گروه کالا و خدمات
(مدت زمان اعتبار این آگهی به پایان رسیده است.)

اطلاعات تماس

سعادت آباد، سرو غربی، انتهای بخشایش بعد از بیمارستان عرفان، ساختمان افتخار، پلاک ۵۶، طبقه ۳، واحد ۳۰۴

توضیحات

🔹دکتر محسن پور حقیقی - متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی سعادت آباد
دکتر پورحقیقی در سال۱۳۷۵ موفق به اخذ مدرک دکترای دندانپزشکی از دانشگاه تهران و در سال ۱۳۷۹ دوره تخصصی ترمیمی و زیبایی را از همان دانشگاه با درجه ممتاز به پایان رساند و موفق به دریافت بورد تخصصی در رشته ترمیمی و زیبایی گردید
وی در سال ۱۳۸۵ دوره ایمپلنت را در دانشگاه تهران و در سال ۱۳۹۴ دوره فلوشیپ لیزر را با همکاری دانشگاه تهران و دانشگاه جنوای ایتالیا گذراند.
ایشان عضو انجمن متخصصین ترمیمی و زیبایی ایران میباشد و بیش از ۲۰ سال سابقه کار مداوم در زمینه دندانپزشکی ترمیمی ،زیبایی و ایمپلنت دارند.

🔹مطب دکتر پورحقیقی:
تهران، سعادت آباد، سرو غربی، انتهای خیابان بخشایش، بعد از بیمارستان عرفان، ساختمان افتخار از پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا در زمینه تجهیزات و معتبرترین برند های جهانی مواد دندانپزشکی در زمینه ی ترمیمی و زیبایی، ایمپلنت و لیزر در محیطی آرام وکاملا بهداشتی استفاده می شود.

🔹نحوه پذیرش و ارائه خدمات
مراجعه کنندگان با هماهنگی لازم در مطب پذیرش و پس از معاینه بالینی و بررسی وضعیت سلامتی آنها پرونده دندانپزشکی تکمیل و همزمان رادیوگرافی و فتوگرافی های لازم گرفته میشود سپس در پرونده بیمار و نرم افزار مخصوص ثبت و برای همیشه در مطب موجود میباشد مراجعه کننده پس از آموزش بهداشت دهان و دندان از نتیجه معاینه و طرح درمان مطلع می شود.
در جلسه بعد اجرای طرح درمان متناسب با الویت ها و نیاز یا درخواست بیمار شروع و در پرونده ثبت میشود تا در مراجعات بعدی مورد استفاده قرار گیرد در چنین شرایطی پزشک مسئولیت درمان را پذیرفته و بیمار در معاینات بعدی و دوره ای سایر خدمات لازم را دریافت می کند.

برای خواندن ادامه متن کلیک کنید ...