گروه کالا و خدمات

باشگاه غدیر

این آگهی منقضی شده است.
(مدت زمان اعتبار این آگهی به پایان رسیده است.)

اطلاعات تماس

خیابان ولیعصر ، بالاتر از میرداماد، خیابان رشید یاسمی، مجموعه ورزشی غدیر

توضیحات

"رشته هنر رزمي نيرو"
آموزش دفاع شخصي، بدن سازي بر پايه نرمش ها و تمرينات اصولي، آموزش تمرکز بر اساس تمرينات تنفسي، آرامش و محيطي دوستانه همه و همه تنها قسمتي از فعاليت هاي "هنر رزمي نيرو" به عنوان يکي از سبک هاي شناخت شده فدراسيون ورزش هاي رزمي جمهوري اسلامي ايران است. اين سبک در طي ۲۳ سال حضور فعال خود در عرصه ورزش کشور با دارا بودن کلاس هاي متعدد در اقصي نقاط تهران و شهرستان ها در قسمت آقايان و بانوان، توانسته محيطي سالم را براي پرورش استعدادهاي رزمي به وجود بياورد. تعليم و تربيت بيش از هزاران نفر هنرجو و صدها نفرمربي کارآزموده، خود نشاني بر توانمندي اين رشته است. مربيان بانوان و آقايان اين رشته با شرکت مستمر در کلاس هاي هفتگي آموزش مربيگري که تحت نظارت مربيان ارشد و برگزيده رشته برگزار مي گردد و در عين حال با شرکت فعال در دوره هاي مربيگري، داوري و کمک هاي اوليه فدراسيون ورزش هاي رزمي همواره در حال حفظ و ارتقاء سطح استاندارد خود و هنرجويان مي باشند. بنيانگذار و استاد اعظم رشته "هنر رزمي نيرو"، استاد امير لطفي آزاد مي باشد. ايشان اين رشته را در سال ۱۹۹۰ در فدراسيون هنرهاي رزمي انگلستان ثبت و فعاليت خود را در سال ۱۹۹۱ پس از بازگشت به ايران آغاز نمود. استاد لطفي با دارا بودن ساليان متمادي تجربه و دانش در هنرهاي مختلف رزمي و تمرين و تحقيق در زمينه فنون تنفسي و رازهاي نهفته در آن و نيز کسب مدرک استادي ارشد از کشور انگلستان و پشت سر گذاشتن موفقيت آميز دو سفر هيماليا براي پيشرفت در نيروهاي دروني، رشته" نيرو" را با هدف آموزش فنون دفاع شخصي و شکستن اجسام سخت، استفاده صحيح از نفس و کنترل فکر و جسم، رسيدن به قدرت هاي طبيعي، صلح، آرامش و ايجاد زمينه مناسب براي همدلي، نوع دوستي و معاشرت سالم، بنيان گذارد.
تلاش ها و ممارست اين استاد بزرگ در کنار بهره گيري از مربيان کار آزموده و همراهي کادر مديريت با برخورداري از بيش از ۶۰ کلاس در سطح استان تهران، چندين نمايندگي در سطح شهرستان ها، باعث شده که امروزه اين سبک پا را فراتر از مرزهاي ايران گذاشته و موفق به تاسيس چندين شعبه در سطح بين الملل شده است .
از نقاط قابل توجه اين رشته آموزش فنون تنفسي در کنار حرکات و فنون مي باشد که باعث بالاتر رفتن هوشياري و تمرکز هنرجويان شده و اين توانايي را به آنها مي دهد تا در هنگام مواجه شدن با خطر و شرايط دشوار، بدون از دست دادن اعتماد به نفس و تمرکز، از معلومات خود استفاده کنند.
«هنر رزمي نيرو» با ياري خداوند و تکيه بر معلومات و دانش عميق خود، توانسته است توجه خيل عظيمي از مشتاقان و ورزشکاران را به خود جلب کند و از جايگاه ارزشمند و شايسته اي در جامعه ورزش ايران و جهان برخوردار باشد. اميد است که با حمايت هاي مسئولين و دلسوزان ورزش کشور، اين رشته بتواند گام هاي افتخار آفريني را يکي پس از ديگري طي کرده و به هدف والاي خود که همانا اعتلاي نام ايران و ايراني مي باشد برسد.

برای خواندن ادامه متن کلیک کنید ...