فهرست:

تفاوت‌ های استفاده از فیلر و بوتاکس
تزریق فیلر بهتر است یا بوتاکس؟
تفاوت کاربردی بوتاکس و فیلر
نحوه استفاده از بوتاکس
تزریق ژل
تفاوت تزریق فیلر و بوتاکس برای بالا بردن ابرو
تفاوت مراقبت‌ های بعد از تزریق بوتاکس و ژل
کلام پایانی

بوتاکس و فیلر‌ برای درمان انواع چین و چروک‌های پوستی مورد استفاده قرار می‌گیرند، اما تفاوت در نحوه کار آن‌ها است. در واقع افرادی که قصد از بین بردن چین و چروک‌های پوستی خود را دارند همیشه این سؤال را مطرح می‌کنند که لیفت شقیقه با فیلر یا بوتاکس بهتر است؟ بهترین راه برای جذابیت چشم‌ها کدامند؟ استفاده از کدام یک از این روش‌ها اثربخشی و ماندگاری بالاتری دارد؟ در واقع این‌ها سؤالاتی هستند که به واسطه افرادی که قصد انجام لیفت شقیقه را دارند پرسیده می‌شوند و به همین دلیل بهتر است اطلاعات کافی و مناسبی را در رابطه با انواع فیلر و بوتاکس و نحوه استفاده از آن‌ها بیاموزید پس تا انتهای این مقاله از سایت برترین ها همراه ما باشید.

لیفت ابرو با بوتاکس


بیشتر بخوانید : لیفت شقیقه با تزریق فیلر امکان پذیر است؟


تفاوت‌ های استفاده از فیلر و بوتاکس

بوتاکس و فیلر‌های پوستی به عنوان روش‌های زیبایی غیر تهاجمی شناخته می‌شوند که به منظور از بین بردن و یا کاهش چین و چروک‌های پوستی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این چین و چروک‌ها ممکن است از علائم پیری باشند. همچنین برخی دیگر از عوامل مانند تابش مستقیم خورشید باعث به وجود آمدن انواع چین و چروک‌ها در پوست خواهد شد. با این حال بسیاری از افراد اقدام به لیفت شقیقه با فیلر می‌کنند علاوه بر این بسیاری از افراد نیز ترجیح می‌دهند تا لیفت شقیقه با بوتاکس را انجام دهند. اما واقعاً تفاوت این دو در چیست؟ 
به طور کلی می‌توان گفت استفاده از بوتاکس برای درمان انواع چین و چروک‌ها رایج‌تر و مرسوم‌تر است. علاوه بر این بسیاری از افراد برای از بین بردن چین و چروک‌های استاتیک اقدام به استفاده از فیلر یا ژل می‌کنند. توجه داشته باشید از نظر نتیجه بخشی و اثرات حاصل و ماندگاری، ژل‌ها در مقایسه با بوتاکس اثربخشی و ماندگاری بیشتری دارند. ذکر این نکته نیز ضروری است که از نظر هزینه معمولاً ژل‌ها گران‌تر از بوتاکس هستند. 
با توجه به تمامی این موارد وجه تشابه و مشترکات زیادی بین استفاده از روش بوتاکس و ژل وجود دارد اما با وجود مشترکات زیاد بین این دو روش، اهداف آن‌ها کاملاً با یکدیگر متفاوت است. بنابراین شما به عنوان کسی که متقاضی استفاده از روش‌های فوق است باید برای کسب نتیجه بهتر تفاوت اهداف این دو روش را به خوبی بدانید.

تزریق فیلر بهتر است یا بوتاکس؟

با توجه به قدمت تاریخی استفاده از بوتاکس، از این روش بیشتر برای رفع چین و چروک‌ها و خطوط ریز صورت استفاده می‌گردد. همان طور که می‌دانید بوتاکس در واقع نوعی از سم بوتولینوم است که به شکل تسویه شده در پزشکی استفاده می‌شود. در حقیقت در زمان استفاده از تزریق بوتاکس عضلات زیرین صورت به طور موقت فلج می‌شوند که این فلج شدن عضلات زیرین باعث از بین رفتن چین و چروک‌ها در آن ناحیه خواهد شد. توجه داشته باشید فیلر‌ها موجب افزایش حجم می‌شوند همچنین از ژل یا فیلر می‌توان برای رفع انواع چین و چروک استفاده کرد. یکی دیگر از موارد استفاده از فیلر، فیلر شقیقه برای بالا بردن ابرو بوده و فیلر پوستی در واقع ماده‌ای است که به زیر پوست تزریق می‌گردد. 
این عمل موجب افزایش حجم پوست ناحیه مورد نظر به صورت موقت می‌شود و به طرز بسیار اثربخشی موجب از بین رفتن چین و چروک‌های پوست خواهد شد. همچنین از فیلر یا ژل برای پر کردن شیار‌های صورت و به منظور هموار نمودن پوست استفاده می‌شود. لازم به ذکر است اسید هیالورونیک یکی از محبوب‌ترین و رایج‌ترین مواد موجود در فیلر‌ها به شمار می‌آید که استفاده از آن بیشتر از مواد‌های دیگر انجام می‌شود.اگر به دنبال بهترین دکتر برای لیفت شقیقه در شرق تهران هستید کافیست از صفحه تزریق ژل و بوتاکس در پاسداران دیدن نمایید.

دکتر خوب برای تزریق بوتاکس در غرب تهران


بیشتر بخوانید : ماندگاری لیفت شقیقه با جراحی چقدر است؟


تفاوت کاربردی بوتاکس و فیلر

با توجه به اینکه بسیاری از افراد برای لیفت شقیقه مردد هستند که کدام یک از روش‌های مورد نظر کاربردی‌تر و مؤثرتر است، بنابراین درک صحیح از تفاوت‌های اساسی آن‌ها می‌تواند بسیار کمک‌کننده در زمان لیفت شقیقه باشد.

نحوه استفاده از بوتاکس

شایان ذکر است از بوتاکس برای درمان و همچنین رفع ظاهری چین و چروک استفاده می‌شود و مصرف آن با توجه به موارد زیر مورد تأیید سازمان غذا و داروی آمریکا خواهد بود این موارد شامل خطوط پیشانی متوسط تا شدید و خطوط پنجه کلاغی متوسط و شدید است. توجه داشته باشید استفاده از بوتاکس برای درمان انواع چین و چروک‌هایی که به وسیله انقباض عضلات به وجود آمده‌اند، استفاده می‌شود. توجه داشته باشید در زمان بروز چین و چروک‌های ثابت یا استاتیک لازم است تا از روش‌های دیگر استفاده کنید چرا که در این گونه از مواقع بهره بردن از بوتاکس تأثیر چندانی نخواهد داشت.

تزریق ژل

تزریق ژل یا فیلر علاوه بر اینکه برای برطرف کردن بسیاری از چین و چروک‌های پوستی مورد استفاده قرار می‌گیرد، برای انواع مصارف آرایشی و زیبایی نیز استفاده می‌شود. در واقع از تزریق ژل برای اضافه کردن حجم به گونه‌های افتاده و همچنین به منظور حجم دهی به لب‌ها بهره گرفته می‌شود. علاوه بر این پر کردن چین و چروک‌های استاتیک و پر کردن جای زخم‌های عمیق آکنه یکی دیگر از مهم‌ترین موارد استفاده از تزریق ژل است.
از تزریق ژل برای لیفت شقیقه نیز استفاده می‌شود بنابراین فیلم لیفت شقیقه با ژل را می‌توانید در سایت مشاهده کنید تا اثرات مؤثر این روش را ببینید. شایان ذکر است لیفت شقیقه با نخ نیز یکی دیگر از روش‌های موجود برای بالا کشیدن ابرو و همچنین از بین بردن چین و چروک است.

بهترین روش برای لیفت چشم گربه ای


بیشتر بخوانید تزریق ژل و بوتاکس در جنت آباد، کجا می تونم پیدا کنم؟!


تفاوت تزریق فیلر و بوتاکس برای بالا بردن ابرو

از روش تزریق فیلر و بوتاکس برای بالا بردن ابرو نیز استفاده می‌شود در واقع این دو روش به عنوان روش‌های بی‌خطر و ایمن به شمار می‌آیند که دارای حداقل‌ترین زمان برای ریکاوری و بهبود هستند. مهم‌ترین تفاوت تزریق فیلر و بوتاکس در زمان ماندگاری آن‌ها است. در واقع افرادی که برای بالا کشیدن ابرو از روش بوتاکس استفاده می‌کنند باید بدانند که معمولاً بین ۳ تا ۶ ماه ماندگاری دارد؛ اما افرادی که از لیفت ابرو با فیلر بهره می‌برند می‌توانند از دوام بیشتر، حتی تا دو سال نیز استفاده کنند. در حال حاضر عکس فیلر شقیقه در سایت قرار داده شده است و نتیجه اثربخش آن را می‌توانید به وضوح مشاهده کنید.

تفاوت مراقبت‌ های بعد از تزریق بوتاکس و ژل

به طور کلی تزریق ژل یا تزریق بوتاکس دارای عوارضی مانند تورم و حساسیت و همچنین برخی از کبودی‌های جزئی خواهند بود. توجه داشته باشید این عوارض به عنوان عوارض طبیعی شناخته می‌شوند و جای هیچ نگرانی نیست. تمامی عوارض فوق ظرف مدت ۷ تا ۱۰ روز باید برطرف شوند به همین دلیل تزریق ژل یا بوتاکس یک روش غیرتهاجمی به شمار می‌آید که عوارض خاصی را به دنبال نخواهد داشت.

تزریق فیلر برای لیفت شقیقه


بیشتر بخوانید : تزریق ژل و بوتاکس در شهرک غرب، کجا میتونم پیدا کنم؟!


کلام پایانی

با توجه به ماندگاری و مزایای تزریق ژل و بوتاکس بسیاری از افراد بین انتخاب لیفت شقیقه با فیلر یا بوتاکس دچار تردید می‌شوند. در واقع در صورتی که به دنبال بهترین راه برای لیفت شقیقه هستید می‌توانید با توجه به مزایای هر کدام اقدام به انتخاب روش مورد نظر کنید. توجه داشته باشید معمولاً ماندگاری ژل در مقایسه با بوتاکس بالاتر بوده و از بوتاکس بیشتر برای رفع چین و
چروک‌های پویا و از ژل به عنوان برطرف‌کننده چین و چروک‌های ثابت یا استاتیک استفاده می‌شود..