گروه کالا و خدمات

باشگاه بانوان شهید ربانی

این آگهی منقضی شده است.
(مدت زمان اعتبار این آگهی به پایان رسیده است.)

اطلاعات تماس

بلوار مرزداران، خیابان حضرت ابوالفضل، جنب مسجد ابوالفضل

توضیحات

باشگاه ورزشی شهید ربانی در محدوده‌ی بلوار مرزداران تاسیس شده و ویژه‌ی بانوان است. این مرکز از مربیانی با مدرک رسمی از فدراسیون‌های مربوطه استفاده می‌کند تا بازده دوره‌ها را بالاتر برده و خانم‌ها را طبق اصول استاندارد تحت آموزش قرار دهد.
تناسب اندام، فرم دهی بدن، استقامت عضلات و چربی سوزی از ویژگی‌ها و اهداف بارز این مرکز است که طی فعالیت‌های مختلف اجرا می‌گردد. همچنین مشاوره‌ی تغذیه و لاغری توسط متخصصین این امر در ربانی انجام می‌گردد. رشته‌های ورزشی از قبیل تناسب اندام، کاراته، کیک بوکسینگ، تکواندو، تی ار ایکس، یوگا، تحرک سالم، سی ایکس و غیره در باشگاه ربانی تدارک دیده شده تا بانوان با ورزش‌های مختلف جسمی سالم‌تر و روحیه‌ای بانشاط‌تر داشته باشند.
این مرکز رشته‌های رزمی متنوعی را برای بانوان درنظر گرفته و از دلایل این امر می‌توان به تفاوت این دست رشته‌ها در استفاده از آمادگی جسمانی و روحی به‌صورت همزمان اشاره کرد. برای پیشرفت در ورزش‌های رزمی باید منظم بود، تغذیه‌ای سالم داشت و آرامش درونی را حفظ کرد.
در طراحی سیستم تهویه‌ی سالن‌ها و سایر ملزومات مثل حمام‌ها و رختکن نکات بهداشتی به‌صورت کامل در نظر گرفته شده تا دغدغه‌ای از این بابت نیز وجود نداشته باشد.

برای خواندن ادامه متن کلیک کنید ...