فهرست: 

بهترین هتل‌ها در شمال تهران
هتل آپارتمان در شمال تهران 
هتل های ارزان شمال تهران 
هتل های منطقه یک تهران
نحوه دریافت اطلاعات کامل از هتل های شمال تهران 
کلام آخر

سوالات متداول

آیا به دنبال بهترین‌های هتل در شمال تهران هستید؟ آیا تمایل دارید در لوکس‌ترین هتل‌های منطقه شمال پایتخت اقامتی دلپذیر و جذاب داشته باشید؟ در این صورت این مقاله را بخوانید تا با بهترین مراکز اقامتی در این شهر آشنا شوید. به این ترتیب خواهید توانست برای دوره اقامت خود در تهران برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشید و از مسافرت کاری یا تفریحی به این کلانشهر لذت کافی را ببرید. برای اقامت در هر هتل در شمال تهران ضرورت دارد که هزینه بالایی بپردازید، زیرا این هتل‌ها دست‌کم دارای پنج ستاره هستند و از امکانات بسیار مطلوب و لوکسی برخوردارند. به طوری که اقامت در این مراکز احساس بسیار راحت و خوبی به شما خواهد داد.
از سوی دیگر از سال 1393 تعداد گردشگرانی که از ایران بازدید می کنند به طور پیوسته افزایش یافته است. در عین حال در فصول شلوغ سال و در تعطیلات مانند نوروز، بهترین هتل‌های مناطق شمالی تهران از ماه‌ها قبل رزرو می‌شوند. در شمال تهران، مکان‌های بسیار متنوعی برای اقامت وجود دارد. شما بسته به چیزی که به دنبال آن هستید، می‌توانید هتل‌های تاریخی، تجاری، مهمان‌خانه‌ها، اقامتگاه‌ها و هتل‌های لوکس را انتخاب کنید. با این حال، در دسترس بودن اتاق ها در تهران و سایر شهرها چندان آسان نیست. در نتیجه، پیدا کردن مکانی برای اقامت در زمان‌های شلوغ می‌تواند به معضل بزرگی برای شما تبدیل شود. بنابراین توصیه می‌شود به محض تصمیم‌گیری در مورد برنامه سفر خود، هتل را رزرو کنید. تا انتهای این مقاله از سایت برترین ها همراه ما باشید.

هتل خوب در شمال تهران

 

بهترین هتل‌ها در شمال تهران

پایتخت ایران شهر بزرگی است و ترافیک آن ممکن است خسته‌کننده باشد. اما اقامت در هتل‌های لوکس و برجسته مناطق شمالی این شهر، باعث می‌شود شما پس از گذراندن یک روز خسته کننده و دشوار در نقاط مختلف پایتخت، می‌توانید لحظات بسیار خوش و مطلوبی را بگذرانید و به اندازه کافی استراحت کنید. در ادامه این مقاله چند مورد از بهترین هتل در شمال تهران را معرفی می‌کنیم.

هتل اسپیناس

این هتل واقع در منطقه سعاد‌ت‌آباد، یکی از بهترین و مجلل‌ترین مراکز پذیرش مسافر در شمال پایتخت محسوب می‌شود.  هتل اسپیناس به عنوان یکی از بهترین‌های هتل در شمال تهران در منطقه 6، یک هتل مجلل 5 ستاره با اتاق‌ها و سوئیت‌های جادار و مجهز به هر نوع رفاهی است. این ملک مجلل در مرکز تهران همچنین دارای یک مرکز تناسب اندام مدرن، یک استخر، یک کافی شاپ و دو رستوران، یکی با غذاهای مدیترانه‌ای و دیگری با غذاهای سنتی ایرانی است.  این هتل دارای اتاق‌های شیک به سبک سنتی و امکانات مدرنی است که اقامتی آرام را برای مهمانان فراهم می‌کند. این هتل همچنین گزینه های مختلفی برای غذاخوری، مرکز آبگرم و سلامتی، جکوزی و سالن بدنسازی دارد.

هتل 5 ستاره اسپیناس پالاس با شما مانند یک پادشاه یا ملکه رفتار می‌کند. این مرکز به عنوان دومین ملک مجموعه هتل‌ها و استراحتگاه‌های اسپیناس در شمال تهران واقع شده که از نظر همه موارد از جمله بهترین استانداردهای زندگی گرفته تا شرایط آب و هوایی، در بالاترین سطح خود قرار دارد. نمایشگاه بین‌المللی تهران، درکه، دربند، پیست اسکی توچال و بسیاری دیگر از نقاط دیدنی شمال تهران در مجاورت هتل قرار دارند. یکی از نقاط دیدنی هتل اسپیناس پالاس معماری مدرن آن است. لابی هتل، مرکز تندرستی، رستوران لاتون، رستوران سنتی دیبا، کافه سان ست و رستوران بالای این دنیا یعنی سالن اسکای از جمله امکانات باشکوه این هتل است. اتاق‌های هتل اسپیناس پالاس طراحی شیک و منحصر به فردی دارند. در ساخت این اتاق‌ها از مواد با کیفیت اروپایی استفاده شده و زیبایی و مدرنیته به صورت کاملا بی عیب و نقصی با هم ترکیب شده است. این هتل همچنین دارای بزرگترین سالن کنفرانس در تهران است. همچنین این هتل میزبانی سیاستمداران و مهمانان VIP از سراسر جهان را به بهترین شکل برگزار می‌کند. خدمات ویژه‌ای مانند پیشخدمت 24 ساعته بنا به درخواست شما نیز در دسترس قرار می‌گیرد.

هتل اسپیناس پالاس در شمال تهران


بیشتر بخوانید : هتل اسپیناس پالاس تهران، اطلاعات لوکس ترین هتل پایتخت


هتل پارسیان آزادی

یکی دیگر از هتل‌های شاخص در شمال شهر واقع در بزرگراه چمران، هتل 5 ستاره پارسیان آزادی تهران است. تالارهای عالی و مجلل آن جذابیت اصلی آن برای تجار یا زنان به همراه تازه عروس و دامادهایی است که می خواهند جلسات، کنفرانس ها، مراسم و جشن های عروسی خود را برگزار کنند. علاوه بر این، باشگاه ورزشی با استاندارد بالا و باورنکردنی با جدیدترین امکانات رفاهی در اختیار مهمانان قرار دارد تا در طول سفر به انجام تمرینات خود ادامه دهند. استخر، جکوزی، سونا، حمام سنتی و ماساژ آرامش بخش برای شادابی روح شما پس از یک روز کامل گشت و گذار در تهران وجود دارد. علاوه بر این، یک کافه مناسب و رستوران های سرپوشیده و بیرونی با سرآشپزهای خبره در خدمت شما هستند تا بهترین نوشیدنی ها و غذاهایی را که تا به حال چشیده اید درست کنند. در نهایت می‌توان به مرکز خرید فوق‌العاده‌ای اشاره کرد که تقریباً هر سوغاتی را در ایران به فروش می‌رساند. نمایشگاه بین المللی تهران، بازار سنتی تجریش، درکه، دربند، پیست اسکی توچال و بسیاری دیگر از جاذبه های دیدنی تهران در فاصله زیادی با هتل قرار ندارند.

این هتل که نام سابق آن هتل حیات بود، ده‌ها سال است که پذیرای مهمانان برجسته‌ای بوده و اتاق‌های بزرگ مجهز به امکانات مدرن مانند تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های مختلف تلویزیونی، Wi-Fi، تهویه مطبوع، یخچال و مینی‌بار را دارد.در عین حال این هتل در شمال تهران گزینه‌های غذاخوری متعددی را به مهمانان خود ارائه می‌دهد. علاوه بر این، مرکز سلامتی با استخر سرپوشیده، اتاق ماساژ، حمام سنتی و سالن بدنسازی نیز در این هتل در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

هتل پارسیان آزادی در شمال تهران

هتل پرشین پلازا

یکی از مجلل‌ترین هتل های تهران، هتل 5 ستاره پرشین پلازا است. هنگام قدم زدن در هتل پرشین پلازا می‌توانید حس یک قصر ایرانی را حس کنید. این هتل در شمال تهران به دلیل موقعیت مکانی که دارد شبکه حمل و نقل عمومی خوبی در اطراف خود دارد. هتل پرشین پلازا در مجاورت برخی از مهم ترین مکان های دیدنی شهر واقع شده است. از این رو، فرصتی برای تلف کردن زمان کمتری در ترافیک خواهید داشت. برخی از این جاذبه های اصلی عبارتند از کاخ مسعودیه، پل طبیعت و پارک آب و آتش، کاخ گلستان، باغ نگارستان، موزه فرش، موزه آبگینه و سرامیک ایران (موزه آبگینه) و بسیاری دیگر.

هتل پرشین پلازا در شمال تهران

هتل پارسیان استقلال تهران

هتل 5 ستاره پارسیان استقلال انتخاب دیگر شما برای یک هتل در شمال تهران است. این هتل بزرگترین مرکز از گروه هتل‌های پارسیان به حساب می‌آید. در برج غربی و شرقی آن 552 اتاق و سوئیت وجود دارد. تمامی این اتاق‌‌ها با تمام امکانات رفاهی مورد نیاز مانند رستوران‌ها، سالن‌های کنفرانس، مراکز خرید و امکانات ورزشی مجهز به بهترین و مدرن‌ترین وسایل، در اختیار مهمانان قرار می‌گیرند. این هتل در اتوبان چمران جنب خیابان ولیعصر واقع شده است.

هتل پارسیان استقلال در شمال تهران


بیشتر بخوانید : معرفی بهترین هتل در غرب تهران


هتل ویستریا

هتل ویستریا که در سال 1395 تأسیس شد، ظرافت و کلاس بسیار جذاب و زیبایی را در قلب محله منحصر به فرد تجریش تهران ارائه می‌دهد. این هتل که به طور خصوصی توسط سرمایه گذاران ایرانی-کانادایی ساخته شد، سابقه‌ای منحصر به فرد و عمیق در مهمان‌نوازی و پذیرای خارق‌العاده از مسافران را در اختیار دارد. این هتل در یکی از گران‌ترین مناطق تهران، تنها 10 دقیقه از کاخ سعادت آباد، اقامتگاه سابق آخرین شاه ایران، فاصله دارد. همچنین از این هتل دسترسی آسانی به جاذبه‌های متعدد دیگر، مراکز تجاری/تفریحی عمده، مسیرهای پیاده‌روی و موزه‌ها خواهید داشت.
امکانات مرکز اسپا و سلامتی این هتل در شمال تهران شامل سالن بدنسازی، استخر، جکوزی، سونای خشک/بخار، حمام ترکی، اتاق ماساژ و اسپا، سالن زیبایی و اتاق معاینه پزشک است. این مرکز همچنین چندین سالن کنفرانس و ضیافت به همراه یک مرکز تجاری دارد. کافه ویستریا یک نقطه محلی مورد علاقه برای مهمانان محسوب می‌شود. از سوی دیگر رستوران رویال بوفه صبحانه را برای مهمانان و خدمات کامل در بقیه روز ارائه می‌دهد. اما نقطه برجسته این هتل در شمال تهران، سالن اسکای آن است که دارای یک روف گاردن با چشم‌اندازهای مسحورکننده شهر و کوه است. اتاق‌های استاندارد و کینگ، سوئیت‌های پرزیدنتال و سوئیت ویستریا با چشم‌اندازهای واضح از شهر و کوه‌ها نیز در دسترس هستند.

هتل ویستریا در شمال تهران

هتل نیلو

نیلو که در خیابان ولیعصر به عنوان طولانی‌ترین خیابان تهران و ایران قرار دارد، ترکیبی رنگارنگ از معماری و طراحی داخلی کلاسیک-غربی و سنتی-ایرانی را ارائه می‌دهد. به عنوان یک هتل موزه، مسافران می‌توانند در آن انواع عتیقه‌جات و آثار هنری زیادی را که در سراسر ساختمان آن به نمایش گذاشته می‌شوند، مشاهده و یا در صورت توان آنها را خریداری کنند.
در این هتل در شمال تهران، هر اتاق به طور جداگانه طراحی شده است، اما همه آنها دارای 2 یا 3 تخت و یک ایستگاه نوشیدنی هستند. گروه‌های بزرگ در صورت تمایل برای رزرو اتاق در این هتل می‌توانند اتاق‌های مجاور را در اختیار خود بگیرند. این هتل دارای سالن کنفرانس، کافه شبانه‌روزی، بوفه صبحانه و رستوران ایتالیایی به همراه مرکز تناسب اندام شامل سالن بدنسازی، استخر، اسپا، جکوزی و سونای خشک/بخار است.

هتل نیلو در شمال تهران

اسکان الوند

اسکان الوند که به عنوان یک هتل در شمال تهران توسط هتل‌داران نسل سوم تأسیس شده است، در فاصله چند قدمی پل طبیعت قرار دارد. این هتل دارای یک ناهار خوری در فضای باز، سالن اجتماعات و کنفرانس و باشگاه استخر به همراه چندین اتاق و سوئیت اقتصادی و مدرن است.
شار لانژ که در طبقه نهم این هتل واقع شده است، غذاهای بین‌المللی بسیار لذیذ را در یک مکان بسیار جذاب و زیبا و مشرف به نقاط دیدنی تهران سرو می‌کند. تنقلات به همراه نوشیدنی‌های گرم و سرد با صندلی‌های تراس نیز از جمله مواردی است که در این هتل برای پذیرایی از مهمانان مورد استفاده قرار می‌گیرد. این هتل شامل سالن بدنسازی، سونای خشک و بخار و اتاق ماساژ است.

هتل الوند در شمال تهران


مطلب پیشنهادی سایت برترین ها : مکان های دیدنی تهران که نباید دیدن آن را از دست دهید


هتل وزرا

این هتل به عنوان یک هتل آپارتمان با 25 سوئیت با چشم‌اندازهای باورنکردنی محسوب می‌شود که همگی اتاق‌‌های آن دارای آشپزخانه کامل (یخچال، اجاق گاز، مایکروویو، کتری برقی، ماشین لباسشویی) و کمد دیواری کامل، به همراه اتاق‌های کاری، تجمع و خواب مجزا هستند.
هر سوئیت در این هتل در شمال تهران دارای دکوراسیونی زیبا و مدرن است و پارکینگ رایگان و صبحانه قاره‌ای رایگان را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. باشگاه ورزشی آن شامل سالن بدنسازی، استخر، سونا، و جکوزی است. همچنین اتاق جلسات جداگانه و یک مکان مجزا برای سیگار کشیدن به همراه کافی شاپ را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. رستوران آن نیز به صورت شبانه‌روزی به مهمانان انواع وعده‌های غذایی مختلف و متنوع را ارائه می‌دهد.

هتل وزرا در شمال تهران

هتل سیمرغ

سیمرغ که در مناطق مرکزی شمال تهران واقع شده است، یک هتل خانوادگی مناسب برای مسافرانی محسوب می‌شود که مشغله کاری زیادی دارند. شما از این هتل تنها با 10 دقیقه رانندگی می‌توانید به پل طبیعت و باغ بزرگ کتاب تهران برسید. این ملک همچنین دارای یک مرکز تجاری، سالن‌های کنفرانس، صبحانه قاره‌ای رایگان، پارکینگ رایگان، استخر سرپوشیده، و مرکز سلامتی و اسپا است که در آن سالن بدنسازی نیز وجود دارد.

در این هتل در شمال تهران 4 گزینه برای غذاخوری در اختیار شما قرار می‌گیرد. رستوران بویان، کافه‌ای معمولی با نشستن در فضای باز، چای‌بار چمن، چای‌خانه و اسنک بار سنتی ایرانی، میامی، رستوران تلفیقی قاره‌ای و ایرانی، و لارا، کافه و رستورانی با گزینه‌های شرقی و غربی.

هتل سیمرغ در شمال تهران

هتل آپارتمان در شمال تهران

هتل آپارتمان ملل که در خیابان ولیعصر، بالاتر از ظفر، خیابان شهید ناصری قرار دارد و شماره تماس آن نیز         22245080 است.

از دیگر هتل آپارتمان‌ها در این منطقه که نوع ارزان قیمت هتل در شمال تهران محسوب می‌شوند، می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  • هتل آپارتمان پردیس گاندی که یکی از بهترین مراکز اقامتی تهران محسوب می‌شود
  • هتل آپارتمان آسا واقع در زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی، خیابان ثارالله، شماره 9
  • هتل آپارتمان سه ستاره آسا که زیر مجموعه گروه هتل‌های ملل تهران محسوب می‌شود و در یکی از بهترین مناطق شمال تهران واقع شده و یک محیط لوکس و مجلل با آپارتمان‌های مجهز به کلیه امکانات رفاهی و اقامتی در این هتل محسوب می‌شود که شماره تماس آن22173585  است
  • هتل آپارتمان مبله آوا در چهار راه پارک‌وی که دارای واحدهای 97 متری 2 خوابـه و 70 متری یک خوابه مجهـز شده با بهترین و لوکس‌ترین ملزومات زندگی در مکانی آرام و به دور ازهیاهوی پایتخت است و شماره تماس آن نیز26211045 09351381670  است
  • هتل آپارتمان آنامیس در میدان ونک که 52 اتاق و 85تخت دارد و با 40میلیارد تومان سرمایه گذاری راه‌اندازی شده و شماره تماس آن88193237  است.

هتل های ارزان شمال تهران

مواردی که در بالا اشاره شد و یا به طور کلی هتل آپارتمان‌های موجود در مناطق شمالی تهران، نسبت به هتل‌های مجلل و چند ستاره این منطقه، هزینه پایین‌تری دارند و اقامت در این چند هتل در شمال تهران برای افرادی که قصد ندارند هزینه چندانی را صرف کنند، به صرفه‌تر و مناسب‌تر خواهد بود.

هتل های منطقه یک تهران

هتل استقلال و هتل اسپیناس از جمله مراکز پذیرش مسافر در منطقه یک به عنوان بهترین هتل در شمال تهران محسوب می‌شوند که بسیار مجلل هستند و در ساخت آنها از بهترین مصالح وارد شده از کشورهای اروپایی، بهره گرفته شده است. در عین حال این دو مرکز بهترین امکانات و خدمات را در مقایسه با هتل‌های دیگر، به مردم و مسافران خود ارائه می‌دهند. به طوری که شما با اقامت در این دو هتل در شمال تهران، لحظاتی بسیار دلپذیر را تجربه خواهید کرد.

نحوه دریافت اطلاعات کامل از هتل های شمال تهران

برای به دست آوردن اطلاعات کامل‌تر از انواع هتل در شمال تهران می‌توانید به سایت این هتل‌ها مراجعه و اطلاعات لازم را از متصدیان آنها به راحتی دریافت کنید.

هتل آپارتمان قیمت مناسب در شمال تهران


بیشتر بخوانید : معرفی بهترین هتل های شرق تهران


کلام آخر

اگر به دنبال بهترین هتل‌های 4 ستاره یا بهترین انواع هتل در شمال تهران هستید، هتل ایبیس، هتل اسکان الوند، هتل نیلو تهران و هتل سیمرغ می‌توانند گزینه‌های خوبی قلمداد شوند. این هتل‌ها بهترین نظرات مشتریان را به دلیل خدمات فراوان خود به دست آورده‌اند. علاوه بر این، اگر می‌خواهید در یک هتل آپارتمان استاندارد اقامت کنید، هتل آپارتمان وزرا گزینه مطلوب دیگری برای شما محسوب می‌شود.
در عین حال خیابان ولیعصر، اصلی‌ترین خیابان در تهران باشکوه و طولانی‌ترین خیابان خاورمیانه، میزبان بسیاری از رستوران‌ها، کافه‌ها و برخی از بهترین شیرینی‌فروشی‌ها و آبمیوه‌فروشی‌های شهر است. علاوه بر این، مراکز خرید لوکس زیادی در قسمت شمالی خیابان وجود دارد که می‌توانید در آن ها خرید زیادی انجام دهید. تقریبا تمام هتل‌های مجلل در مجاورت این خیابان قرار دارند، بنابراین می‌توانید لباس‌های دیزاینر، غذا خوردن در بهترین رستوران‌ها و فعالیت‌های متعدد دیگر را امتحان کنید. علاوه بر این می‌توانید هتل تاج محل، هتل لاله تهران و هتل تهران هما را نیز از دیگر اقامتگاه‌های 5 ستاره محبوب تهران در نظر بگیرید.

سوالات متداول

قیمت یک مرکز لوکس به عنوان هتل در شمال تهران چقدر است؟

هتل‌های مجلل تهران با توجه به موقعیت مکانی، خدمات و نوع اتاق، شبی یک میلیون 600 هزار تا 30 میلیون تومان هزینه دارند.

محبوب‌ترین هتل در شمال تهران برای اقامت کدام است؟

مناطق پرطرفدار تهران مناطق شمالی هستند، زیرا در همه جای آن فضای لوکس‌تری برای اقامت و استراحت وجود دارد. هتل‌های این مناطق می‌توانند اقامتی بسیار جذاب و دلپذیر را در اختیار مسافران قرار دهند.

کدام یک از موارد متعدد هتل در شمال تهران برای خانواده ها مناسب است؟

خانواده‌ها می توانند در هر یک از هتل‌های لوکس و منحصر به فرد این منقطه از تهران به خصوص خیابان چمران و یا ولیعصر، اقامت جذاب و مطلوبی را تجربه کنند.

کدام هتل در شمال تهران دارای خدمات اسپا است؟

تمامی هتل‌های مجلل تهران در مناطق شمالی خدمات اسپا ارائه می‌دهند. از جمله هتل اسپیناس پالاس، هتل اسپیناس خلیج فارس، هتل پرشین پلازا، هتل پارسیان آزادی تهران، هتل تهران نووتل و هتل پارسیان استقلال که همه آنها دارای اسپا و مراکز بهداشتی مجهز هستند.

کدام هتل در شمال تهران دارای چشم‌اندازهای خوب است؟

آسمان‌خراش‌های تهران منظره‌ای فوق‌العاده از تهران نفس‌گیر را به شما می‌دهند. چند شب دور از جمعیت را در هتل اسپیناس پالاس بگذرانید و از منظره شهر لذت ببرید.

بهترین هتل در شمال تهران که در نزدیکی خیابان ولیعصر واقع شده، کدام است؟

تقریبا تمام هتل‌های لوکس تهران در نزدیکی خیابان ولیعصر قرار دارند. هتل اسپیناس خلیج فارس، هتل پارسیان آزادی تهران، هتل پالاس اسپیناس، هتل پارسیان استقلال، هتل پارسیان انقلاب، هتل تهران هما، هتل تاج محل، هتل لاله تهران و بسیاری دیگر از هتل‌های اطراف هستند.