گروه کالا و خدمات

خانه کودک رویش طلایی

این آگهی منقضی شده است.
(مدت زمان اعتبار این آگهی به پایان رسیده است.)

اطلاعات تماس

پاسداران، خیابان شهید داود اسلامی، تقاطع خیابان گلستان سوم، پلاک ۵۹

توضیحات

با توجه به اهمیت تقویت نیمکره راست مغز در پرورش هوش و خلاقیت و شکوفاکردن استعدادهای نهفته کودکان و نظر به تمرکز سیستم آموزش و پرورش ایران بر تقویت نیمکره چپ، موسسه رویش طلایی با طراحی محصولات پرورش نیمکره راست، سعی در پرکردن این خلاء بزرگ دارد.

شما روزانه با صرف مدت زمانی کوتاه و استفاده از این محصولات می توانید به راحتی گامی بلند در جهت پرورش نبوغ و ساختن آینده روشن فرزندتان بردارید.


موسسه رویش طلایی کوچولوها اولین و تنها مرکز تخصصی آموزش نیمکره راست در ایران تحقیقات خود را از سال ۱۳۸۷ با مطالعه پیشرفته ترین سیستم های آموزشی مطرح در دنیا و مسافرت به کشورهای مربوطه جهت انجام مطالعات میدانی آغاز کرده است. هدف این موسسه پرورش کودکانی توانمند است که قادر به استفاده از تمام ظرفیت های وجودی شان می‌باشند.
مخاطبین ما کودکان و اولیاء آن‌ها می‌باشند و هدف موسسه، ارتقاء بینش والدین در قالب برگزاری سمینارها و ارائه راه‌کارهای عملی در راستای نبوغ فرزندان تازه متولد شده تا سن شش سالگی است.
نهادها و مربیاني که سعي در توليد و اجراي برنامه‌هاي بلند مدت در زمينه رشد و تعالي كودكاني نابغه ـ براي آينده‌ای روشن ـ را دارند، از جمله مخاطبین این مجموعه محسوب می‌گردند.
حوزه فعالیت‌های ما سرتاسر ایران عزیز می‌باشد. اين مؤسسه توانسته است فارسی‌زبانان خارج از کشور را نیز تحت پوشش خدمات و محصولات خود قرار دهد.
موسسة رویش طلایی، برای اولین بار در ایران، شیوه¬ای جدید و کارآمد بر اساس نظرات دانشمندان روان ـ عصب‌شناختی، ارائه و برای انجام امر مهم آموزش، نظرات دانشمندان و اندیشمندان داخلی و خارجی و همچنین جدیدترین فناوری های روز دنيا را مورد استفاده قرار مي‌دهد.
به طور قطع می توان ادعا کرد که این موسسه تاکنون هیچ رقیبی از نظر محتوا و نحوه ی ارایه آن در ایران نداشته است.

برای خواندن ادامه متن کلیک کنید ...