گروه کالا و خدمات

مرکز زیبایی و لاغری عارف

این آگهی منقضی شده است.
(مدت زمان اعتبار این آگهی به پایان رسیده است.)

اطلاعات تماس

خیابان دولت، چهارراه قنات، ضلع شمال شرقی، ساختمان دروس، پلاک ۳، طبقه ۳، واحد ۶

توضیحات

*۶۰% تخفیف لاغری با دستگاه کرایولیپولیز - لیزر موهای زائد - جوانسازی با دستگاه RF - لاغری با کویتیشن*
مشاوره پوست رایگان

آیا انجام لیزر در مرکز درمانی با آرایشگاه متفاوت است؟
در حال حاضر دستگاه لیزر داخل آرایشگاه ها و مراکز زیبائی بدون مجوز استفاده میشود، متاسفانه همین امر باعث گردیده تا صدمات زیادی به افراد وارد گردد. پوست و موی بدن انواع مختلف دارد و برای هر نوع پوست و مو لیزر متفاوتی نیاز است. حتی میزان قدرت پرتاب لیزر بسیار مهم است و صرفاً دکتر پوست به این اطلاعات واقف میباشد در این مرکز اپراتور ها زیر نظر پزشک پوست فعالیت میکنند. لذا هیچگونه خطری مراجعه کنندگان را تهدید نمی کند.
دستگاه دایود بهتر است یا الکساندریت؟
دستگاه دایود سرعت بسیار بالا نسبت به انواع دیگر لیزرها برای افرادی که Full Body (کل بدن) را لیزر می کنند دارد، سرعت بالا عامل کاهش التهاب میگردد در نتیجه بدون احساس درد و سوختگی لیزر انجام میشود، این دستگاه دارای عمق نفوذ بیشتری نسبت به لیزر الکساندریت است و کاهش ریسک به خاطر پالس های یکنواخت دارد. ضمناً خنک کنندگی سطحی پوست بسیار مطلوب است. این دستگاه قابل استفاده برای انواع پوست ها حتی پوست های تیره می باشد. لیزر های دایود دارای طول موج ۸۰۸ نانومتر که نسبت به لیزر الکسانریت که ۷۵۵ نانومتر می باشد عمق نفوذ بیشتری را مورد هدف قرار می دهند.
نحوه عملکرد دستگاه لیزر دایود چگونه است؟
لیزر دایود با هدایت متمرکز فرد به پایین ترین قسمت فولیکول مو عمل می کند و مانع از رشد مجدد مو میشود بدون اینکه باعث تخریب و یا آسیب رساندن به پوست شود. لیزر موهای زائد کلینیک عارف از یک پرتو گسترده استفاده می کند که در همان زمان انجام چندین فولیکول مو را از بین می برد.
مزایای لیزر دایود چیست؟
این دستگاه طراحی شده برای انواع پوست ها حتی پوست های حساس است ، این نوع لیزر به اندازه کافی امن میباشد که برای تمام نواحی بدن استفاده میشود و انواع مختلف پوست و رنگ بندی های گوناگون را مورد هدف قرار میدهد و در عین حال حداکثر نتیجه را برای شما به ارمغان می آورد این نوع لیزر دارای خنک کنندگی فوق العاده می باشد که برای تسکین پوست و کاهش درد در هنگام لیزر استفاده میشود .این نوع لیزر دایود دارای اثر بخشی فوق العاده می باشد به طوری که با اولین جلسه درمان ۳۰ درصد موها از بین رفته و باعث رضایت بیشتر می شود.
دیگر خدمات مرکز عارف:
لیفت نخ، مزوتراپی (جوانسازی، لاغری، رفع غبغب و رشد مو)، خالبرداری، کرایولیپولیز (فریز چربی ها)، زاویه دار کردن صورت و ، جوانسازی پوست با دستگاه RF،کویتیشن، تزریق ژل و بوتاکس، میکرونیدلینگ مشاوره تغذیه و رژیم درمانی

برای خواندن ادامه متن کلیک کنید ...