گروه کالا و خدمات
(مدت زمان اعتبار این آگهی به پایان رسیده است.)

اطلاعات تماس

کرج، اندیشه، فاز ۲
تهران

توضیحات

طراحی داخلی سالن زیبایی
✅طراحی داخلی بخش مدیریت سالن زیبایی
می توان برای طراحی‌ بخش مدیریت سالن زیبایی از نقطه ای استفاده کرد که مشرف بر کل سالن بوده و تمامی عملکرد سالن‌ از نظر مدیر مجموعه بگذرد. همچنین در دسترس بودن این فضا بسیار مهم و در اولویت است تا هم مراجعین و هم کارکنان بطور مستقیم با مدیر در ارتباط باشند و برای رساندن نقطه نظرات خود دچار زحمت نشوند.
✅طراحی داخلی بخش زیبایی
طراحی داخلی بخش زیبایی را به چهار قسمت مجزا تقسیم مینماییم.
قسمت عروس
آرایش و پیرایش
کار با مواد
درمان و ماساژ
✅طراحی داخلی بخش پذیرش در سالن زیبایی
استفاده از مبلمان مناسب و طراحی اصولی در قسمت پذیرش یا منشی بسیار حائز اهمیت است زیرا این قسمت را می‌توان ویترین سالن زیبایی دانست. قسمت پذیرش که مسئولیت مدیریت داخلی سالن زیبایی را برعهده دارد می بایست اولین مرکز توجه مراجعه کننده به سالن باشد تا مراجعین از طریق این قسمت بتوانند به روند کار سالن زیبایی و برنامه ریزی و تعیین وقت جهت خدمات آشنایی یابند. این بخش مکمل قسمت پذیرش سالن زیبایی بوده و در جهت راهنمایی مراجعه کننده برای استفاده از خدمات سالن زیبایی تعبیه می شود. در این قسمت مبلمانی جهت گفتگوی کارشناس با مراجعه کننده طراحی می‌شود که شامل قفسه هایی مختص دفترچه های حاوی مدل های مختلف رنگ، کوتاهی شینیون و… می باشند، تهیه می‌شود. بخش پذیرش و مشاوره تاثیر بسیار مثبتی در تصمیم گیری مراجعین در مورد خدمات سالن زیبایی خواهد داشت و در نهایت سبب ارتقا و پیشرفت سالن زیبایی خواهد شد.
گروه لنا دکور در سال ۱۳۸۸ با هدف ایجاد یک مجموعه ی منسجم با تمرکز بر طراحی های تخصصی در زمینه ساختمان به کمک جمعی از مهندسین فعالیت خود را شروع کرده و با تکیه بر توان مهندسی و فن آوریهای نوین و ایده های جدید تلاش دارد ابعاد تازه ایی از طراحی را برای مخاطبین خود نمایان سازد.

برای خواندن ادامه متن کلیک کنید ...