گروه کالا و خدمات
(مدت زمان اعتبار این آگهی به پایان رسیده است.)

اطلاعات تماس

مطب ۱: خیابان مطهری، روبروی خیابان کوه نور، ساختمان پزشکان کوه نور، طبقه ۳، واحد ۱۲
مطب ۲: نیاوران ، روبه روی پمپ بنزین ، نبش کوچه هیراد ، پلاک ۲۰۱ ، ساختمان هیراد ، طبقه اول واحد ۷

توضیحات

دکتر مینا حامیان متخصص بیماری های دهان و فک و صورت، رتبه دوم بورد تخصصی و دانش آموخته دانشکده دندانپزشکی شهید بهشتی است که علاوه بر انجام درمان های دندانپزشکی مدت ۷ سال به تدریس در دانشکده های دندانپزشکی شهید بهشتی ، قم و البرز اشتغال داشته است.

درمان دندانپزشکی بیماران سیستمیک بیوپسی، تشخیص و درمان ضایعات مخاط،اصلاح طرح لبخند، لمینیت، ونیر کامپوزیت،ایمپلنت، جایگزینی دندان های از دست رفته

بیماری های دهان و فک و صورت یکی از گرایش های تخصصی دندانپزشکی است که به تشخیص و درمان ضایعات مختلف مخاط دهان، سوزش دهان، خشکی دهان، اختلالات مفصل فکی، اختلالات غدد بزاقی، سرطان های دهان، سردرد های با منشا ناشناخته و ...می پردازد.
علاوه بر این ها لازم است که درمان دندانپزشکی افراد مبتلا به بیماری های سیستمیک مانند دیابت، پرکاری یا کم کاری تیرویید، فشار خون و سایر مشکلات قلبی، بیماری های کلیوی، کبدی، گوارشی و ... به دلیل ضرورت رعایت ملاحظات مربوط به تداخلات دارویی و شرایط خاص جسمی در حین درمان و مراقبت های پس از درمان توسط متخصصین این رشته انجام شود تا از انجام درمان به شیوه ای امن و موثر اطمینان حاصل شود.

برای خواندن ادامه متن کلیک کنید ...

برای بزرگ‌نمایی کلیک کنید

پیغام صوتی دکتر مینا حامیان - دندانپزشک و متخصص بیماری های دهان