گروه کالا و خدمات

کلینیک زیبایی آنیما

این آگهی منقضی شده است.
(مدت زمان اعتبار این آگهی به پایان رسیده است.)

اطلاعات تماس

شهرک غرب، بلوار فرحزادی، بلوار دریا، خیابان سعدی

توضیحات

لیزر موهای زائد توسط پیشرفته ترین دستگاه روز دنیا
الکساندرایت کندلا ۲۰۱۷
انجام خدمات پوستی:
میکرونیدلینگ، مزونیدلینگ با استفاده از بهترین مواد مزوتراپی

در میان لیزرهای کاربردی موجود جهت بهبود پرموئی، لیزر الکساندریت با طول موج ۷۵۵ نانومتر دارای بیشترین میزان جذب انرژی در رنگدانه ملانین (رنگدانه هدف جهت از بین بردن فولیکول مو) می باشد، بنابراین بهترین عملکرد را در این زمینه داراست.
در بین لیزرهای الکساندریت، لیزر الکساندریت شرکت کندلا به اذعان اکثر پزشکان مجرب در این زمینه، مؤثرترین و کاربردی ترین دستگاه لیزر موی زائد در جهان است.
در ضمن این لیزر برای انواع تیپ های پوستی ایرانی قابل استفاده است. برخی از مزایای این لیزر سرعت بسیار بالا، وسعت بالای منطقه لیزر شده، عدم نیاز به استفاده از ژل، استفاده از سیستم خنک کننده منحصر به فرد ( که باعث سرعت بالاتر و کمترین میزان درد و عوارض می شود)، نتایج درمانی عالی و رضایت بسیار بالای بیماران می باشد، به طوری که عملا لیزر کندلا در تمام این زمینه ها بی رقیب است.
بی‌شک با‌ کیفیت‌ ترین دستگاه‌های لیزر موهای زائد، دستگاه‌های آمریکایی هستند که علاوه بر استانداردهای بسیار بالا تعداد جلسات شما را کوتاه می‌کنند، اما بخاطر داشته باشید که کمپانی‌های آمریکایی هم دارای دستگاه‌هایی با کیفیت متفاوتی هستند. دستگاه‌های کمپانی کندلا برای از بین بردن موهای زائد بسیار قوی ظاهر شده و طبق بررسی‌های به‌عمل آمده نتایج در دستگاه کمپانی کندلا ماندگارتر نسبت به سایر برندهاست؛ به علت استفاده از سیستم سرمایشی ویژه که مخصوص این کمپانی است. اما متاسفانه تعداد زیادی از افراد سودجو به‌ تازگی با دستگاه‌های بی‌کیفیت طی تماس‌های تلفنی ادعا به داشتن دستگاه‌های مرغوب دارند. پس قبل از انجام کار با دستگاه‌های آمریکایی حتما به اسم حک شده‌‌ Candela‌ روی دستگاه دقت کنید. خوشبختانه کلینیک لیزر آنيما دارای باکیفیت ترین دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا آمریکایی میباشد. ما به این مفتخریم که بهترین دستگاه لیزر الکساندرایت را دارا میباشیم و با تخصصی شاخص آماده ارائه خدمات به شما دوست داران زیبایی هستیم.

برای خواندن ادامه متن کلیک کنید ...