گروه کالا و خدمات

کلینیک دندانپزشکی آنی سا

این آگهی منقضی شده است.
(مدت زمان اعتبار این آگهی به پایان رسیده است.)

اطلاعات تماس

تهران جردن، بین میرداماد و ظفر، بلوار هرمز ستاری، نبش مدیر، ساختمان مدیر، طبقه ۴

توضیحات

مرکز دندانپزشکی آنیسا
تخفیف های ویژه دوره ای در خدمات درمانی و زیبایی
ارائه کلیه خدمات دندانپزشکی متناسب با استانداردهای بین المللی
با مدیریت و همکاری جمعی از اعضاء هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی
امکان دریافت نوبت از طریق وب سایت مرکز به صورت آنلاین
طرف قرارداد با بانک های صادرات، رفاه و سپه
استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات استریلیزاسیون
ویزیت و طرح درمان رایگان

در حالت طبیعی و ایده آل به هنگام بسته شدن فک ها، دندان ها به طرز صحیح و مرتبی بر روی یکدیگر قرار گرفته و دندان های جلویی فک بالا مقدار کمی از دندان های جلویی فک پایین را می پوشانند. اپن بایت به وضعیتی اطلاق می گردد که هنگام بسته بودن فک ها، در اثر به هم نرسیدن دندان های جلویی فک بالا و فک پائین، دهان باز می ماند. نتیجه ناهنجاری اپن بایت فاصله بین دندان ها و عدم بسته شدن فک می‌باشد.
عمده ترین مشکلی که اپن بایت موجب بروز آن می شود، تاثیر مخربی است که بر زیبایی فرد می گذارد. این مشکل با تاثیر منفی بر زیبایی لبخند فرد، اعتماد به نفس او را به طور چشمگیری می کاهد. اپن بایت همچنین موجب ظهور مشکلات گفتاری نظیر اختلال در تلفظ برخی حروف، در بیمار می گردد. بیماران مبتلا به این ناهنجاری حتی در جویدن و بلع غذا نیز مشکل داشته و بروز پوسیدگی و سائیدگی در دندان های آن ها، در مقایسه با سایر افراد بیشتر دیده می شود.
درمان این ناهنجاری در سنین کودکی با ترک عاداتی نظیر مکیدن انگشت شست و یا مکیدن زبان امکان پذیر است.
پس از این دوره و تا پیش از هجده سالگی ارتودنسی بهترین گزینه ممکن برای رفع مشکل است و در بزرگسالی جراحی فک و یا ارتوسرجری به بیمار پیشنهاد می گردد.
ولی بسیاری از بیماران به دلیل مشکلات ناشی از درمان تهاجمی ارتوسرجری از انجام آن امتناع می‌ورزند.
آخرین گزینه برای درمان اپن بایت در صورت تشخیص امکان توسط دندانپزشک، درمان با استفاده از ونیر ها شامل سرامیکی و کامپوزیتی می‌باشد. این شیوه درمانی ساده ترین روش برای بیمار بوده ولی نیاز به مهارت و تجربه و دانش بسیار بالای دندانپزشک معالج دارد که خوشبختانه در این خصوص می‌توانید با اطمینان درمان خود را به تیم دندانپزشکان توانمند کلینیک ما بسپارید.

برای خواندن ادامه متن کلیک کنید ...