دست هایی خوش فرم و ناخن هایی کشیده یکی از فاکتورهای زیبایی محسوب میشود. شاید به همین علت است که در سال های اخیر شاهد افزایش روز به روز کاشت ناخن در میان خانم ها بوده‌ایم. دنیای ناخن پر است از اصطلاحاتی همانند کاشت، لمینت، کاور، مانیکور، پدیکور و ... که ممکن است برای ما نا آشنا به نظر برسد. اما امروز به بررسی یکی از پرطرفدارترین و پول ساز ترین رشته های آرایشگری که کاشت ناخن است، می پردازیم و با هم بررسی می کنیم که بهترین مرکز برای آموزش کاشت ناخن کجاست و چه ویژگی هایی دارد. بنابراین اگر شما هم  به دنبال بهترین مرکز برای آموزش کاشت ناخن هستید تا انتهای این مقاله از سایت برترین ها ما را همراهی کنید و اطلاعات مفیدی کسب کنید.


بیشتر بخوانید : قیمت کاشت ناخن در سال 1401



انواع کاشت ناخن


آموزش کاشت ناخن در آموزشگاه با مدرک بین المللی

اگر به کاشت ناخن به چشم یک حرفه نگاه می کنید، لازم است درباره آن اطلاعات کامل کسب کرده باشید و زیر نظر یک مربی مجرب تمرینات لازم را انجام داده باشید. از قدیم گفته اند "با تمرین است که استاد میشوی" اما تنها تمرین کردن کافی نیست، چرا که نیاز است فردی خبره و کارکشته در کنار شما باشد تا ایرادات کار را به شما گوشزد کند و راهکارهای مناسب یا به اصطلاح فوت های کوزه گری را نشان تان دهد تا بتوانید پیشرفت کنید و مشتریان خود را راضی نگهدارید. به همین منظور لازم است در آموزشگاه های حرفه ای شروع به آموزش دیدن کنید.

یکی از معتبرترین مدارکی که در این زمینه می توانید دریافت کنید، مدرک سازمان فنی حرفه ای است که به مثابه یک دیپلم در هنر آرایشگری محسوب میشود. البته برخی از آموزشگاه ها به شما مدرکی ارائه می دهند که قابل ترجمه هستند و اصطلاحا بین المللی محسوب میشوند. درباره اینکه آیا این مدارک در خارج از کشور نیز کاربرد دارند و ارزش شغلی دارند یا خیر، باید از طریق همان مرکز که این مدرک را صادر کرده است، پیگیری انجام دهید.


بیشتر بخوانید : خدمات لاین ناخن



رنگ ناخن ترندی

جدیدترین طرح ناخن

 

بهترین مرکز برای آموزش کاشت ناخن در تهران کدام است؟

با در نظر گرفتن میزان سودی که این رشته خدماتی دارد و بازار تقاضای بسیار داغ و پر طرفدار آن که از قضا روز به روز شمار متقاضیانش در جای جای کشور افزوده می شود، باید گفت که هر لحظه به تعداد مدرسین و آموزشگاه ها و مراکزی که اقدام به برگزاری کلاسهای کاشت ناخن میکنند، افزوده میشود. در چنین شرایطی ما چگونه میتوانیم بهترین مرکز اموزش کاشت ناخن در تهران را از میان این لیست بالابلند پیدا کنیم؟ در ادامه شرایطی که بهترین مرکز آموزشی کاشت ناخن باید داشته باشد را برایتان آورده ایم. با ما همراه باشید تا در این باره اطلاعات لازم را کسب کنید.

در نظر داشته باشید که یادگیری کاشت ناخن و یا هر خدمات دیگری مرتبط با ناخن دست و پا در آرایشگاه با آموزشگاه تفاوت دارد. چرا که در آرایشگاه شما کار را به شکل عملی یاد میگیرید اما در آموزشگاه در ابتدا با دروس تئوری آغاز میکنید، با ساختار ناخن آشنا می‌شوید و پله پله تا قرار دادن مواد روی ناخن پیش می روید.

آموزشگاهی میتواند آموزش صفر تا صد کاشت ناخن را به شما انجام دهد که در ابتدا با یک جزوه کامل مقدمات کار ناخن از جمله مانیکور، پدیکور، دورگیری، اصول لاک زدن، لایه های ناخن، انواع مواد، بهترین منطقه برای خرید مواد و لوازم موردنیاز برای شروع کار را به شما آموزش دهد و سپس در طی دوره با انجام جلسات عملی و در دسترس قرار دادن متریال از جمله پودر کاشت، لیکویید، انواع سوهان، دستگاه یو وی و ... به شما کمک کند تا کار عملی را بیاموزید و به مرور سرعت کار خود را بالا ببرید.


مطلب پیشنهادی سایت برترین ها : بهترین مرکز کاشت ناخن در شمال تهران


 

طرح زیبا ناخن

طرح جدید ناخن


آموزش کاشت ناخن در سالن زیبایی

بسته به اینکه شما در کدام نقطه از شهر سکونت دارید، میتوان آموزشگاه ها و سالن های کاشت ناخن معتبری را معرفی کرد که هر کدام با چندین سال سابقه در امور آموزشی و زیبایی، سرآمد هستند. در وبسایت برترینها شما می‌توانید بهترین آموزشگا‌ها و سالن‌هایی که پکیج کامل کاشت ناخن را به شما آموزش میدهند، پیدا کنید. از طریق این لینک به دسته بندی آموزشگاه های کاشت ناخن در تهران دسترسی خواهید داشت.

قابل ذکر است که در انجام خدمات مرتبط با ناخن بالا بردن سرعت و داشتن دست سریع از اهمیت بالایی برخوردار است که این امر علاوه بر تمرین مداوم با دانستن چند نکته حرفه ای محقق میشود. به همین منظور ناخن کاران حرفه ای که سابقه چندین سال فعالیت دارند میتوانند راز و رمز سرعت بالا را در اختیار شما بگذارند.

اگر به دنبال یافتن بهترین مرکز برای کاشت ناخن میگردید، پیشنهاد ما به شما مراجعه به آموزشگاه ها و مراکزی است که به طور اختصاصی به آموزش خدمات مرتبط با ناخن از جمله کاشت ناخن، طراحی و مینیاتور روی ناخن میپردازند و در انتها با توجه به تعداد ساعات گذرانده شده سر کلاس و نمره نهایی در امتحان عملی برای شما مدرک فنی حرفه ای صادر میکنند.


بیشتر بخوانید : همه چیز در مورد کاشت ناخن



ناخن رنگی زیبا

طرح مینیاتوری ناخن


یادگیری کاشت ناخن، سخت یا آسان؟

پیش از اینکه به این سوال پاسخ دهیم بیاید به زمان مدرسه و تحصیل سفری داشته باشیم. شما کدام درس را زودتر و راحت تر یاد میگرفتید؟ قطعا پاسخ شما درسی است که به آن علاقه داشتید، داشتن علاقه سبب میشود سختی های کار کمرنگ شوند و یکی از عوامل پیشرفت و بالا رفتن همین شور و اشتیاق نسبت به انجام دادن کار است. شما حتی اگر به بهترین مرکز برای کاشت ناخن هم سر بزنید و هزینه های سنگینی بپردازید، اما به این رشته علاقه نداشته باشید، موفق نخواهید شد. بنابراین اگر با علاقه پا در این مسیر گذاشته اید، نگران سختی های آن نباشید.

مراحل یادگیری کاشت ناخن از دورگیری ناخن، انواع سوهان کشی، شناخت انواع گوناگون سری سوهان برقی، نحوه لاک زدن، زیرسازی کردن ناخن برای قرار دادن پودر، ترکیب پودر و لیکویید، نحوه کار با دستگاه یو وی، کف سابی پا، شناخت اسکراب ها و نرم کننده های لازم برای بهبود رایط پوست دست و پا و .... آموزش داده میشود. تعداد جلسات یادگیری این کار بستگی به نظر مربی و آموزشگاه یا سالنی دارد که در آن آموزش میبینید.

کاشت ناخن به دقت، ظرافت و صبر و حوصله فراوان نیاز دارد. همچنین شما باید بتوانید به طور موثر با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید و صبر و شکیبایی پیشه کنید تا به مرور زمان مشتریان خاص خود را بیابید و افزایش درآمد را تجربه کنید. اما در ابتدا تنها یک مربی خوب و انجام تمرینات مداوم میتواند کمک کند دستتان راه بیفتد. در این زمینه میتوانید از دوستان و بستگان خود درخواست کنید تا کار کاشت ناخن آن ها را به طور رایگان انجام دهید و با تهیه عکس های زیبایی از کار خود، یک رزومه حرفه ای برای ادامه کار بسازید.

همچنین پیشنهاد میکنیم برای پیشرفت در کار و مهیا کردن مسیر پیشرفت حتما یک اکانت بیزنسی در اینستاگرام بسازید و به طور مرتب در آن به انتشار عکس و استوری بپردازید تا سایرین با نحوه کار شما آشنا شوند و بتوانید مشتریان جدیدی نیز پیدا کنید.


بیشتر بخوانید : دانستنی های ضروری درباره ناخن ها



طرح مینیمال ناخن

طرح آبرنگی ناخن


هزینه بهترین مرکز برای آموزش کاشت ناخن

طی دو سال گذشته ویروس کرونا باعث شد ما آموزش های فراوانی به شکل آنلاین درآیند. از جمله آموزش آنلاین کاشت ناخن. این آموزش آنلاین شاید در ابتدای کار برای یادگیری اصول ابتدایی کاشت ناخن موثر باشد اما کافی نخواهد بود چرا که شما باید زیر نظر استاد و مربی مجرب به شکل عملی کار را انجام دهید. برای این منظور پیشنهاد می کنیم حتما حضوری در بهترین مرکز برای آموزش کاشت ناخن حاضر شوید و تمرینات مداوم داشته باشید. اما ممکن است برای شما این سوال پیش بیاید که مراکز خوب و درجه یک برای آموزش صفر تا صد کاشت ناخن چه هزینه ای دریافت می کنند؟ برای پاسخ به این سوال باید محله و منطقه ای که آموزشگاه یا سالن در آن قرار دارد را در نظر بگیرید. به علاوه میزان شهرت و محبوبیت سالن یا آموزشگاه و میزان سابقه مربی و استاد هم در تعیین هزینه برای یادگیری کاشت ناخن از اهمیت بالایی برخوردار است.

تحقیقات ما در تیر ماه 1401 نشان میدهد به طور میانگین برای یادگیری کاشت ناخن از مبتدی تا حرفه ای باید حدودا بین یک میلیون تا چهار میلیون تومان هزینه کنید. این رقم با توجه به تعداد جلسات و تعداد افراد حاضر در هر کلاس، تغییر میکند و قاعدتا هزینه کلاس های نیمه خصوصی و خصوصی از کلاس های گروهی بیشتر است.


بیشتر بخوانید : انواع کاشت ناخن، مزایا و معایب



آموزش تخصصی کاشت ناخن


جمع بندی

کاشت ناخن یکی از رشته های پولساز این روزهاست که میان خانمها در هر سن و سالی طرفدار دارد. با توجه به رسیدن فصل گرما کاشت ناخن پا هم طرفداران خاص خود را پیدا کرده است و شما با دانستن این مهارت میتوانید منبع درآمد خوبی داشته باشید. برای یادگیری به شما چند نمونه از بهترین آموزشگاه های کاشت ناخن در تهران را معرفی کردیم که در انتها به شما مدرک بین المللی یا مدرک فنی حرفه ای اعطا میکنند. در نهایت فراموش نکنید برای پیشرفت در هر کاری به تمرین، ممارست و آموزش حرفه ای نیاز است.

امید است خواندن این مقاله شما را با صفر تا صد یادگیری کاشت ناخن آشنا کرده باشد. جهت خواندن مطالب بیشتری در رابطه با مد، سرگرمی، زیبایی و سبک زندگی به سایر بخش های وبسایت برترین ها مراجعه فرمایید. تا مطالب جالب و به روزی را بیابید.