گروه کالا و خدمات
(مدت زمان اعتبار این آگهی به پایان رسیده است.)

اطلاعات تماس

بزرگراه باقری، به سمت فلکه اول تهرانپارس، گلبرگ شرقی (خیابان شهید امیری طائمه)، بین رشید و باقری، پلاک ۱۲۴، واحد ۱۶، طبقه چهارم

توضیحات

دارای بخش تخصصی کودک و نوجوان
همایش های رایگان ماهیانه
تست و چکاپ رایگان با تعیین وقت قبلی

چرا مشاوره قبل از ازدواج مؤثر است؟
برای بالا بردن امکان موفقیت زندگی زناشویی، یکی از مسایل مهم، هنگام ازدواج، شناخت طرفین از یکدیگر است. مهم ترین گام در این مرحله، مشاوره با یک روان شناس مجرب است. بسیاری از افراد تصور می کنند ازدواجشان حتماً با موفقیت مواجه خواهد شد و در زندگی مشترکشان با هیچ موضوع چالش برانگیزی مواجه نخواهند شد در حالی که بدون شناخت طرفین از هم ، امکان موفقیت در زندگی زناشویی بسیار کم است. یکی از مهم ترین گام ها جهت شناخت یکدیگر، انجام مشاوره قبل از ازدواج می باشد که به طرفین کمک می کند تا با خصوصیات خُلقی و شخصیتی یکدیگر آشنا شوند که این امر به تصمیم گیری و نحوه ی سازگاری با یکدیگر در طول زندگی کمک بسیاری شایانی می کند.
آیا کودکان نیاز به مشاوره دارند؟
همانطور که می دانید کودکان در طول دوره رشد خود مراحل مختلفی را طی می کنند که هر مرحله ویژگی های خاص و نیاز های خاص خود را می طلبد . در واقع در هر مرحله یک سری از ویژگی های شخصیتی فرد شکل می گیرد که تغییر آن در مراحل بعدی کار بسیار دشواری می باشد و آشنایی با مراحل رشد روانی ،اجتماعی ، جنسی ، اخلاقی کودکان اطلاعات بسیار مفیدی را در نقش گذاری و نحوه برخورد در اختیار والدین قرار می دهد. این امر می تواند پیشگیری کننده بسیاری از مشکلات در طول زندگی فرد باشد .
از طرف دیگر ممکن است فرزندان شما به طور خواسته یا نا خواسته دچار مشکلاتی شوند و این والدین هستند که باید در حل این مشکلات بکوشند. مرکز مشاوره فرگام با داشتن بهترین روان شناسان و مشاوران میتواند سهم بزرگی در کمک به تربیت کودکان و مواجهه با مشکلات و معضلات حال و آینده و رفع آن داشته باشد.

مشاوره تحصیلی برای کدام دسته از دانش آموزان لازم است؟
امروزه موفقیت در تحصیل فرزندان یکی بزرگترین دغدغه های والدین می باشد . بسیاری از عوامل روانی و محیطی مانع از این می شود که فرد بتواند به موفقیتی که شایستگی آن را دارد دست یابد.به علاوه افت تحصیلی و شکست در مدرسه مشکلات بسیار مهمی را در سلامت روان و اخلاق دانش آموزان ایجاد می کند . همراه بودن یک مشاور تحصیلی خوب در کنار شما و فرزندتان می تواند نگرانی ها و استرس شما را کاهش داده و تضمین کننده موفقیت تحصیلی فرزندتان باشد . هر چه مشکلات تحصیلی مثل عدم تمرکز کافی ، عدم علاقه ،استرس، نداشتن شیوه صحیح مطالعه و... در سال های تحصیلی پایین تر تشخیص داده شود درمان بهتر و سریع تری را در پی خواهد داشت. مشاوران تحصیلی این مرکز با سوابق کاری طولانی در آموزش و پرورش و تخصص بالا در این زمینه می تواند برای رفع هر گونه مشکل در زمینه یادگیری و تحصیل از مقطع ابتدایی تا انتخاب رشته کنکور در کنار شما و فرزندانتان باشند.
کارگاه های آموزشی چه کمکی به ما می کنند؟
همه افراد در همه گروههای سنی به منظور توانمند شدن و پیشگیری از مشکلات ارتباطی، عاطفی، تحصیلی و روان شناختی نیاز به اطلاعاتی دارند که شرکت در کارگاه های این مرکز این امکان را به شما و فرزندانتان می دهد که در محیطی کارگاهی اطلاعات بسیار مفید و کاربردی را اختیار شما قرار می دهد. این کارگاه­ ها عبارتند از:
کارگاه­ های مهارت­های زندگی (شامل خودآگاهی ، شناخت و احترام به ارزش ها ، ارتباط مؤثر، تفکر و تفکر انتقادی ، هدفمندی و برنامه ریزی ، تصمیم گیری ، حقوق و مسئولیت ها،مدیریت هیجان ها، مدیریت استرس، مهارت جرأت مندی و«نه»گفتن ،مهارت های مراقبت از سلامتی ،...)
کارگاه یادگیری بدون فراموشی (شامل تقویت حافظه ، تندخوانی و یادگیری بدون فراموشی)
کارگاه درمان شناختی - رفتاری (CBT)
کارگاه افزایش هوش معنوی (SQ)
کارگاه سلامت درون با نوشتن (نوشتار درمانی)
کارگاه چرا چاقم؟ ( عاقلانه خوردن)
کارگاه تربیت جنسی

برای خواندن ادامه متن کلیک کنید ...