گروه کالا و خدمات

کلینیک درمان واریس - دکتر مهرداد اقدسی

✅فلوشیپ قلب و عروق دانشگاه تهران🔹فلوشیپ عروق از آلمان‌🔹
بسته ۰۹:۰۰ تا ۱۸:۰۰
کامرانیه شمالی، ابتدای لواسانی غربی، جنب بانک پارسیان، ساختمان شماره یک، واحد ۸ مسیریابی
۲۰ سال
سابقه فعالیت
🔹درمان سریع واریس با لیزر و مراقبت های بعد از درمان🔹

ویدیوها

برترین ها - کلینیک درمان واریس - دکتر مهرداد اقدسی
برترین ها - کلینیک درمان واریس - دکتر مهرداد اقدسی
برترین ها - کلینیک درمان واریس - دکتر مهرداد اقدسی

توضیحات

خواندنی‌های مرتبط

علائم و عوارض رگ های واریسی پا
علائم و عوارض رگ های واریسی پا

رگهای واریسی رگهایی هستند که بزرگ و پیچ خورده شده اند. هر رگ سطحی می تواند واریسی شود اما بیشتر رگهای پا واریسی می شوند. علت این است که ایستادن و راه رفتن فشار بر رگهای پایین تنه را افزایش می دهد.

 

واریس چیست؟ علت واریس چیست؟ علائم و درمان واریس
واریس چیست؟ علت واریس چیست؟ علائم و درمان واریس

این حالت معمولاً به دلیل ضعف در دیواره ورید‌ها و ناکارآمدی دریچه‌های ورید‌ها ایجاد می‌شود که باعث می‌گردد جریان خون به سمت بالا بازگشت نکند و در ورید‌ها تجمع یابد. واریس می‌تواند باعث ایجاد درد، ورم، خارش، و حتی عوارض شدیدتری مانند خونریزی یا زخم‌های مزمن شود.

درمان یک جلسه ای واریس با لیزر درمانی چگونه است؟
درمان یک جلسه ای واریس با لیزر درمانی چگونه است؟

واریس در واقع به وضعیتی گفته میشود که رگ های خونی  تحت فشار قرار گرفته و به صورت برآمده و بزرگ تر دیده میشوند. این عارضه میتواند علائمی مانند درد ، التهاب یا احساس سنگینی در پاها ایجاد کند.

نقشه و مسیریابی

ساعت کاری

اکنون بسته است
شنبه
۰۹:۰۰ تا ۱۸:۰۰
یکشنبه
۰۹:۰۰ تا ۱۸:۰۰
دوشنبه
۰۹:۰۰ تا ۱۸:۰۰
سه‌شنبه
۰۹:۰۰ تا ۱۸:۰۰
چهارشنبه
۰۹:۰۰ تا ۱۸:۰۰
پنجشنبه
‌تعطیل
جمعه
‌تعطیل

مشاوره تماس

آنژیوگرافی قلب در تهران آنژیوگرافی قلب در شمال تهران آنژیوگرافی قلب در نیاوران آنژیوگرافی قلب در اقدسیه آنژیوگرافی قلب در زعفرانیه آنژیوگرافی قلب در قیطریه آنژیوگرافی قلب در فرمانیه آنژیوگرافی قلب در کامرانیه آنژیوگرافی قلب در پاسداران آنژیوگرافی قلب در تجریش آنژیوگرافی قلب در شمال تهران آنژیوگرافی قلب در اندرزگو آنژیوگرافی قلب در تهران آنژیوگرافی قلب در منطقه 1 آنژیوگرافی قلب در منطقه 3 متخصص واریس در تهران متخصص واریس در شمال تهران متخصص واریس در نیاوران متخصص واریس در اقدسیه متخصص واریس در زعفرانیه متخصص واریس در قیطریه متخصص واریس در فرمانیه متخصص واریس در کامرانیه متخصص واریس در پاسداران متخصص واریس در تجریش متخصص واریس در شمال تهران متخصص واریس در اندرزگو متخصص واریس در تهران متخصص واریس در منطقه 1 متخصص واریس در منطقه 3 کلینیک لیزر واریس در تهران کلینیک لیزر واریس در شمال تهران کلینیک لیزر واریس در نیاوران کلینیک لیزر واریس در اقدسیه کلینیک لیزر واریس در زعفرانیه کلینیک لیزر واریس در قیطریه کلینیک لیزر واریس در فرمانیه کلینیک لیزر واریس در کامرانیه کلینیک لیزر واریس در پاسداران کلینیک لیزر واریس در تجریش کلینیک لیزر واریس در شمال تهران کلینیک لیزر واریس در اندرزگو کلینیک لیزر واریس در تهران کلینیک لیزر واریس در منطقه 1 کلینیک لیزر واریس در منطقه 3 جراح عروق در تهران جراح عروق در شمال تهران جراح عروق در نیاوران جراح عروق در اقدسیه جراح عروق در زعفرانیه جراح عروق در قیطریه جراح عروق در فرمانیه جراح عروق در کامرانیه جراح عروق در پاسداران جراح عروق در تجریش جراح عروق در شمال تهران جراح عروق در اندرزگو جراح عروق در تهران جراح عروق در منطقه 1 جراح عروق در منطقه 3 اسکلروتراپی واریس در تهران اسکلروتراپی واریس در شمال تهران اسکلروتراپی واریس در نیاوران اسکلروتراپی واریس در اقدسیه اسکلروتراپی واریس در زعفرانیه اسکلروتراپی واریس در قیطریه اسکلروتراپی واریس در فرمانیه اسکلروتراپی واریس در کامرانیه اسکلروتراپی واریس در پاسداران اسکلروتراپی واریس در تجریش اسکلروتراپی واریس در شمال تهران اسکلروتراپی واریس در اندرزگو اسکلروتراپی واریس در تهران اسکلروتراپی واریس در منطقه 1 اسکلروتراپی واریس در منطقه 3

افزودن دیدگاه

نظرات و تجربیات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید

شماره شما فقط جهت ارسال پاسخ آگهی‌دهنده مورد استفاده قرار می گیرد و نمایش داده نخواهد شد.


نظر کاربران

نظری برای این آگهی ثبت نشده است .
پرسش خود را در مورد خدمات این آگهی بیان کنید.

شماره شما فقط جهت ارسال پاسخ آگهی‌دهنده مورد استفاده قرار می گیرد و نمایش داده نخواهد شد.

تعداد بازدید کل: ۱,۲۶۱
×
×
(۴)
چگونه این کسب و کار را ارزیابی می‌کنید؟
کیفیت خدمات
سرعت پاسخ دهی
نحوه برخورد
تناسب قیمت و خدمات
×
کامرانیه شمالی، ابتدای لواسانی غربی، جنب بانک پارسیان، ساختمان شماره یک، واحد ۸