پزشک متخصص و حرفه‌ای در زمینه لیفت صورت با نخ نمی‌توانید هزینه لیفت صورت خود را برآورد کنید زیرا پزشک متخصص بعد از بررسی نقاط و سطوح مختلفی صورت شما میزان نخ را مشخص می‌کند.
در ادامه به توجه به میزان نخ ضروری قیمت لیفت صورت شما مشخص می‌شود. به طور معمول بیشتر افراد حداقل از 8 نخ برای لیفت و جوانسازی پوست خود استفاده می‌کنند که هزینه این نخ‌ها توسط و تعداد نهایی آنها توسط پزشک و متخصص حاضر در این حوزه مشخص می‌شود.
به خاطر داشته باشید هر چه تعداد نخ‌های به کار رفته برای لیفت صورت بیشتر باشد، به طور حتم ماندگاری بیشتری خواهند داشت. به زبان ساده وام لیفت صورت شما تا حد زیادی به تعداد نخ‌های به کار رفته درون صورت شما نیز بستگی دارد.

تجربه و سابقه پزشک در لیفت صورت با نخ سیلوئت

از دیگر عوامل مهم و کاربردی که در هزینه لیفت صورت با نخ سیلوئت تاثیرگذار است می‌توان به تجربه و سابقه پزشک یا متخصص حاضر در این حوزه اشاره کرد. علاوه بر 2 مورد مهمی که در بالا ذکر کردیم، قیمت لیفت صورت با نخ سیلوئت به سابقه پزشک مورد نظر شما نیز بستگی دارد.
هر چه پزشک منتخب شما تجربه و سابقه بیشتری در لیفت صورت با نخ داشته باشد به طور حتم هزینه و دستمزد بالاتری برای انجام این روش دریافت می‌کند.
در این در حالی است که افراد نوپا و نو ظهور در حضور جوانسازی صورت شاید هزینه کمتری از شما دریافت کنند. اما این ریسک وجود دارد که افراد تازه‌کار لیفت صورت شما را به درستی انجام ندهند و حتی این کار آنها عواقبی داشته باشد. بنابراین هرگز کیفیت روش لیفت صورت و امنیت خود را فدای قیمت نکنید.

بررسی هزینه لیفت صورت با نخ سیلوئت

اگر با روش جوانسازی و لیفت صورت بدون جراحی و از طریق نخ آشنا شدید، همچنین عوامل تاثیرگذار بر روی هزینه لیفت صورت با نخ سیلوئت را برای شما شرح دادیم، نوبت به بررسی قیمت نهایی این عمل زیبایی می‌رسد.
همان‌طور که گفتیم لیفت صورت با نخ سیلوئت بدون هیچ جراحی انجام می‌شود، بنابراین هزینه کمتری نسبت سایر عمل‌های زیبایی دارد. با توجه به موقعیت مکانی که کلینیک یا مرکز زیبایی در آن واقع شده است هزینه این روش جوانسازی پوست متغیر خواهد بود.
برخی از کلینیک‌ها با 500 هزار تومان صورت شما را لیفت می‌کنند در حالی که برخی دیگر حدود 2 میلیون تومان به ازای لیفت صورت دریافت خواهند کرد. در نهایت اینکه قیمت و هزینه لیفت صورت از طریق نخ سیلوئت امری متغیر است که در هر کلینیک و مرکز زیبایی با عددی متفاوت روبرو می‌شوید.
برای درک بهتر قیمت نهایی این روش جوانسازی صورت بهتر است از مراکز و کلینیک‌های حاضر در این حوزه مشاوره بگیرید و با اطلاعات کامل و بعد از بررسی بودجه خود برای لیفت صورتتان دست به کار شوید.

قیمت لیفت صورت با نخ


بیشتر بخوانید : بهترین روش لیفتینگ صورت


سخن آخر

در این راهنما سعی کردیم علاوه بر توضیح نخ سیلوئت لیفت صورت، شما را با قیمت تقریبی این عمل نیز آشنا کنیم. ناگفته نماند هزینه این عمل جوانسازی در هر منطقه و استان متفاوت است و تعرفه مشخصی ندارد. پزشکان و متخصصان حرفه‌ای حاضر در این حوزه مبالغ بالایی برای لیفت صورت با نخ سیلوئت دریافت می‌کنند.
شما نیز اگر در تصمیم خود قاطع هستید، توصیه می‌کنیم از مشاوران متخصص حاضر در حوزه جوانسازی پوست مشورت بگیرید و با توجه به هدف و بودجه‌ای که در دست دارید بهترین مرکز یا کلینیک را برای لیفت صورت خود با نخ سیلوئت در نظر بگیرید.